Wat je even kwijt wilt #17

Wow netjes! Knap hoor!
Ah lief <3
Regio Tilburg woon ik :hugs:

2 likes

voor de tikka masala gebruik ik een pakje van kumar’s, daar doe ik gewoon kip en kikkererwten bij. De kokosrijst maak ik met ± 200 g rijst met 250 ml kokosmelk en een scheut water. Wel goed blijven roeren als het kookt want anders plakt het helemaal vast.

Voor de chocomousse (voor 2 pers):
200 g chocolade smelten, mengen met 250 g opgeklopte slagroom en een halve theelepel vanillesuiker. Minimaal een uurtje laten koelen in de koelkast. En dan naar smaak toppings toevoegen!

3 likes

Ik vind dit echt één van de leukste filmpjes ooit:

16 likes

Ik moet eigenlijk de deur uit maar ik hoor het regenen en waaien en heb geen zin

@monkeyslut gewoon zorgen dat je de hele tijd witte rook produceert.

2 likes

Omg ik scheur net midden in een winkel uit mijn broek :scream: hij was al een beetje dun maar dacht dat het nog prima kon. Blijkbaar was bukken om iets uit het onderste schap te pakken toch teveel van het goeie

5 likes

Er stond net ineens een man in mijn huis voor de cv ketel terwijl mn huisbaas helemaal niet had gezegd dat er iemand langs zou komen. Hij was gewoon ineens binnen en ik was in pyjama (nog een geluk dat ik niet naakt was) en ik had geen bh aan, mn huis was een gore troep en hij is de badkamer in geweest (ik zei nog ik wil liever niet dat u naar binnen gaat maar hij deed het toch) terwijl er allemaal zichtbaar ondergoed lag in de wasmand. Ohja, en hij vindt deze buurt niet fijn omdat er teveel Marokkanen wonen, echt fijn deze vent in mijn huis. Ik voel me ZO enorm violated en onveilig nu want hij heeft een sleutel dus hij kan er altijd in. Ik heb de deur gebarricadeerd maar zit in paniek in mn eigen huis, weet niet of ik ooit nog durf te douchen of slapen.

3 likes

Ik probeer mijn band te plakken maar ik kan het lek niet vinden. Zo enorm irritant want nu kan ik eigenlijk niks anders doen dan de binnenband weer terugstoppen en oppompen maar ik weet 99% zeker dat er wel een lek zit dus daar kom ik dan lekker vanmiddag onderweg achter. Heb het met een emmer water geprobeerd maar geen lek te bekennen.

Noujaaaa wat is dit nu weer!? Meteen contact opnemen met de huisbaas? Die gast mag echt never nooit zomaar jouw huis betreden, zonder toestemming, sleutel of niet. En de huisbaas had hem never nooit een sleutel mogen geven!?

Je hebt echt absoluut alle recht om te zeggen dat je dit niet oké vindt en te eisen dat het nooit meer gebeurt.

7 likes

Holy shit, wat enorm heftig, dit is echt niet oké hoor!!! Logisch dat je je enorm onveilig voelt!
Kan je geen contact opnemen met je huisbaas? Die man mag toch helemaal geen sleutel hebben van je huis?

1 like

Goed poetsen en tandenstokeren, schoon laten houden door de preventie assistent oid. Dat was het advies bij mij.

1 like

Gisteren een mentale inzinking gehad waardoor ik weer wakker was tot 5 uur en laat ben opgestaan met hoofdpijn. De pijnstillers stillere werken wel maar tegelijk maken ze me wat misselijk en ‘onstabiel’. Eigenlijk keek ik er naar uit om vandaag naar een event in de kringloopwinkel te gaan, wat waarschijnlijk ook maar eenmalig is, en nu zit ik te tobben omdat ik het voor mezelf verpest heb. Ben nu toch aan het twijfelen of ik nog probeer te gaan of niet. Het is niet ver hier vandaan maar ik moet me wel nog klaarmaken. En het is al gedaan om 5 uur. En ik voel me wat slap. Maar ik wil wel gaan eigenlijk. Dilemma dilemma.

Ik zou vanaf nu je sleutel steeds op het slot laten zodat iemand anders er niet in kan! Deed ik ook toen ik nog op kamers zat en de huisbaas de neiging had random binnen te vallen met de lopersleutel voor herstellingen oid.

2 likes

Ik twijfel… Ga ik dit weekend mijn kozijnen (en deuren?) schoonmaken met ammoniak of ga ik wachten tot het wat beter weer is en ik meer zie en de ramen open kan zetten? Twijfel twijfel. Erger mij wel beetje aan de vieze vlekken maar ik moet hier wel nog leven en ik doe het ook graag in 1x goed.

• Doe het dit weekend
  • Wacht tot het lente is

0 stemmers

Is er een actie van vrachtwagenchauffeurs die ik heb gemist? Alleeeen maar getoeter buiten en alle straten lopen vast. Heel raar.

Ik las vanochtend dit artikel over klimaatverandering en ik vond het een fijn en informatief artikel met alle basisinfo. Denk dat ik hem ga bewaren voor als ik weer eens iemand in mijn omgeving tegenkom die hierover onzin uitkraamt of een kop in het zand-houding heeft.

https://www.ad.nl/binnenland/klaar-met-alle-meningen-over-klimaatverandering-dit-zijn-de-feiten~ace1349c/

Als je hem niet kan lezen even de link in een incognito scherm plakken.

8 likes

Elke dag tandenstoken -maar dan ook echt elke dag- is de tip die ik je kan geven. Als ik een paar dagen oversla, is mijn tandvlees alweer ontstoken en bloed het weer.

1 like

Er is 1 plaats in mijn trein die vervloekt is. Telkens als ik denk ik ga daar zitten want daar is het rustig komt er een groep mensen om me heen zitten. Nu is er een groep kinderen die een kinder feestje viert… kill me now

6 likes

Ik eet vanavond alleen en denk dat het iets kant en klaars wordt, deel je beste opties! Heb bij mij in de buurt een appie en een nettorama, geen zin om verder te fietsen

Ik moet de hele dag heel veel nakijken en ik had helemaal in mijn hoofd dat ik een blikje knakworstjes had als lunch+lichtpuntje op deze nakijkdag (zoals op de basisschool) maar het is WEG en nu eet ik met een boos gezicht rijstwafels met hummus en ben ik chagrijnig