Wat je even kwijt wilt #17

@Booklover :slight_smile: Als het morgen nog niet weg is, bel ik de huisarts wel even. Maar hopelijk is 't morgen weer over (behalve de bult, die zal nog wel even blijven :sweat_smile: )

Ben moe en wil slapen maar moet om 23.00 pas antibiotica in nemen en dan om 7.00 weer. Wie verzint een 8 uur tijdsspan er tussen, heb juist meer slaap nodig nu ik ziek ben. Maar als die wekker eenmaal om 7.00 gegaan is kom ik gewoon echt niet meer in slaap.

Ik ben voor het eerst sinds ik griep kreeg weer een volledige dag actief geweest en het was echt leuk op werk maar ik ben me toch gesloopt, pff. Zit echt te strijden om niet in slaap te vallen nu :upside_down_face:

Vanmiddag bij de fysio geweest, ze had me al gewaarschuwd dat het wel eens pijjnlijk zou kunnen worden komende dagen/uren…
Jep ze had gelijk :sweat_smile:

Dus ik dacht ik ga lekker naar bed, ben moe. Mog ff lezen en slapen. Is het nog maar kwart voor 9 :sweat_smile:
Nja heb toch vakantie :joy:

2 likes

Aah zo lief! :kissing_heart:
Ben er ook heel blij mee :heart_eyes:

1 like

Net mijn kleding uitgezocht maar de helft kan weg. Had al niet super veel… moet echt naar de stad maar dat vind ik onhandig met baby en ik kan voorlopig niet alleen weg :cry:

Absoluut niet haha hoef geen 20x “Omg pretty⚡” of “Lookje hoor😍” onder m’n foto’s

2 likes

:kissing_heart::kissing_heart:. Wat fijn!
Ik zit daar nu middenin denk ik. Hoop dat ik me ook snel wat beter voel

1 like

Ik ben vorige maand voor werk naar New York geweest en soms besef ik het niet? Alsof ik niet ben geweest en of ik er niet van genoten heb? Zo vreemd… Misschien omdat ik met collega’s was en maar 2 dagen vrij had?

Ik heb geen rust. Net gesport en zit veel te hoog in mijn energie voor dit tijdstip op de avond. Heel hatelijk. Ik wil gewoon slapen

:heart::heart:
Je doet het goed! Alleen al door dit te beseffen, je hoeft niet perfect te zijn. Je bent zo lief voor je kindje <3

1 like

Knuffel :heart:

1 like

Ah bidet baudet, daar gaan we.

3 likes

Je bent sowieso een cool mom en geen regular mom als je hier forumt.

5 likes

Ahh ik ben naar de kapper geweest en mn haar is echt net iets te kort geknipt vind ik :cry::cry:

Ik heb dus al 2 dagen veel spanning op werk en net een spraakbericht naar vriendin gestuurd, maar niemand luister het omdat het te lang is :frowning: echt jammer, want ik heb even een luisterend oor nodig, maar ik snap ook wel dat geen spraakbericht van 10 min gaan luisteren… Maar het is gewoon ingewikkeld :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb even een paniek momentje. Zojuist heb ik een creditcard aangevraagd en ze vragen om de naam van je werkgever. Nemen ze daar ook contact mee op? Ik heb dat namelijk liever niet omdat ik dat nogal privé vind.

Taalfanaten, ik heb een nieuw topic gemaakt --> Woordenboekspel

1 like

Oeh dat is helaas ver boven mijn budget.

Ik ben zo ontzettend verkouden… :sleepy: