Wat je even kwijt wilt #17

Ik heb breaking bad dus nog nooit gezien. Mensen raden het aan, maar jullie vind ik wel betrouwbaar vaak (en verschillende meningen) dus toch hier ff de vraag:
Kijken of niet kijken?

Doen!

1 like

Ja!

Oh jemig wat spannend. Heb je iets praktisch wat je morgen kan gaan doen om je af te leiden?

@Madrid OMG wat leuk gefeliciteerd <3

2 likes

Goed zo even ontspannen! :heart:

1 like

Ja, moet gewoon werken morgen! Dus dat houdt me wel bezig haha

@booklover ben ik weer. Op de NS reisplanner stond dat de vertraging tussen Roermond-Eindhoven weg is en er treinen rijden? De NS reisplanner geeft echter geen reisadvies

Ik heb een doorlopende reisverzekering, alleen basisdekking voor 33 cent per maand

1 like

Zojuist heb ik alle dingen in gekocht die ik lekker vind en normaal gesproken niet koop. Nu weer verder met mn Mad Men marathon. Het klinkt misschien een beetje gek, maar ondanks alle shit in m’n leven voel ik me super relaxt en happy.

Ps. M’n appie heeft de kerstversiering nog hangen zag ik net :woman_shrugging:

9 likes

Ahh mennnnn m’n vriend kwam me opzoeken dit weekend maar hij is nu weer weg en vind het zo kut :frowning: Heb echt heimwee nu, en dat heb ik nooit. Bah wat is dit rot zeg.

1 like

@Madrid wat fijn dat het zo goed ging! :blush:

@boemboem ik heb hem niet afgekeken (werd een paar jaar geleden uitgezonden op tv maar dat stopte na seizoen 3 en ik wist toen nog niet van Netflix af), maar gebaseerd op de eerste seizoenen zeg ik kijken! Ik heb in de planning staan om alles opnieuw te kijken en dan de laatste seizoenen ook.

1 like

Jongens ik kan de wijnen van de Lidl van nieuw zeeland met het maoritattoo-label en de Australische wijnen met de kangaroe en degene met het vogelbekdier-label van harte aanbevelen.

13 likes

Ik vond Breaking Bad niet om door te komen maar na lang ploeteren is het gelukt maar ik heb geen idee meer hoe het afliep haha

1 like

Ja die Australische is echt geweldig he!! Vooral voor dat geld! Zin in nu.

1 like

Kan die Ronald alsjeblieft weg bij RTL Boulefart?

6 likes

Weet alleen antwoord op je laatste vraag, als je de back-ups verwijderd kan het nog op hun servers staan. Ik weet niet of je in Nederland werkt maar volgens de Nederlandse wetgeving mag er nooit zomaar in deze gegevens gekeken worden zonder een goede aanleiding. Volgens mij is dit zelfs nu met de Europese Privacy wetgeving geregeld maar dat is niet direct mijn vakgebied.
Als je nu alle wachtwoorden veranderd kunnen ze er volgens mij niet meer bij komen.
Klinkt als een heel griezelig bedrijf.

1 like

Wow vanuit het niks ineens onweer. Wat een raar weer vandaag😱

1 like

Ik snap dat je je er zorgen om maakt, maar nee dit mag niet. Zo lang de belangrijke werkdocumenten nu ergens anders staan opgeslagen, zou ik lekker alle oude backups verwijderen. Aan backups die teruggaan tot december 2017 heeft niemand iets, tenzij het dus is om jou (onterecht) te controleren. Het kan inderdaad wel op een server staan, maar dat is niet echt anders helaas. Weet wel dat het illegaal is als ze in jouw accounts gaan neuzen.

1 like

In deze doodskist , zijn wij dood leven wij niet meer zijn wij overleden en hebben wij het leven gelaten

68 likes

Bah ja onweer, voor het eerst sinds ik alleen op mezelf woon (woonde daarvoor met 'n huisgenootje) en ik heb het er echt niet op. Vanmiddag al m’n stoelen zowat van het balkon gewaaid en m’n plantenbakken en windlichten kapot gelazerd. Hallo, het is zondagavond ja.