Wat je even kwijt wilt #17

Tuniekje op je legging en gaan

1 like

Voor een verjaardagsuitje naar:

• Movie Park
  • Phantasialand

0 stemmers

(Glitter) slijm is tegenwoordig een ding

@Luzarl
Lijkt me heel moeilijk voor je <3

Ok klote… Dan snap ik de reacties van mensen aan de deur wel ietsie beter (op straat meehh, maar aan de deur kom je in hun persoonlijke leefsfeer)

Ik zou, als het bespreekbaar is, echt vragen of je deze doelen volgende x kunt skippen!

2 likes

Dialogen, discussies en andere woordwisselingen tussen twee personen, behoren privƩ te worden gevoerd. Gebruik hiervoor de berichtenfunctie in het forum.

@HvO en @anon46421473 dit lijkt me een conversatie die beter via pb gevoerd kan worden.

5 likes

Waarom zeg je dan dat ze een naar persoon is als het niet om haar ging?

1 like

Hallo oma hier,

Snap ik eindelijk mn mobiel was er een update. Alles is veranderd… alsof ik een nieuwe mobiel heb hahaha goffer.

8 likes

Dat is oprecht kut voor je, en ik hoop dat je je inmiddels beter voelt. Ik heb wel een vraag, want hoezo reageren forummers direct als reactie op straatverkopers? Ik volg dit niet want KiKa is een organisatie. Dan ben je toch niet direct een straatverkoper voor KiKa. Waarschijnlijk heb ik dit gemist.

1 like

Kanonne wat een wind. De pannen van de overburen kwamen net gewoon naar beneden :open_mouth:

Ik voel me vandaag niet zo lekker en lig op de bank en m’n hond brengt iedere keer een andere knuffel naar me :sob: onder me is het nu een knuffelparadijs en vind het zo lief dat ik er wel om kan huilen haha. Hij komt ook steeds even kijken door z’n hoofd op de bank te leggen

22 likes

Ik heb al secret bunny cadeautjes gekocht (nog maar 2), heb er zin in :slight_smile:

7 likes

Ik woon op mezelf en ben geen student. Wat zijn echt de verzekeringen die ik moet hebben? Ik voel mij echt een klein kind :see_no_evil:, maar dit is mij nooit verteld en/of geleerd. Voor het huis is alles geregeld, dus echt alleen voor mij persoonlijk. (Heb ook geen spaarrekening van duizenden euro’s mocht dat uit maken)

Zorg- en WA verzekering. Evt uitbreiden rechtsbijstand als je dat de moeite vindt. En misschien uitvaart?

1 like

Wooooooow ik kijk MTV en dat gezicht van die Jamie Vaes (die gaat met Koen K, ook zum kotsen, just tattoo of us presenteren) is echt niet om aan te zien. Jezus christus. Die is ook nog zwanger, maar ben echt bang dat haar hele gezicht ontploft als zij zou moeten persen :astonished: alles staat zo opgepompt en strak

4 likes

Oke dankjewel! WA is aansprakelijkheidsverzekering toch? Dus als ik iemands telefoon stuk maak (bijvoorbeeld) dan kan dat daaruit vergoed worden? Zorg heb ik gelukkig. Die andere 2 ga ik even bekijken.

Yes! Wettelijke aansprakelijkheid. Vind ik samen met zorgverz een must!

Sowieso niet uitgeschoten. Dit soort types willen er zo walgelijk uitzien. Ze zou idd niet misstaan in zo’n Real Housewives programma :face_vomiting:

Oke ik ga het direct afsluiten!

@sunmoonstars ja alleen dat is voor in huis dus dat is al geregeld. Ik ben bij mijn vriend in gaan wonen, dus inboedel -en opstalverzekering etc. dat is allemaal geregeld. Maar anders sowieso belangrijk!

2 likes

Het sneeuwt hier. :face_with_raised_eyebrow: