Wat je even kwijt wilt #17

Ja natuurlijk net tegen iedereen lopen verkondigen dat het een stuk beter gaat tussen mij en mijn vriend en we hebben nu weer massive irritatie en er hangt echt een doodse stilte hier, echt gezellig.

1 like

Deze is nu ook op tv, vreselijk.

1 like

Ik heb een beetje ruzie met een vriendin
 We proberen al weken iets af te spreken maar het lukt steeds niet. Nu wilde ze volgend weekend afspreken maar dan met kinderen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er zelf drie. Maar ik wil gewoon zonder (mijn en haar) kinderen met haar afspreken. Even lunchen, koffie, wijn desnoods I don’t care, als het maar zonder ge-mama is. En nu is ze dus boos op mij want ze is beledigd dat ik alleen haar uitnodig voor een date en niet haar kind :confused:

Aaarggghh I feel you!
Heb het onder m’n tenen, zo naar

1 like

Ja ik begrijp het. Het is geen fijne gedachte dat iemand misschien op je prive-accounts terecht komt. Zou het alleen wel een trieste gedachte vinden dat iemand zou gaan spitten. Maar aan je verhaal over je baas te horen zou het nog wel eens zo’n type kunnen zijn
 Gelukkig ga je weg en hopelijk voel je je bij je nieuwe baan een stuk ‘veiliger’ hierin.

1 like

Goh ja, want zonder kinderen is er geen leven meer voor te stellen. Wat flauw zeg.

1 like

@Skadi @monkeyslut dat dus inderdaad
 Prima dat je soms even afspreekt met die hele kinderschare of dat we bijkletsen op verjaardagen ofzo. Maar echt even met mijn vriendinnen afspreken doe ik zonder mijn kinderen. Dat weet ze en dat doen we ook vaker, dus snap ook niet dat ze er nu ineens zo’n drama van maakt.

Misschien zit het haar even hoog dat ze haar kinderen nergens kwijt kan? Ik zou het niet weten. Het erge is gewoon dat jij je tegenover haar moet verdedigen dat je tijd met haar door wilt brengen zonder afgeleid te raken door jullie kinderen - terwijl dat eigenlijk juist een compliment is, dat je elkaar alle aandacht wilt geven.

1 like

Hmm. Je hebt wellicht een punt mbt je eerste zin! Ga het even navragen, kan altijd nog van het weekend naar haar toe rijden als haar kinderen op bed liggen.

Als je je wachtwoorden aanpast kunnen ze nergens meer in volgens mij. Ook niet via de time machine dacht ik.

1 like

Gaat het ooit nog beter weer worden?
Zoveel plannen maar zoveel kut weer

3 likes

Ik had vanmiddag een date en die was semi-steamy afgelopen, maar ik moest toen echt weg. Ik ga zo weer naar huis en dan komt ze weer naar me toe :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:.

27 likes

Ik zou voor Tonga gaan! Daar kun je zwemmen met Humpbacks. Echt amazing. Ben zelf alleen in Frans-Polynesië geweest (ook mooi maar geen walvissen) en wil graag nog eens die kant op voor Tonga.

Maar al die eilandengroepen in de Stille Oceaan zijn echt prachtig! Heb over alledrie hele goede dingen gehoord. En vanaf Auckland kun je er relatief goedkoop heen vliegen.

Ik ben op weg naar m’n vriend, om het (denk ik) uit te maken/lastig gesprek. Zo veel nummers op de radio over liefde teeeeeeering. Kan dat echt nu even niet handelen

Ik zat me ineens af te vragen, zijn er eigenlijk EGF-stelletjes? Dus stelletjes die elkaar kennen van het forum? Ik herinnerde me dat er op een forum waar ik vroeger zat twee meiden waren die een relatie kregen, was ineens benieuwd of die er op EGF ook waren.

Ik ben wel de helft van een forumstelletje, maar van een heeeeel ander forum dat ook al niet meer bestaat haha.

Benieuwd of dat hier ook zo is!

6 likes

@anon42289517 Ben blij voor je <3 veel plezier!

1 like

Aangezien het toch kut weer blijft ga ik morgen maar eens alles wat ik niet meer nodig heb wegflikkeren.

3 likes

Haha Bokado is toch de dochter van DDebbie?

4 likes

Ahhh die vrouw van 106 bij miljoenenjacht :heart: