Ik snap het ook echt niet. Dat je er goed uit wilt zien snap ik, en goed kan van alles zijn. Dit is alleen objectief gezien toch ook niet meer aantrekkelijk te noemen en kaaaan toch ook niet gezond zijn. Alles loddert toch ook uit, dan moet je ook blijven fillen lijkt me?!
Ik ga stuk dat je dan bij zon beauty dokter zit en die vraagt nah wat wil je laten doen?
" Ik wil er graag zo walgelijk mogelijk uitzien"
Ja sorry ik kan echt geen ander woord bedenken dat goed genoeg omschrijft welk gevoel zoân kapotgemaakt hoofd bij me oproept
Ik baal nu nog meer dat ik geen MTV meer heb. :â) Ik denk ook dat dit soort programmaâs in Nederland niet echt gaat werken. Dat programma in UK was echt zo bizar en ik denk dat Britse mensen vele malen verder gaan hierin gaan dan Nederlanders.
WA is niet hetzelfde als een âgewoneâ aansprakelijkheidsverzekering
WA is voor een auto toch eigenlijk?
Wat lief dat je ze zo schattig reageerde. Van die visite vind ik het wel stom dat ze dat zeiden. Tuurlijk lidf bedoelt enzo maar je hebt er geen ruk aan.
Ja, voor auto of motor idd en die is verplicht. Een gewone aansprakelijkheidsverzekering niet, maar het is alsnog wel verstandig om af te sluiten.
Ik heb nu ook een aansprakelijkheidsverzekering en rechtsbijstandverzekering ga ik even bekijken.
Inboedel heb ik inderdaad al!
I wish hahah. Nee, dat is niet echt rendabel voor mij.
Ik krijg zo veel visite maar ben net ongesteld geworden en zoooo emo. Net zitten janken om Van Persie die een jongetje op zân nek draagt⊠Ik denk dat ik het niet aankan als iemand straks ook maar 1 opmerking maakt over mijn kookkunsten ofzo.
Ik zeg ook niet dat het verplicht is toch? WA verzekering voor jezelf vind ik een must maar het is niet verplicht
Mijn man is ziek en tot zover lijkt het geen manflu. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik ziek word, gezien hij om me heen blijft dralen met zijn bacillen.
Door de wind denk ik trouwens dat het dak eraf gaat blazen. Als jullie dakpannen voorbij zien komen, zwaai dan even.
Nee is alleen verplicht voor auto en moter enzo. Ik vind het wel belangrijk, zekerrrrr met kinderen. Maar ik heb ook wel eens per ongeluk een tuinbeeld bij iemand omgestoten. Bleek een heul duur kunstbeeld te zijn wat naar een speciale restaurateur moest . Was enorm blij dat ik een wa verzekering had
Ahw jeetje wat heftig. Veel sterkte
Een WA-verzekering voor jezelf bestaat niet, het is wat anders dan een aansprakelijkheidsverzekering voor jezelf, dat bedoelde ik.
Edit: over je post van dat tuinbeeld, daar heb je dus niet je WA-verzekering voor gebruikt, maar een particuliere aansprakelijkheidsverzekering (idd verstandig om die gewoon te hebben, ook al is het niet verplicht).
Ja twee keer een iphone!
Dit is feitelijk onjuist. Je bedoelt een particuliere aansprakelijkheidsverzekering en die is niet verplicht (wel heel verstandig om te hebben). De aansprakelijkheidsverzekering voor autobezitters is de WA want die is wettelijk verplicht. 2 heel verschillende dingen maar ik zie dit mensen zo vaak door elkaar halen.
Oeps spuit 11.
De 9292 app zegt dat mijn trein niet rijdt, maar de ns app zegt van wel.
Hmmm.