Wat je even kwijt wilt #17

Jawel want je noemt het WA waarbij de W staat voor wettelijkšŸ™ˆ daar komt de verwarring vandaan

1 like

Oooh zo ja ik vat 'm. Bedoel gewoon de verzekering die dokt als jij (als persoon) iets van een ander sloopt :joy:.

1 like

Ik kwam hier ook pas achter toen ik bij een verzekeringsmaatschappij ging werken :crazy_face:

Is zij niet de vriendin van lil kleine???

:joy::joy::ok_hand:t2:. Mijn ouders hebben ooit uren ruzie gehad over inboedel en opstalverzekering (voor het internet tijdperk). Mijn moeder maar volhouden dat het 1 pot nat was :joy:

@Madrid Ik lees dit topic maar met vlagen bij maar komt er een baby?? :tada::blush:

2 likes

Dan nog kan je heel erg schrikken en je rot voelen. Veel sterkte!

1 like

Ns of Google geloven.
9292 vind ik niet echt betrouwbaar

1 like

In de stromende regen naar de supermarkt lopen om boodschappen te doen en er dan bij de kassa achterkomen dat je portemonnee thuis ligt… check :thumbsup:
Dus hop weer naar huis en ben vervolgens naar een andere supermarkt gegaan omdat ik geen zin had in dezelfde route, hebben ze m’n favo pizza niet :thumbsdown:

1 like

Doe je zo je best he <3

1 like

Hoorn naar Bijlmer Arena. Op ns rijdt de directe trein van 18:10 wel, maar op 9292 niet

ā€œHet treinverkeer in Oost- en West-Vlaanderen en van Antwerpen tot Nederlandse grens ligt volledig stil door stormweer, meldt spoorwegbeheerder Infrabel.ā€

7 likes

Daar was ik ook al bang voor. 9292 deed het net überhaupt niet eens meer, haha.

Super bedankt voor het meekijken in elk geval!

Omg. 2.5 uur geprobeerd weg te komen uit Limburg met de trein… eindstand ik ben weer thuis :cry:

Once you go Limburg… you can’t leave.

5 likes

Heb nu wel koffie en paaseitjes <3 en een moeder die 1.5 uur heeft gereden om mij op te halen.

Vanavond poging 2.0

2 likes

Weet ik waar ik mijn vijanden heen moet sturen.

6 likes

Nee eerste keer was via marktplaats. Toen ik hem ging ophalen bij die mensen thuis, bleken ze in een mega villa te wonen dus geen twijfels meer of ze me zouden oplichten en ik heb nu een iphone 8 plus en die is gekocht via tweakers en daar hebben verkopers ratings dus kun je daar naar kijken!

1 like

https://www.forza-refurbished.nl/apple-iphone

Misschien is dit iets voor je

1 like

Thanks voor het kijken, maar ik reis wel de andere kant op ;p van Hoorn naar Bijlmer toe.