Wat je even kwijt wilt #17

Ik vond die achtergrond ook niet heel solide aanvoelen. En ik wil eigenlijk weer een telefoon waarmee ik gewoon 4 jaar mee doe. Ben bang dat ik met dat toestel over een jaar of 2 weer terug bij af ben (mijn kennende). Had vroeger altijd nokia’s en 1 keer een Ericsson en dat was toen ook zo’n drama dat ik die telefoon snel had verkocht. :’)

Aan de andere kant van het gangpad in de tram zit een of andere man gedraaid naar mij toe te manspreaden. Dus ik heb me ook schuin naar hem toe gedraaid en ben nu ook aan het manspreaden (waardoor een andere man me afkeurend aankeek LOL) en dat voelt zoveel beter dan met mn benen over elkaar met mn zij naar hem toe zitten. Lekker spiegelen met je aso en invading houding.

35 likes

En een SE of zijn die ook al te oud?

1 like

Als ik de geruchten moet geloven van bekende websites (en die wel logisch zijn gezien hoe lang dat model al beschikbaar is) gaat die telefoon iOs 13 niet ondersteunen. Dus dan valt die voor mij af :stuck_out_tongue:

Ik ga eens kijken of dat een goede vervanger voor mij zou zijn. Dankjewel :slight_smile:

1 like

Haha ik had nog nooit van het woord manspreaden gehoord.

Net zo’n 20 min tot bij de dokter gewandeld, inclusief een berg op, maar man man ben echt doodop! Ik voel me wel 90 jaar ofzo sjeez. Moet dringend weer wat gezonder beginnen leven :confounded:

Ik zag gister een dating/chat app op de telefoon van mijn vriend staan toen hij een spelletje aanklikte en ik toevallig meekeek. Ik probeer het nu al een dag te relativeren, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Van het weekend was het nog zo fijn en we willen samenwonen. Ik weet niet of hij er (nog) iets mee doet oid, maar het zit me echt niet lekker (en staat er sowieso nog niet lang op) Gatver

Wow echt niet? Nog nooit meegemaakt ook? Nummer 1 ergernis in het ov. Van de zomer zag ik 2 mannen die samen 4 metrostoelen op rij bezetten. Aso’s.

Ja inderdaad, wil er sowieso wat mee, maar wil er ook niet zo’n big deal van maken. Nee het was Lovoo of zo. Herkende toevallig het logo. Denk dat ik het ergens passend tussen ga zeggen ofzo

1 like

Ja uiteraard wel meegemaakt, vooral in het vliegtuig. Madrid heeft het verboden gemaakt zie ik haha
Manspreading_320_20170613084734
Haha

9 likes

Thanks voor de tip. Maar paypal is bij mij ook een hell haha. Ik ga van de week wel even ofline mn credit card halen. Heb sws ook nog 2 maanden haha.

Jij gaat binnen kort al he? Ook alleen toch?

1 like

Dat is niet fijn. Snap dat je hiermee zit en dat het moeilijk is om te relativeren. Net zoals de anderen zeiden, zou ik inderdaad ook het gesprek aangaan. Succes in ieder geval en ik hoop dat je door zo’n gesprek duidelijkheid krijgt!

1 like

Wie kan mij helpen met Excel?
Ik wil een standaard template waarin ik X met Y kan vergelijken (en eventueel nog met Z) op allerlei vlakken die niet af te vinken zijn maar die met woorden moeten worden omschreven. Ik dacht zelf dat zoiets een goed template zou zijn, maar misschien hebben jullie betere ideeën?

Jaa inderdaad heb je gelijk in. Het gaat me inderdaad zeker aan… Misschien zet ik diezelfde app wel op m’n homescreen zonder toevoeging :joy:

1 like

Pfff ben ziek en voel me enorm loom.

Ahhhh ben mijn oordopjes vergeten vandaag en moet straks nog een uur met de trein :frowning:

Yesss, vandaag het eerste loon ontvangen van m’n ‘nieuwe’ baan! Het is maar 2 dagen in de week en dit was ook nog niet eens een volle maand dus het is niks bijzonders maar dit is m’n eerste betaalde baan in het veld van m’n studie dus het voelt toch wel een beetje als een mijlpaal. En kan er mooi de tattoos van betalen die ik al heel lang gepland had staan zonder erover nagedacht te hebben of dat budgettechnisch wel uitkwam :grin:

41 likes

Oké oordopjes gekocht, maar nu weet ik niet in welke muziek ik zin heb. 🤦

Is er behoefte aan een topic over aankomende verkiezingen? Ik weet namelijk nog totaaaal niet wat ik moet gaan stemmen en vind het echt ingewikkeld dit keer, dus vind een topic misschien wel leuk!

10 likes