Wat je even kwijt wilt #17

Ik zou voor Tonga gaan! Daar kun je zwemmen met Humpbacks. Echt amazing. Ben zelf alleen in Frans-Polynesië geweest (ook mooi maar geen walvissen) en wil graag nog eens die kant op voor Tonga.

Maar al die eilandengroepen in de Stille Oceaan zijn echt prachtig! Heb over alledrie hele goede dingen gehoord. En vanaf Auckland kun je er relatief goedkoop heen vliegen.

Ik ben op weg naar m’n vriend, om het (denk ik) uit te maken/lastig gesprek. Zo veel nummers op de radio over liefde teeeeeeering. Kan dat echt nu even niet handelen

Ik zat me ineens af te vragen, zijn er eigenlijk EGF-stelletjes? Dus stelletjes die elkaar kennen van het forum? Ik herinnerde me dat er op een forum waar ik vroeger zat twee meiden waren die een relatie kregen, was ineens benieuwd of die er op EGF ook waren.

Ik ben wel de helft van een forumstelletje, maar van een heeeeel ander forum dat ook al niet meer bestaat haha.

Benieuwd of dat hier ook zo is!

6 likes

@anon42289517 Ben blij voor je <3 veel plezier!

1 like

Aangezien het toch kut weer blijft ga ik morgen maar eens alles wat ik niet meer nodig heb wegflikkeren.

3 likes

Haha Bokado is toch de dochter van DDebbie?

4 likes

Ahhh die vrouw van 106 bij miljoenenjacht :heart:

JAA

Goede nachtrust is heel veel waard!

1 like

Ik slaap altijd super slecht. Zou er wel mee dan 100 euro voor over hebben als ik zou denken dat is zou werken.

1 like

Als je al weet dat het werkt, zou ik het zeker doen! Een investering in een goede nachtrust is het zeker waard.

2 likes

Je kunt hem misschien wel volgend jaar van de belasting aftrekken als medisch hulpmiddel?

1 like

Ik zou eerst even naar de ha gaan of die niets heeft. Scheelt toch weer 100e.

Edit: niet qua deken maar iets om goed te slapen.

Slaappillen moet je allemaal zelf betalen, zijn €1-2/stuk, met €14 per receptregel voor de apotheek ben je voor een week slaappillen al zo ongeveer op een kwart van de deken waar je de rest van je leven onder kan liggen.

4 likes

Ik zou even googlen of ze niet in de buurt verkocht worden.

Is zelf (laten) maken misschien ook een optie?

Oh zoveel betaal ik niet hoor. Gelukkig!

Op instagram volg ik iemand die zulke dekens maakt. Ze heet modeliefjemaakt. Kan je zelf ook nog uitzoeken welke print je wilt

3 likes

Ik draai deze week sinds een lange tijd weer 5 ochtenddiensten. Hier moet ik me even mentaal op voorbereiden

We hadden gisteren voor het eerst een muis in huis. Ik deed een kastje open en hij liep pal langs mijn hand weg. Ik heb nu nog trauma’s. Elke keer als ik weer mijn keuken in kom ben ik bang hem weer te zien :sweat_smile:

Mijn vriend vind mij een aansteller.