@Maestoso Gefeliciteerd!
En⦠nu ben ik ook gedeeltelijk ziek. Ik hou niet van ziekmelden, maar ook niet van ziek achter de balie te zitten dus ik ga even kijken hoe ver ik kom en of ik me niet beter voel als ik eenmaal op mijn werk ben.
Hmm ja ik moet zeggen dat bij alle begrafenissen die ik heb meegemaakt je gewoon de hele persoon zag, maar dat zal dus wel verschillen. Is ook wel logisch. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe diegene aan zijn einde is gekomen.
Ik ben vandaag voor het eerst aan het vloggen, maar ik voel me echt ongemakkelijk Niet dat ik anders verwacht had
Jeetje wat heftig voor je. Natuurlijk heeft dit effect op jou en mag je dit er vinden. Dat is absoluut niet egoĆÆstisch en het kan naast een begrip of opluchting voor je moeder bestaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat je een weg vindt om het met mensen in je omgeving te delen.
Ben zo geĆÆrriteerd, geef gisteren aan bij mn leidinggevende dat ik nog niet helemaal beter ben na mn longontsteking dus dat ik liever vanuit huis werk om zo drie uur reizen te besparen, wat volgens mij geen probleem zou moeten zijn omdat het halve team al drie weken vanuit huis werkt. āNee je moet echt op kantoor zijn ivm de deadlineā Sta ik op het station vanochtend, whatsappt ze me dat ze niet vanuit kantoor werkt zelf dus ik thuis kan blijven. Ja hallo had dat eerder aangegeven dan.
Een doosje van 30 stuks is ong 1-2 euro. Receptregel ± 7 euro. Eerste uitgifte ietsje duurder maar normaal ben je met een euro of 8 een maand onder de pannen. Misschien zou het wel duurder moeten zijn maar dat is een tweede.
Ik heb meer dan 45 min staan wachten in de regen en wind op een bus. Normaal rijdt die om de tien min. Elke andere bus was op tijd. Fuuuuuck deze dag
Weet iemand wanneer je je reservering van de servieszegels kunt ophalen? Duurt nu wel erg lang vind ik?
Maar: als je nu leuke spullen koopt kun je daar morgen mooi tegenaan kijken in je pyama. Win win!
Update:
Meestal annuleren ze de kleine vluchten en niet de grote intercontinentale vlucht. Dus heb hoop!
Ook met op tijd weg gaan e.d.
Once you go Limburg⦠you canāt leave
Dat Amayzine is zo sneu hĆØ. Ze komen dan natuurlijk weer met halfbakken excuses maar eigenlijk snappen ze niet wat ze nou precies verkeerd hebben gedaan. En daarom iedere keer weer de fout in.
Heb voor het eerst 2 (!!!) gaatjes in mān kiezen ben nu al in paniek om ze te laten boren (tandarts angst) Iemand die mij kan geruststellen? Horror verhalen mag ook dan kan ik nog afzeggen haha. Wel of niet verdoven?
(en ja ik weet ik ben een aansteller haha)
I did⦠gisteravond
In mijn ervaring geeft de tandarts het ook zelf wel aan als een verdoving noodzakelijk/prettig is. Ik heb 1 keer een verdoving gehad toen ik 10 was ofzo en vond het echt vreselijk.