Wat je even kwijt wilt #17

Idealiter zou je juist de medewerker moeten beoordelen. Want ook die Nuon medewerkster kan aan haar klanten uitleg geven, en daarmee haar werk goed doen, ook al is de bedrijfsvoering kut. En als ze dat niet doet, doet ze haar werk dus niet goed, en moet ze hier toch ook feedback op kunnen krijgen, zodat ze zich kan verbeteren.

3 likes

Ik ben op weg naar mijn ouders waar ik een paar dagen blijf. Ik had nog 2 preistengels in mijn koelkast liggen, en had ze nog snel in stukjes gesneden voor ik vertrok, om in te vriezen. Toen besefte ik dat mijn diepvriezer vol zit dus ik dacht ok, dan neem ik de gesneden prei mee naar mijn ouders, zal mijn moeder wel blij mee zijn. Nu rook ik hier op de trein zo’n heel penetrante zweetachtige geur, ik was al bang dat ik het zelf was, tot ik besefte dat dat waarschijnlijk mijn prei is :grimacing:

17 likes

Ik heb eindelijk mijn ouders ervan kunnen overtuigen dat 1x in de week vegetarisch eten best lekker is! Zij waren echt van die typische mensen die “niet zonder vlees konden”. Heb nu een aantal keer verschillende groenteburgers enzo meegenomen en ze vonden het lekker! :smile:

18 likes

Precies dit he, zo frustrerend! Hoe vaak ik niet terug krijg ’ zo klote dat alle kantoren weg gaan/ kort open zijn, maar de persoon aan de telefoon was wel heel vriendelijk.’ Vervolgens geven ze als algemeen cijfer een 2. Nou daar word ik dan op afgerekend haha. Slaat nergens op.

1 like

Hahah ja, maar (voordat ik dit werk deed) had ik wellicht hetzelfde gedaan. Al vul ik die enquĂȘtes eigenlijk nooit in. Wij moeten dan ook de mensen terug gaan bellen die een onvoldoende geven :sweat_smile:

Hahaha ik app m’n vader net dat ik zo langs kom, zegt ie:
‘GRA! (Goede reis alvast)’
GRA :joy: Echt zo’n vader ding om te typen.

45 likes

Hahahaha love de verduidelijking erachter ook. Lekker een afkorting verzinnen zodat je het niet uit hoeft te typen, en het vervolgens alsnog uittypen :ok_hand:

5 likes

Jeetje heel heftig!!
Heb je professionele hulp? Of via de huisarts?
Hele dikke knuffel :heart::heart:

@SpeedOfSound Gewoon wat je wilt! Hier loopt iedereen in zn normale kleding (niet te kort en bloot ofc.)

2 likes

Bij ons dragen IB’ers en directieleden gewoon truien, spijkerbroeken en wollen vesten ouzo hoor! Dat is wel PO, weet niet of daar verschil in zit met VO. Mijn directrice draagt wel vaak rok en hakken, maar daar is ze ook 100% het type voor. Wat draagt de rest van je team in dergelijke functies?

1 like

Ik moet zo werken bij de Groenlinks klimaat meet-up. Ik heb echt niks met Jesse Klaver maar ben wel super benieuwd!

5 likes

Zag echt weer ff op tegen het werken na de vakantie, maar het ging best goed (gezien mijn klas haha). Dus was een fijne dag.

Alles voor morgen ligt ook al klaar, dus kan nog 20 min. langer slapen ook :hugs:

Alleen nog een teken/knutselopdracht bedenken

3 likes

@HvO gefeliciteerd

Oh dat is ook niks! Bij ons wordt inderdaad ook niet gekeken naar het commentaar.

1 like

Helemaal mee eens hoor, vandaar ook mijn idealiter. Veel bedrijven zouden dat veel beter kunnen regelen, de beoordeling opsplitsen naar medewerker en bedrijf. Ik heb ook het idee dat veel bedrijven de csat niet gebruiken om het bedrijf te verbeteren, maar misbruiken om alles op de medewerkers af te schuiven.

1 like

Moet denken aan een quote in het journaal gisteren van een meisje bij de klimaatmars.

Jetje leeft zo duurzaam mogelijk: “Eehh jaa ik probeer niet te vliegen
”

Want soms boek je per ongeluk een all inclusive naar Turkije? Wat?

13 likes

Ik werk ook als ondersteuner op een hogeschool en volgensmij wordt de stijl als smart casual omschreven. Dus spijkerbroek en blouse kan prima. Sneakers beetje afhankelijk van 't soort denk ik? Al ben ik wel voorstander dat je moet dragen waar jij je goed in voelt.

1 like

@HvO Dan blijft het alsnog een kutopmerking, lekker ieder kind op zijn eigen tempo en niveau laten ontwikkelen. Toch een knuffel want ik weet hoe zulke opmerkingen je kunnen raken

1 like

Kan toch voor werk soms moeten? Of omdat je familie ver weg hebt? Een andere baan of andere familie vinden is niet voor iedereen weggelegd.

Blegh, sommige mensen zijn zo kut.

Tuurlijk, maar het klonk wel een beetje gek

1 like