Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben ook heel lang bang geweest bij de tandarts maar angsttandarts heeft bij mij goed geholpen. Het valt echt heel erg mee, ik laat het wel verdoven altijd als ik een gaatje heb. Gewoon goed aangeven dat je bang bent, waar je bang voor bent, en meestal kunnen ze ook wel even stoppen tussendoor als het echt niet meer gaat (kan je ook even van te voren vragen of dat kan?). Ik denk dat je heel opgelucht en trots bent als je het wel hebt gedaan en dan hoef je er ook niet meer tegen aan te hikken. Ik vind het echt meevallen altijd achteraf, dan vraag ik me af waarom ik zo bang was van te voren. Zet hem op, je kan het echt!

1 like

Nog meer mensen last van een maandag dipje?

2 likes

@HvO @Oprah @Seal @Luzarl @pup
Thanks voor jullie reacties! Ik ben ook helemaal niet bang voor de pijn alleen meer voor de toeters en bellen eromheen en dat ik daar dan 40 minuten zo lig. De tandarts zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk geen pijn gaat doen (dat geloofde ik sowieso niet haha) omdat het geen diepe gaatjes zijn, en dat het prima zonder verdoving kan maar als ik wil mag het ook met. Maar ik denk inderdaad dat ik zonder verdoving ga proberen aangezien de pijn niet m’n grooste angst is.
Denk dat ik van te voren ook ga zeggen dat ik angstig ben haha, gelukkig was de tandarts wel aardig en heb ik mijn eigen gaatjes mogen bewonderen :sweat_smile:

3 likes

Ja echt dramatisch. Ook die reactie van May-Britt Mobach toen na dat nagelsalon artikel. Was echt precies dit:

13 likes

Fijn om een medestander te hebben!

1 like

Fijn dat zij hem bespreekt! Ginny van Ginnywerkt ook zag ik!

1 like

Ik ben bij mijn vriend thuis en blijkbaar is al het water afgesloten voor een aantal uur. En die mededeling hing in het ene gebouw wel op een briefje, maar in dit gebouw niet. Ik heb nu dus 0.0 water. Ook niet meer in een flesje of de waterkoker. En ik heb dorst. Ben echt pissig.

Echt heeeeeel erg

1 like

Supermarkt?

Ik keek van die highlights van een voetbalwedstrijd met want ik ken daar iemand van dus dan vind ik het wel leuk om soms te kijken maar er is 1 zo’n stomme speler. Je zag dat hij een doelpunt maakte en vervolgens gaat hij daarna heel agressief kijken en de hele tijd naar z’n spierbal wijzen. Echt 10 keer ofzo. Waar slaat dat nou weer op. Alsof hij dat doelpunt met zijn spierbal heeft gemaakt. Zo’n kneus. :sob:

3 likes

De enige die in de buurt zit is juist vandaag dicht vanwege verbouwing :cry: maar ga zo inderdaad even naar een andere. Even flink wat liters inslaan.

Heel veel sterkte <3

1 like

Jaaa. Dat ik hier een beetje zit te scrollen en me aan al m’n collega’s erger zegt alweer genoeg. :sweat_smile:

2 likes

Vandaag gaat mijn nieuwe telefoonabonnement in, en ik voelde me helemaal cool met m’n abo van €2,50, tot ik bedacht dat ik nu een nieuwe simkaart heb en dus al mijn nummers kwijt ben. :rolleyes: (Staan niet in telefoongeheugen want heb een dumbphone.)

@Banananana be prepared hahaha

1 like

Omg goeie tip. Meeste heb ik op m’n Google account maar ga toch ff checken!

2 likes

Ik trap mijn week zonder vlees af met een groentekroket :heart_eyes:

14 likes

Zo heb nog maar iets van 5 make up producten over. Die ik echt vaak gebruik of net heb gekocht.
Ik had uberhaubt al niet veel meer. En zo gaan dr ook nog even wat schoenen weg. En ik heb de voorraad kast voor een groot deel opgeruimt.
Heerlak. Jammer dat het kut weer is anders kon ik nog veel meer doen.

9 likes

Ik heb een weekje vakantie gehad en nu ben ik weer echt zenuwachtig voor stage… Heb steeds zo het gevoel dat ik mij moet bewijzen.

ach. Wat heftig allemaal voor je. Veel sterkte

1 like

@Vaiana en @Maestoso gefeliciteerd!

2 likes