Wat je even kwijt wilt #17

In die functie zou ik gewoon dragen waar je je goed bij voelt of dat een nette skinny is met sneakers of een pantalon met enkellaarsjes.

1 like

Ik voel me zo kut op mijn stageplaats. Ben er nu wel achter dat deze sector niet mijn ding is. Ik loop gewoon 24/7 met stress rond. Ik weet ook niet of ik het moet aangeven bij m’n begeleidster, ik denk dat ik het wel bij haar kwijt kan maar wil nu ook niet de indruk wekken dat ik zeur en niets aankan.

Nog maar 2,5 maand te gaan.

Moet het nog steeds zo onaardig? Ik meen het. Ik had zo’n heftige reactie niet verwacht. Verkeerd ingeschat blijkbaar. My bad.

3 likes

Mijn huis is een rijksmonument en ik ben nu in het stadsarchief allemaal foto’s daarvan aan het opzoeken en bekijken, zooo interessant

17 likes

@grace heb ik je bamifoto nou gemist?

Geen zin om op alle slakken zout te leggen, want dat doe ik nu wel een beetje. Ook weer my bad. Zit niet zo lekker in mijn vel nu. Dus wss doe je niet per se onaardig, maar trek ik me alles te veel aan.

1 like

GADVER wat vies.

1 like

Stukje pure chocolade, oreo thin’s of optimel vla?

1 like

Klinkt goed. Klinkt niet als tatta-bami met al die kruiden ipv zakje maar is er vast lekkerder door geworden :smiley:. En nu moet je het vaker eten, jammer :hugs:

1 like

Haha ede/ “”"“wageningen”""""" ja een half uur met de bus verder ja. Noem het gewoon ede. Wageningen is een leuk stadje maar niet in de buurt van dat station.

6 likes

Wij houden werk en privé graag gescheiden!

@HvO er stond ook echt even een taartje!

1 like

Dit heb ik met de interieurs. Zo leuk maar voor mij gewoon onhaalbaar op een of andere manier. Ik heb vandaag dus een paar lijstjes aan de muur gehangen, verschillende maten met allerlei verschillende prints zoals je ook veel op pinterest ziet maar het is het gewoon echt nét niet :tired_face:
Heb het maar weer van de muur gehaald.

SAME! Echt ellende

Zijn toch genoeg landen waar je met de trein/auto kan komen.

1 like

Uiteraard wel in een ligfiets.

2 likes

Ook echt geschreven door een hele slanke, knappe vrouw uit t Gooi :roll_eyes:

Heb een topic gemaakt!

4 likes

Pffff ik heb helemaal een lekkere pastsaus gemaakt incl vega gehakt en al, is de verse pasta die ik heb gekocht echt niet mijn smaak :frowning: Vette tegenvaller want ik heb genoeg gemaakt voor twee dagen incl lunch

1 like

Ik snap even niet wat je hier mee bedoelt.