Wat je even kwijt wilt #17

We hadden net herdenkingsdienst op school voor mijn overleden medestudent en het was zo fijn en mooi

21 likes

Ik heb best veel gaatjes gehad en heb een hele lieve tandarts die altijd rustig de tijd voor je neemt en steeds exact verteld wat hij gaat doen. Ik vind verdoving wel fijn behalve als ik daarna snel een presentatie moest houden omdat het rare gevoel er dan voor zorgde dat ik meer daar mee bezig was dan wat ik hoorde te doen. Boren vond ik ook altijd meevallen zelfs op de moeilijk begaanbare plaatsen in mijn mond.

1 like

Ik heb buikgriep en heb me echt in tijden niet zo slecht gevoeld, en dat ook nog eens in een enorm drukke week met veel deadlines en afspraken :pensive:

Ik vind het echt veel te leuk dat Nederland bovenaan staat nu bij de bookmakers van het songfestival.

9 likes

Ik verveel me op werk door cliënten die afzeggen en er zitten hier bloedirritante stagiaires bah wat hinderlijk

Ik heb net even gekeken en er is nog niks over bekend. Alles moet opnieuw gemaakt worden in China volgens mij. Dan moet het nog hierheen. Bij de andere acties duurde het ook wel een tijdje. Zodra het binnen is krijg je een mail, dus het heeft geen nut om te bellen of te vragen aan de servicebalie.

2 likes

Ik had al een slechte dag waar ik me echt NIET kon concentreren, maar nu is er sinds een half uur ook een of andere kast in het lab naast mij aan het piepen en ik word helemaal gekkkkk maar niemand weet hoe het komt/krijgt het uit.

Zit weer in een loophole hoor. Dacht ik ga even mn creditcard regelen. Kan nu niet online want er is storing en ze weten niet hoelang. Prima dan ga ik mn esta regelen. Alles ingevuld heb ik een creditcard nodig om te betalen…

Zooo moe.

1 like

Ik ben echt zo’n dramaqueen met telefoons. Mijn oude iPhone is echt aan vervanging toe omdat ik veel apps niet eens volledig kan gebruiken en de camera doet het vaak ook niet meer. Maar ik ben nogal merktrouw en een ontzettend lastig persoon. (Ooit een toestel geleend met android, maar ik kon daar niet aan wennen). Bovendien gebruik ik voor alles Apple. Helaas vind ik de prijzen echt belachelijk worden voor de dingen die je krijgt die ik niet wil (geen headphone jack, met je hoofd of vingers je telefoon kunnen unlocken, een steeds groter scherm). Ik wil gewoon een compacte iphone maar ik vind de 8 ook al gauw outdated omdat ik meestal dik 4 jaar met een telefoon doet. Dus dacht ik dan maar om een Huawei P Smart (2019) te kopen want up to date en niet duur en die phone zag er best leuk uit online dat ik de gok met Android wil wilde wagen. Vond ik die Huawai in de winkel te groot aanvoelen en de achterkant kut.

1 like

Ik vond die achtergrond ook niet heel solide aanvoelen. En ik wil eigenlijk weer een telefoon waarmee ik gewoon 4 jaar mee doe. Ben bang dat ik met dat toestel over een jaar of 2 weer terug bij af ben (mijn kennende). Had vroeger altijd nokia’s en 1 keer een Ericsson en dat was toen ook zo’n drama dat ik die telefoon snel had verkocht. :’)

Aan de andere kant van het gangpad in de tram zit een of andere man gedraaid naar mij toe te manspreaden. Dus ik heb me ook schuin naar hem toe gedraaid en ben nu ook aan het manspreaden (waardoor een andere man me afkeurend aankeek LOL) en dat voelt zoveel beter dan met mn benen over elkaar met mn zij naar hem toe zitten. Lekker spiegelen met je aso en invading houding.

35 likes

En een SE of zijn die ook al te oud?

1 like

Als ik de geruchten moet geloven van bekende websites (en die wel logisch zijn gezien hoe lang dat model al beschikbaar is) gaat die telefoon iOs 13 niet ondersteunen. Dus dan valt die voor mij af :stuck_out_tongue:

Ik ga eens kijken of dat een goede vervanger voor mij zou zijn. Dankjewel :slight_smile:

1 like

Haha ik had nog nooit van het woord manspreaden gehoord.

Net zo’n 20 min tot bij de dokter gewandeld, inclusief een berg op, maar man man ben echt doodop! Ik voel me wel 90 jaar ofzo sjeez. Moet dringend weer wat gezonder beginnen leven :confounded:

Ik zag gister een dating/chat app op de telefoon van mijn vriend staan toen hij een spelletje aanklikte en ik toevallig meekeek. Ik probeer het nu al een dag te relativeren, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Van het weekend was het nog zo fijn en we willen samenwonen. Ik weet niet of hij er (nog) iets mee doet oid, maar het zit me echt niet lekker (en staat er sowieso nog niet lang op) Gatver

Wow echt niet? Nog nooit meegemaakt ook? Nummer 1 ergernis in het ov. Van de zomer zag ik 2 mannen die samen 4 metrostoelen op rij bezetten. Aso’s.

Ja inderdaad, wil er sowieso wat mee, maar wil er ook niet zo’n big deal van maken. Nee het was Lovoo of zo. Herkende toevallig het logo. Denk dat ik het ergens passend tussen ga zeggen ofzo

1 like