Ja uiteraard wel meegemaakt, vooral in het vliegtuig. Madrid heeft het verboden gemaakt zie ik haha
Haha
Thanks voor de tip. Maar paypal is bij mij ook een hell haha. Ik ga van de week wel even ofline mn credit card halen. Heb sws ook nog 2 maanden haha.
Jij gaat binnen kort al he? Ook alleen toch?
Dat is niet fijn. Snap dat je hiermee zit en dat het moeilijk is om te relativeren. Net zoals de anderen zeiden, zou ik inderdaad ook het gesprek aangaan. Succes in ieder geval en ik hoop dat je door zoân gesprek duidelijkheid krijgt!
Wie kan mij helpen met Excel?
Ik wil een standaard template waarin ik X met Y kan vergelijken (en eventueel nog met Z) op allerlei vlakken die niet af te vinken zijn maar die met woorden moeten worden omschreven. Ik dacht zelf dat zoiets een goed template zou zijn, maar misschien hebben jullie betere ideeën?
Jaa inderdaad heb je gelijk in. Het gaat me inderdaad zeker aan⊠Misschien zet ik diezelfde app wel op mân homescreen zonder toevoeging
Pfff ben ziek en voel me enorm loom.
Ahhhh ben mijn oordopjes vergeten vandaag en moet straks nog een uur met de trein
Yesss, vandaag het eerste loon ontvangen van mân ânieuweâ baan! Het is maar 2 dagen in de week en dit was ook nog niet eens een volle maand dus het is niks bijzonders maar dit is mân eerste betaalde baan in het veld van mân studie dus het voelt toch wel een beetje als een mijlpaal. En kan er mooi de tattoos van betalen die ik al heel lang gepland had staan zonder erover nagedacht te hebben of dat budgettechnisch wel uitkwam
OkĂ© oordopjes gekocht, maar nu weet ik niet in welke muziek ik zin heb. đ€Š
Is er behoefte aan een topic over aankomende verkiezingen? Ik weet namelijk nog totaaaal niet wat ik moet gaan stemmen en vind het echt ingewikkeld dit keer, dus vind een topic misschien wel leuk!
Idealiter zou je juist de medewerker moeten beoordelen. Want ook die Nuon medewerkster kan aan haar klanten uitleg geven, en daarmee haar werk goed doen, ook al is de bedrijfsvoering kut. En als ze dat niet doet, doet ze haar werk dus niet goed, en moet ze hier toch ook feedback op kunnen krijgen, zodat ze zich kan verbeteren.
Ik ben op weg naar mijn ouders waar ik een paar dagen blijf. Ik had nog 2 preistengels in mijn koelkast liggen, en had ze nog snel in stukjes gesneden voor ik vertrok, om in te vriezen. Toen besefte ik dat mijn diepvriezer vol zit dus ik dacht ok, dan neem ik de gesneden prei mee naar mijn ouders, zal mijn moeder wel blij mee zijn. Nu rook ik hier op de trein zoân heel penetrante zweetachtige geur, ik was al bang dat ik het zelf was, tot ik besefte dat dat waarschijnlijk mijn prei is
Ik heb eindelijk mijn ouders ervan kunnen overtuigen dat 1x in de week vegetarisch eten best lekker is! Zij waren echt van die typische mensen die âniet zonder vlees kondenâ. Heb nu een aantal keer verschillende groenteburgers enzo meegenomen en ze vonden het lekker!
Precies dit he, zo frustrerend! Hoe vaak ik niet terug krijg â zo klote dat alle kantoren weg gaan/ kort open zijn, maar de persoon aan de telefoon was wel heel vriendelijk.â Vervolgens geven ze als algemeen cijfer een 2. Nou daar word ik dan op afgerekend haha. Slaat nergens op.
Hahah ja, maar (voordat ik dit werk deed) had ik wellicht hetzelfde gedaan. Al vul ik die enquĂȘtes eigenlijk nooit in. Wij moeten dan ook de mensen terug gaan bellen die een onvoldoende geven
Hahaha ik app mân vader net dat ik zo langs kom, zegt ie:
âGRA! (Goede reis alvast)â
GRA Echt zoân vader ding om te typen.
Hahahaha love de verduidelijking erachter ook. Lekker een afkorting verzinnen zodat je het niet uit hoeft te typen, en het vervolgens alsnog uittypen
Jeetje heel heftig!!
Heb je professionele hulp? Of via de huisarts?
Hele dikke knuffel
@SpeedOfSound Gewoon wat je wilt! Hier loopt iedereen in zn normale kleding (niet te kort en bloot ofc.)
Bij ons dragen IBâers en directieleden gewoon truien, spijkerbroeken en wollen vesten ouzo hoor! Dat is wel PO, weet niet of daar verschil in zit met VO. Mijn directrice draagt wel vaak rok en hakken, maar daar is ze ook 100% het type voor. Wat draagt de rest van je team in dergelijke functies?
Ik moet zo werken bij de Groenlinks klimaat meet-up. Ik heb echt niks met Jesse Klaver maar ben wel super benieuwd!