Wat je even kwijt wilt #17

Als je smiddags even langs de kledingwinkel van een vriendin huppelt en te horen krijgt dat je best wel eens wat kleur mag dragen omdat dat zwarte en grijze je behoorlijk flets maakt :frowning:

Je vervolgens een half uur bezig bent met een outfit voor de volgende dag bedenken en dan uiteindelijk uitkomt op donkerblauw :smile:

Ik vraag me wel eens af, hoe lang doen jullie over het bedenken van een outfit voor de volgende dag ( als het een leuke outfit moet zijn)
Ik met mijn 0 gevoel voor mode dus echt gewoon een half uur ( past deze kleur bij dit, past dit shirt bij mijn lichaamstype, is mijn buik hier niet te dik in, of mijn kont te plat in deze broek)

Aarghhh

Ik trek aan wat niet stinkt.

16 likes

Hmmm maar dit is wel een beetje een scheve vergelijking toch? Iets wat iemand heel graag doet (reizen) vs. vuilnis in de prullenbak gooien. Ik vind die vergelijking niet opgaan.

1 like

Jongens leer van mijn fouten, lever niet een opdracht in een minuut voor de deadline.

5 likes

Demain is permanent gesloten. :sob: Echt jammer!!

1 like

Er zit naast de primark ook een mini cupcake shopje en naast hotel credible een donut zaakje :smirk::smirk::smirk:

1 like

En net als ik denk het verwerkt te hebben gaat de wond weer open :cry::cry:

Nee klopt. Het idee vind ik wel hetzelfde, je hebt nou eenmaal altijd mensen die het niet ā€˜volgens de regels’ doen maar dat betekent niet dat je dan je idealen maar weg moet gooien.

1 like

Dat is ook een optie natuurlijk

1 like

Ja als het goed gaat :cry: bestand bleek niet het goede format te zijn, moest het dus opnieuw uploaden en toen was ik te laat. Al had ik het niet zo last minute gedaan, had ik meer tijd gehad het goede bestand in de goede vorm op te slaan.

Ik heb vaste setjes meestal

Ik wil trouwens nog even kwijt dat mijn vriend UIT ZICHZELF aanbood mee te doen met vegaweek. En we nu zeven dagen vega gaan eten, waarvan dag 1 al lekker kut ging want we hadden echt een ranzige saus en toen ging mijn vriend frietjes bakken en klagen dat hij alle vega hapjes erbij niet lekker vond en toen geen snack erbij heeft gegeten. Okee, beetje jammer dat we eten hebben weggegooid, maar hij is echt lekker bezig. Had ik niet verwacht haha. En nu wil ik eigenlijk zelf vega blijven na deze week! Ben helemaal in mn nopjes.

24 likes

Aah sorry!! :scream: Ik dacht dat je het misschien niet wist dus ik dacht: om toekomstige teleurstellingen te voorkomen…

1 like

Fika, Cali, Locals Only, Bairro Alto, Down Town, Credible, KattencafƩ Balthazar

1 like

Quetiapine, en dan 12,5mg per avond dat ik het gebruik.

2 likes

Ik hoop dat mijn belastingteruggave snel binnen is dit keer want mijn telefoon is echt zo hard aan het sterven, moet echt nodig een nieuwe kopen. :see_no_evil:

Terug van sporten en voel me mentaal echt beter :blush:
En kreeg net nog een mail van een collega, dat ik het goed aangepakt had tijdens een gesprek wat ik vandaag had.

Had ik ff nodig dit :innocent:

Oh en ik kreeg superlekkere thee van mn beste vriendin :grinning:

20 likes

Lukt ook niet altijd hoor

Hopen dat de docent het niet erg vind dat ik nu met de herupload te laat ben haha. Ik heb er bij gezet dat m’n eerste versie niet helemaal goed ging. Volgens mij is het wel een chille docent dus even afwachten

1 like

Kay nambiar heeft op mijn reactie gereageerd… We hebben nu denk ik verkering.

38 likes