Wat je even kwijt wilt #17

Zag echt weer ff op tegen het werken na de vakantie, maar het ging best goed (gezien mijn klas haha). Dus was een fijne dag.

Alles voor morgen ligt ook al klaar, dus kan nog 20 min. langer slapen ook :hugs:

Alleen nog een teken/knutselopdracht bedenken…

3 likes

@HvO gefeliciteerd

Oh dat is ook niks! Bij ons wordt inderdaad ook niet gekeken naar het commentaar.

1 like

Helemaal mee eens hoor, vandaar ook mijn idealiter. Veel bedrijven zouden dat veel beter kunnen regelen, de beoordeling opsplitsen naar medewerker en bedrijf. Ik heb ook het idee dat veel bedrijven de csat niet gebruiken om het bedrijf te verbeteren, maar misbruiken om alles op de medewerkers af te schuiven.

1 like

Mag dat wel van Thierry :stuck_out_tongue:

5 likes

Moet denken aan een quote in het journaal gisteren van een meisje bij de klimaatmars.

Jetje leeft zo duurzaam mogelijk: ā€œEehh jaa ik probeer niet te vliegenā€¦ā€

Want soms boek je per ongeluk een all inclusive naar Turkije? Wat?

13 likes

Ik werk ook als ondersteuner op een hogeschool en volgensmij wordt de stijl als smart casual omschreven. Dus spijkerbroek en blouse kan prima. Sneakers beetje afhankelijk van 't soort denk ik? Al ben ik wel voorstander dat je moet dragen waar jij je goed in voelt.

1 like

@HvO Dan blijft het alsnog een kutopmerking, lekker ieder kind op zijn eigen tempo en niveau laten ontwikkelen. Toch een knuffel want ik weet hoe zulke opmerkingen je kunnen raken

1 like

Kan toch voor werk soms moeten? Of omdat je familie ver weg hebt? Een andere baan of andere familie vinden is niet voor iedereen weggelegd.

Blegh, sommige mensen zijn zo kut.

Tuurlijk, maar het klonk wel een beetje gek

1 like

Snap ik aan de ene kant, maar wat moet je anders zeggen? ā€œIk vlieg nietā€ is een leugen in dat geval.

Nah zou je er niet al te druk om maken. :blush:
Volgensmij is het hartstikke gepast wat je draagt.

1 like

Omfg ik zit in de trein en ik voel gewoon de sluizen opengaan : ongesteld. Zooo kut, moet nog een half uur zonder voorzorgsmaatregelen EN ik zie vanavond mijn vriend na een week weer :sob::sob::sob:

haha ik voel me altijd mega hypocriet, want ik denk dit vaak wel bij vlees, maar zeg zelf ook dat ik ā€œzoveel mogelijk vegan probeer te etenā€, dus ik doe precies hetzelfde.

1 like

Ik ben ook een grote hypocriet hoor hierin. Vind het nu wel een beetje kut dat er blijkbaar ook geen grapje gemaakt mag worden om iets grappig dat je hoort?

Doe even rustig zeg. Ik vind het nobel dat mensen meedoen en meelopen en zich in willen zetten voor de toekomst. Wil ik ook. Maar kan het effe luchtig zeg?

4 likes

Ik heb iets te veel rauwe ui in mn eten gegooid en pfoe dit valt niet mee :sweat_smile:

Hoi eerste post. :ok_woman:t4:ā€ā™€

Ik ben zo blij dat ik eindelijk een leuke username heb bedacht, wil al tijden een account en mee posten maar commitment HAHA.

45 likes

Fruit misschien? Of een beetje kwark met een smaakje?

1 like

Bij mij helpt het om druiven te eten!

1 like