Wat je even kwijt wilt #17

Hahaha zeker waar. Maar ja aan de andere kant betekent dat niet dat je het niet probeert toch?

1 like

Dank voor deze tips! Drink nu die met het vogelbekdier en is lekker. :drooling_face:

1 like

Deze oma hier heeft geen Instagram. Veel mensen uit mijn omgeving wel, ook hier zie ik er vaak posts over. Maar ik vraag me af of het nou echt zo geweldig is? Ik vind foto’s leuk maar op Facebook kan ik die ook zetten. Dus wat is de toegevoegde waarde? Mis ik iets als ik geen Instagram heb en moet ik met mijn tijd mee en moet ik het aanmaken?

• Ja. Bestaan er nog mensen zonder Instagram?!
  • Nee, je hebt al Facebook, waarom zou je? Nog meer social media is niet boeiend

0 stemmers

Vind je het leuk om (bekende) mensen te volgen? Dan zou ik het aanmaken, anders niet. Klinkt namelijk niet alsof je een grote drang hebt om elders foto’s te delen dan op fb.

Niet het antwoord wat je wil horen maar als ik ECHT zin heb in chocola, eet ik gewoon chocola. Maar dat doe ik niet iedere dag, en druiven werkt voor mij vaak wel prima na het avond eten

Weer heeeeeelemaal into Pinterest, alleen daarna altijd janken dat ik nooit zulke outfits zal hebben hahaha

3 likes

Ik had net een oogmeting, maar dat was ik een beetje vergeten en had inmiddels al 3 wijn op… hopelijk heb ik straks niet een al te schele bril :grimacing:

19 likes

Wat sommige mensen hebben met instagram, heb ik met LinkedIn. Ik kan oprecht sip worden als ik mensen van mijn leeftijd zie met een vet goed profiel, een mooie foto en dan ook nog eens meer dan 100 likes op een post…

Van de week kwam een meisje langs waarmee ik via Tinder een trio mee zou hebben(ja dit is weer zo een verhaal). Ik sprak al even met haar vriend en hij kwam oprecht aardig en geïnteresseerd over, maar toen ik uiteindelijk mijn insta deelde was ik niet zijn type. :roll_eyes: ik vond het gelijk super verwend van hem, want ik ben niet eens een heel ander type dan zijn ex en heb er verder niet bij stil gestaan, maar nu zag ik haar voorbij komen met dus een perfecte tekst en foto en ze had natuurlijk al vet veel bereikt voor haar afstuderen en 170 likes :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Waarom trek ik me dit aan :grimacing:

1 like

Ik ben risotto uit een knorr pak aan het maken en dit ruikt zo niet naar risotto? Dit is veel te kruidig of zo?

Ja, het is ook gewoon zo nep en overdreven en idd ik snap helemaal wat jij bedoelt met die vervelende recruiters :roll_eyes:. En iedereen moet zo perfect lijken en toch trek ik het me aan. :sob::sob::sob:

1 like

Nou eerlijk, ik had zo’n heftige reactie niet verwacht. Sorry als ik iemand hiermee gekwetst heb.

In die functie zou ik gewoon dragen waar je je goed bij voelt of dat een nette skinny is met sneakers of een pantalon met enkellaarsjes.

1 like

Ik voel me zo kut op mijn stageplaats. Ben er nu wel achter dat deze sector niet mijn ding is. Ik loop gewoon 24/7 met stress rond. Ik weet ook niet of ik het moet aangeven bij m’n begeleidster, ik denk dat ik het wel bij haar kwijt kan maar wil nu ook niet de indruk wekken dat ik zeur en niets aankan.

Nog maar 2,5 maand te gaan.

Moet het nog steeds zo onaardig? Ik meen het. Ik had zo’n heftige reactie niet verwacht. Verkeerd ingeschat blijkbaar. My bad.

3 likes

Mijn huis is een rijksmonument en ik ben nu in het stadsarchief allemaal foto’s daarvan aan het opzoeken en bekijken, zooo interessant

17 likes

@grace heb ik je bamifoto nou gemist?

Geen zin om op alle slakken zout te leggen, want dat doe ik nu wel een beetje. Ook weer my bad. Zit niet zo lekker in mijn vel nu. Dus wss doe je niet per se onaardig, maar trek ik me alles te veel aan.

1 like

GADVER wat vies.

1 like

Stukje pure chocolade, oreo thin’s of optimel vla?

1 like

Klinkt goed. Klinkt niet als tatta-bami met al die kruiden ipv zakje maar is er vast lekkerder door geworden :smiley:. En nu moet je het vaker eten, jammer :hugs:

1 like