Haha ede/ “”"“wageningen”""""" ja een half uur met de bus verder ja. Noem het gewoon ede. Wageningen is een leuk stadje maar niet in de buurt van dat station.
Wij houden werk en privé graag gescheiden!
Dit heb ik met de interieurs. Zo leuk maar voor mij gewoon onhaalbaar op een of andere manier. Ik heb vandaag dus een paar lijstjes aan de muur gehangen, verschillende maten met allerlei verschillende prints zoals je ook veel op pinterest ziet maar het is het gewoon echt nét niet
Heb het maar weer van de muur gehaald.
SAME! Echt ellende
Zijn toch genoeg landen waar je met de trein/auto kan komen.
Uiteraard wel in een ligfiets.
Ook echt geschreven door een hele slanke, knappe vrouw uit t Gooi
Heb een topic gemaakt!
Pffff ik heb helemaal een lekkere pastsaus gemaakt incl vega gehakt en al, is de verse pasta die ik heb gekocht echt niet mijn smaak Vette tegenvaller want ik heb genoeg gemaakt voor twee dagen incl lunch
Ik snap even niet wat je hier mee bedoelt.
Oh zo, ja ik las het alsof het ging over mensen die vliegvakanties opgaven daarom begreep ik het niet.
Ik heb zelf niet zoveel met vakantie of reizen dus kan dat gevoel niet zo plaatsen,.
Ik ging net kijken of de boy i like online was op whatsapp en dat was zo dus heb ik snel whatsapp afgesloten en nu denk ik alleen maar: app me dan app me dan app me dan.
Sinds wanneer ben ik weer 16?
nu wel hahaha.
Mijn dag eindigde ook ehct zo kut joh, zelden zo blij geweest dat het er op zat!!
Ik ging even mn telefoon aan de lader hangen op de slaapkamer en nu lig ik per ongeluk in bed. Wat is dat toch met de geur van beddengoed?? Zo.fucking.lekker. Vooral als het raam de hele dag heeft open gestaan. Soms sta ik ook als een verslaafde aan een punt van het dekbed te snuiven.
En @Luzarl Dat is best wel opgeblazen. De eerste kop die ik las over dat onderzoek zei ‘mensen die veel met het milieu bezig zijn niet altijd de milieuvriendelijkste’ als in, hoogopgeleide 30ers en 40ers zijn er veel mee bezig maar hebben ook veel geld en reizen veel en eten vaak vlees. De laatste kop die dag was ‘milieufreaks het slechtste voor klimaat’ wat natuurlijk een beetje bijzonder is.
Mensen die GroenLinks stemmen zijn juist het beste voor het milieu per leeftijdscategorie en financiele achtergrond. Misschien is er een groter aandeel hoogopgeleide goedverdieners, maar beter een hoogopgeleide goedverdiener die GL stemt dan VVD bv.
Oh bleugh! What happened?(als je het wil vertellen natuurlijk)
´¯*.¸¸.*´¯
ⓑⓐⓝⓐⓝⓐⓝⓐⓝⓐ ´¯*.¸¸.*´¯
wow
╰⊱♥⊱╮ღ꧁ Banananana ꧂ღ╭⊱♥≺