Wat je even kwijt wilt #17

Wow, dat klinkt echt super interessant! Voor welke studie was dat, als je dat wilt delen?

Literatuurwetenschap

1 like

Ah neeee er ging net behoorlijk wat water over mijn telefoon :sob: het ging sowieso ook in een paar kiertjes en in dat speakertje boven

Hij doet het nog wel maar ik ben nu echt bang dat hij er straks opeens mee op zal houden ofzo

in een bak rijst STAT

1 like

Meteen uitzetten en volledig laten drogen, liefst >1 dag. Anders kan het idd nog kortsluiting geven.

1 like

Iemand die Dikke Ongelukkige Vrouwen Kan Genezen!!!1!!

“Een dikke vrouw loopt een restaurant in, en wat er dan gebeurt geloof je nooit!!!”

Vermoeiend artikel, haha.

2 likes

wat, ze gaat zitten en eten??

Ik ben op mijn werk en er is hier geen rijst :sob:

@Mimosa ok doe ik! Ik voel wel dat hij warm is inderdaad. Tussendoor even aanzetten wordt zeker ook afgeraden?

Moet het actueel zijn? Je hebt de televisieserie ‘‘In Europa’’, gebaseerd op het gelijknamige boek van Geert Mak. Dit draait echter wel om de geschiedenis in de 20ste eeuw van allerlei Europese landen. Wij hebben hem op de middelbare school gekeken en dat vond ik toen wel heel erg interessant.

1 like

Pas opstarten wanneer hij volledig droog is. Snap dat het verleidelijk is om te testen maar echt beter niet. Hopelijk komt het in orde!!

1 like

Shiiiit, vanavond thuis wel? Zou hem zeker niet aanzetten tot hij droog is en dan duurt wel een dag.

Ik heb vandaag vrij, voor het eerst in 13 dagen en maar één dag. Dus had allemaal plannen om te gaan sporten, pakjes naar postkantoor, winkelen. Resultaat is dat ik om 12:45 ui bed ben gekomen omdat de accu van mijn laptop leeg is en nu op de bank ex on the beach kijk. Met M&Ms paaseieren en rijstwafels. Gelukkig had ik gister te veel gekookt, hoef vandaag dus echt de deur niet uit.

3 likes

Ooh wat leuk! Veel plezier!

1 like

Gaat ze eten ?!?!?!?!?! Dikke vrouwen mogen niet eten!!!

2 likes

Klopt. Ze mogen alleen nog drinken. :thinking: Daarom staat de wijn al koud.

1 like

God laten we het niet hopen zeg, stel je voor

Wat is een betrouwbare taxiservice naar Schiphol vanuit omgeving Rotterdam? Lees zulke wisselende reviews.

Omg YES FUCKING YES ik heb gister de vegetarische kroketten van mora gekocht. I laf past Banananana

3 likes

Hallo weet je wel hoeveel calorieen wijn bevat???

Gewoon vragen of Jezus er wat meer water bij doet.

6 likes

Kan de microfoon aan kan de microfoon aan