Ik ben bezig met een sollicitatiebrief en echt ik haaaat dit, altijd die balans zoeken tussen klinken als een slijmbal maar jezelf wel zo goed mogelijk moeten verkopen
Dat heb ik even mooi gepikt voor mn insta bio:joy:
Nouuu het kwam er op neer dat binnen vijf minuten er ineens allmeaal spaken van mn fiets los raakten, ik in de supermarkt in de knel kwam omdat al mân bankpassen geweigerd werden terwijl ik ondertussen nogal naar seksueel geintimideerd werd door een andere klant in de supermarkt en er niemand ingreep. Was niet echt top. maar gelukkig inmiddels lekker thuis!
Oh dat klinkt inderdaad als een klote dag. Nu extra hard chillen en niet meer aan vandaag denken!
Ik was net eeeeeven in slaap gevallen want mân bed zag er zo zacht uit, maar ik moet nu echt opstaan want de was moet uit de wasmachine en ik had mezelf een toetje van GĂŒ beloofd. Struggles.
Ik heb ook geen Instagram. Echt geen zin in en heb zooovaak de vraag gekregen âwat is je insta?â Misschien moet ik maar een random naam verzinnen de volgende keer. Facebook doe ik ook niks mee, alleen een beetje door de tijdlijn scrollen. Maar ik check wel bepaalde Instagram accounts :â)
Ik heb laatst een heel lijstje ergens gepost. Ben ff zoeken brb.
Ah hier
Avond eten : Cali , De Firma , hotel credible
Lunch : Wunderkammer ( vandaag nog geweest ik houuu ervan) Down town , bar alto , open slow cafe , blonde pater. ( de stikkehezel straat zit vol met leuke eet tentjes en boutiqueâs)
Als je wat wilt drinken bijvoorbeeld cocktails dan is demain heel leuk en ze hebben leuke lekkere cocktails. ( demain is er niet meer ripâŠ)
Een wandeling zou je kunnen doen bij het standseiland. Dat is bij de waal in de buurt , als je naar de fietsbrug loopt (dicht bij het station) dan loop je even een stukje daar over heen en dan kom je bij de trap des doods ( heb hoogtevrees) dan naar beneden en dan is er een pad die langs de waal(strandjes) loopt en daar kun je heerlijk wandelen.
Qua museums zit er geloof ik een stedelijk museum maar ook het muzieum. Dat laatste is een museum waar je niks kan zien en alles moet voelen. Het gaat over zicht en blind zijn enzo ( volgens mij als ik het goed heb)
In ieder geval heel veel plezier in dw oudste stad van Nederland!
Ja, maar zo gaan die dingen toch? Je wordt toch ook niet zuur als iemand iets naast de prullenbak gooit? Ga jij dan ook niet meer iets in de prullenbak doen maar alleen nog maar ernaast?
Tuurlijk is het kut als je netjes bezig bent en iemand anders totaal niet, waardoor hun leven op een bepaalde manier makkelijker lijkt. Maar hoe meer mensen toch voor de goede manier kiezen, die wellicht meer moeite kost, hoe meer we anderen kunnen inspireren en zij uiteindelijk de rare vogels worden die niet gewoon doen wat iedereen doet.
Ja, dat was voor mij, en ik kan Wunderkammer ook van harte aanraden, wat een chill plekje! Hotel Credible ben ik ook geweest, was ook heel leuk!
Dus nog heel erg bedankt voor de tips, vond Nijmegen heel leuk!
Huh. Oh ik vind de interviewer juist kut. Precies waar het hierboven ook al over ging, als je zelf niet perfect bent wordt je meteen als hypocriet neergezet en niet naar de boodschap geluisterd. Terwijl het zeker wel beter is om een keer te vliegen en zo meer mensen aan te zetten tot milieubewuster leven dan alles zelf proberen op te lossen. Als een persoon alleen kun je gewoon niet meer doen dan dat.
Ahh wat leuk dat je precies naar mn 2 favo plekjes bent geweest haha. Fijn dat je het leuk heb gehad
Als je smiddags even langs de kledingwinkel van een vriendin huppelt en te horen krijgt dat je best wel eens wat kleur mag dragen omdat dat zwarte en grijze je behoorlijk flets maakt
Je vervolgens een half uur bezig bent met een outfit voor de volgende dag bedenken en dan uiteindelijk uitkomt op donkerblauw
Ik vraag me wel eens af, hoe lang doen jullie over het bedenken van een outfit voor de volgende dag ( als het een leuke outfit moet zijn)
Ik met mijn 0 gevoel voor mode dus echt gewoon een half uur ( past deze kleur bij dit, past dit shirt bij mijn lichaamstype, is mijn buik hier niet te dik in, of mijn kont te plat in deze broek)
Aarghhh
Ik trek aan wat niet stinkt.
Hmmm maar dit is wel een beetje een scheve vergelijking toch? Iets wat iemand heel graag doet (reizen) vs. vuilnis in de prullenbak gooien. Ik vind die vergelijking niet opgaan.
Jongens leer van mijn fouten, lever niet een opdracht in een minuut voor de deadline.
Demain is permanent gesloten. Echt jammer!!
Er zit naast de primark ook een mini cupcake shopje en naast hotel credible een donut zaakje
En net als ik denk het verwerkt te hebben gaat de wond weer open
Nee klopt. Het idee vind ik wel hetzelfde, je hebt nou eenmaal altijd mensen die het niet âvolgens de regelsâ doen maar dat betekent niet dat je dan je idealen maar weg moet gooien.