Ja die bezichtigingen via de woninbouwvereniging zijn altijd terwijl de huidige huurder er nog woont. Vind ik zelf heel raar want meestal zijn ze al aan het verhuizen en is het echt een tering zooi.
Voor web whatsapp moet je telefoon ook een actieve internetverbinding hebben, dus dan had je hem ook niet uit kunnen zetten! Ik ga voor je duimen dat hij het overleefd.
Oh ja natuurlijk!! Dom van mij, maar ik ben niet zo handig met smartphones. Dank je wel!
Herkenbaar en heel irritant ja
De barcodes op de retoursticker zijn door zowel PostNL als DHL te scannen. Staat er ook in kleine letters onder als het goed is. Je kan hem dus gewoon bij een postnlpunt brengen. Zelfs als het niet werkt, kunnen zij gratis een nieuw label uitdraaien voor het antwoordnummer van H&M (die ook op de retoursticker staat).
Belt de dierenambulance mij⦠Dus ik krijg echt een hartverzakking en denk ja ze hebben mijn kat! Is het om te vragen of ik zelf al meer heb gehoord over mijn kat en dat er 2 straten verderop een zwarte kat loopt maar dat hun zelf al de conclusie hadden getrokken (uit fotoās en omschrijving) dat het mijn kat niet is.
Ik vind het wel lief dat hun even bellen na een maandje maar ik had wel heel even hoop dat hun haar hadden gevonden toen ze zeiden āmet de dierenambulanceā.
Yep, heel herkenbaar.
Heh wat kut dat je kat nog niet terug is. Had zo gehoopt voor je dat ze er snel weer zou zijn. Knuffel voor jou!
Wat een domper. Ik hoop nog steeds voor je dat je kat weer levend ergens opduikt
Ik heb van die gekruide aardappelschijfjes gekocht bij de lidl die tot donderdag goed zijn, maar nu verloopt mān planning anders waardoor ik nooit dat hele zakje op ga krijgen voor die tijd.
Kunnen aardappelschijfjes ingevroren worden?
Yep
Ik ontdekte laatst dat Flixbus ook naar Schiphol rijdt vanaf Rādam CS. Misschien is dat een optie? Ikzelf ben van plan dat een keer in de toekomst te proberen.
Beetje goed nieuws op deze winderige dag.
En fuck de PVV en de SGP. Hoe kun je hier tegen zijn. Wat is je FUCKING PROBLEEM
Ik heb zoān last van mijn tieten. Niet ok.
Dan zou ik dat nu gewoon bestellen en lekker onder je dekentje opeten.
20fucking19.
Binnen nu en 2 uur horen we of we een huis gekocht hebben.
Per e-mail. Dus ik verwacht er niet veel van. Maar ik heb altijd met examens/sollicitaties etc die ik gehaald heb, een bepaalde spanning/gevoel in mān buik die ik nu al een hele week heb.
Ik vind het zo spannend.
Misschien dat voor Henk en Ingrid en de PVV zelf het onderscheid tussen een intersekse persoon en een transgender man- of vrouw te ingewikkeld is dat ze bij voorbaat tegen zijn. :ā)
Neehoor hoeft niet heel actueel te zijn. Klinkt goed, noteer ik!
Bevroren druiven is nog lekkerder haha, daar doe je ook ālangerā mee, net ijsjes.