Dat is ook een optie natuurlijk
Ja als het goed gaat bestand bleek niet het goede format te zijn, moest het dus opnieuw uploaden en toen was ik te laat. Al had ik het niet zo last minute gedaan, had ik meer tijd gehad het goede bestand in de goede vorm op te slaan.
Ik heb vaste setjes meestal
Ik wil trouwens nog even kwijt dat mijn vriend UIT ZICHZELF aanbood mee te doen met vegaweek. En we nu zeven dagen vega gaan eten, waarvan dag 1 al lekker kut ging want we hadden echt een ranzige saus en toen ging mijn vriend frietjes bakken en klagen dat hij alle vega hapjes erbij niet lekker vond en toen geen snack erbij heeft gegeten. Okee, beetje jammer dat we eten hebben weggegooid, maar hij is echt lekker bezig. Had ik niet verwacht haha. En nu wil ik eigenlijk zelf vega blijven na deze week! Ben helemaal in mn nopjes.
Aah sorry!! Ik dacht dat je het misschien niet wist dus ik dacht: om toekomstige teleurstellingen te voorkomenâŠ
Fika, Cali, Locals Only, Bairro Alto, Down Town, Credible, Kattencafé Balthazar
Quetiapine, en dan 12,5mg per avond dat ik het gebruik.
Ik hoop dat mijn belastingteruggave snel binnen is dit keer want mijn telefoon is echt zo hard aan het sterven, moet echt nodig een nieuwe kopen.
Terug van sporten en voel me mentaal echt beter
En kreeg net nog een mail van een collega, dat ik het goed aangepakt had tijdens een gesprek wat ik vandaag had.
Had ik ff nodig dit
Oh en ik kreeg superlekkere thee van mn beste vriendin
Lukt ook niet altijd hoor
Hopen dat de docent het niet erg vind dat ik nu met de herupload te laat ben haha. Ik heb er bij gezet dat mân eerste versie niet helemaal goed ging. Volgens mij is het wel een chille docent dus even afwachten
Kay nambiar heeft op mijn reactie gereageerd⊠We hebben nu denk ik verkering.
Keep it!
Heb laatst griep gehad en nu ben ik sinds zondag weer helemaal niet lekker. Gister was ik vrij maar vandaag niet en heb geen oog dicht gedaan en toch durf ik me niet goed ziek te melden omdat ik laatst ook ziek wasâŠ
Wie wil mij helpen met excel? Niks ingewikkelds denk ik, meer gewoon het juiste format kiezen
Bijkomstingheidje van halverwege het jaar stoppen met full-time werken en de rest van het jaar verder geen inkomsten hebben: de belastingteruggave
Ik vind het toch echt wel heerlijk om thuis te werken. Helaas moet ik straks toch nog even naar kantoor.
Dat je er vanuit gaat vandaag vrij te zijn, en dan ineens blijkt dat je toch naar kantoor moet komen = kut
Ik ben onderweg naar mijn nieuwe werk voor mijn eerste werkdag en ik heb er zo veel zin in