Ik krijg de laatste paar dagen reclame van de morning after pill op YouTube. Vind het zo gek om voor een specifieke map echt reclame te maken en te zien.
@Briseis @tukker @anon95960165 Ik heb vanochtend de havermelk van Oatly geprobeerd en vond het echt lekkerder dan ik had verwacht ♀ Thanks nog voor het meedenken!
Haha huh welke tekst moet ik me hier ook bij voorstellen
Ongelukje? Wij hebben de oplossing
Of
Geen zin in een baby? Koop deze pil
Zo rot hè… Ik heb me toch maar ziek gemeld beterschap!
Ik heb gisteravond mijn pil ingenomen, maar het voelt alsof hij nog steeds in mijn keel hangt. Ik ben er echt misselijk van. Heb al geprobeerd te drinken, spoelen, overgeven, boeren, eten, etc., maar niks helpt. Het is echt zo’n rotgevoel dat dat ding bovenin m’n keel zit. Heeft iemand misschien een tip?
Ontbijtkoek of banaan (of iets met dezelfde structuur) eten? Daar kan het zich misschien aan hechten zodat het mee gaat…
Iemand bij de Telegraaf wrijft waarschijnlijk in zijn handen om zijn gemaakte woordgrap hi ha ho, gelukkig draai ik mijn hand ook niet om voor een goede woordgrap
Hoezo er is toch niks aan de hand?
Ahh je had er nog een achter de hand
Oei dat is niet handig
Binnen 2 jaar valt onder garantie, dan kun je er mee terug naar waar je hem gekocht hebt (provider of winkel), anders kun je hem bij Apple zelf laten vervangen, voor de SE weet ik het niet zeker, maar de andere modellen kost dat maar €29.
C-c-c-c-c-combooooobreaker
Misschien kan ik je helpen? Wat moet je precies doen?
Joe chill het hele systeem op werk ligt plat dus kan niet werken. En ik heb al stress omdat ik vanmiddag een soort intervisie geef aan een team en ik dat super spannend vind
Ik ga mezelf zo de tyfus in fietsen. Omdat ik graag wil fietsen en opbergbakjes nodig heb. En tegen de tijd dat die kut wind weg is heb ik daar geen zin meer in.
Komt goed, je kunt dit!
@anon45507601 @evenveel @hvo @anon39978576
Nou nou, door zo hand in hand te gaan hebben we wel echt de lachers op onze hand hoor
Sorry, ik heb het opgelost inmiddels. Dank je wel