Wat je even kwijt wilt #17

Ahhh die vrouw van 106 bij miljoenenjacht :heart:

JAA

Goede nachtrust is heel veel waard!

1 like

Ik slaap altijd super slecht. Zou er wel mee dan 100 euro voor over hebben als ik zou denken dat is zou werken.

1 like

Als je al weet dat het werkt, zou ik het zeker doen! Een investering in een goede nachtrust is het zeker waard.

2 likes

Je kunt hem misschien wel volgend jaar van de belasting aftrekken als medisch hulpmiddel?

1 like

Ik zou eerst even naar de ha gaan of die niets heeft. Scheelt toch weer 100e.

Edit: niet qua deken maar iets om goed te slapen.

Slaappillen moet je allemaal zelf betalen, zijn €1-2/stuk, met €14 per receptregel voor de apotheek ben je voor een week slaappillen al zo ongeveer op een kwart van de deken waar je de rest van je leven onder kan liggen.

4 likes

Ik zou even googlen of ze niet in de buurt verkocht worden.

Is zelf (laten) maken misschien ook een optie?

Oh zoveel betaal ik niet hoor. Gelukkig!

Op instagram volg ik iemand die zulke dekens maakt. Ze heet modeliefjemaakt. Kan je zelf ook nog uitzoeken welke print je wilt

3 likes

Ik draai deze week sinds een lange tijd weer 5 ochtenddiensten. Hier moet ik me even mentaal op voorbereiden

We hadden gisteren voor het eerst een muis in huis. Ik deed een kastje open en hij liep pal langs mijn hand weg. Ik heb nu nog trauma’s. Elke keer als ik weer mijn keuken in kom ben ik bang hem weer te zien :sweat_smile:

Mijn vriend vind mij een aansteller.

Wow wat erg!! :persevere: sterkte zeg!

Ik heb volgens mijn huisarts het enige dat niet fysiek verslavend is. Gebruik het alleen als ik de volgende dag vroeg op moet en dus meteen in slaap wil vallen, niet wakker wil liggen en gewoon door wil slapen. Ben er heel blij mee. Mag het van hem de komende maanden gebruiken en in de zomervakantie ermee stoppen en dan hopen dat ik begin nieuwe schooljaar gewoon weer zelf kan slapen.

1 like

Update: ze zitten super lekker en ik voel me er echt een calvin klein model in

10 likes

Wow ik ben onder de indruk van mijn eigen werkhouding vandaag haha. Moet al weken vooruit gebrand worden en gisteren en vandaag een supergroot project in 1x afgemaakt. Alleen jammer dat het weekend nu voorbij is.

3 likes

Calvin Klein dus hahaha
Wacht ik zoek een link
https://www.bol.com/nl/p/calvin-klein-onderbroek-maat-m-vrouwen-zwart-wit/9200000054543128/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99_product_1_&bltgh=vi1Or2w6-ne48B5mbQdH1A.1_3.5.ProductImage

2 likes

dit 9 jarig nederlands meisje is model, maar doet me heeel erg denken aan een ander jong meisje (ook model). zij was volgens mij amerikaans. iemand een idee?

Komt er nog wat leuks op tv?