Wat je even kwijt wilt #17

Heb er een half uur over gedaan em ik zweet me helemaal dood bah bah. Moet ook nog terug maar hopelijk met wind in de rug…

1 like

Mijn overbuurman was gisterenavond aan het gluren. Het was me nog niet eerder opgevallen maar ik zat nu op bed rustig mijn haar te stijlen toen ik ogen voelde priemen. Zie ik de overbuurman in een kamertje zitten en snel wegkijken. En steeds als ik vanuit mijn ooghoek keek, keek hij. Als ik dan mijn gezicht richting het raam draaide, stond hij snel op. Nou dit ging dus een keer of drie door totdat ik mijn gordijnen dicht deed. Kom ik tien minuten later op mijn kamer en zijn bij hem alle lichten uit en ook de gordijnen dicht. Hopelijk was het allemaal maar toeval en beeld ik het mij in want ik vond het toch een onprettig idee :confused::o_o:.

Dat betekent dat je batterij nodig vervangen moet worden. Voor 50 euro kan je bij Apple je batterij vervangen.

Pff kwam ik bij de action. Helemaal de pleuris gefiets wind flink tegen. Hadden ze nog maar 1 van die bakjes… (ik wou er 3 ofzo)
Nja gelukkig hadden ze een leuk tasje en een soort kinder suprise ei dingentjes.

1 like

Ik waai echt bijna weg. Wanneer gaat die wind eindelijk een keer liggen?

2 likes

omg de Mac in Heerlen. Als 14/15-jarige zoveel tussenuren daar doorgebracht.
Ik heb echter wel nooit frietjes op mensen gegooid :+1:

2 likes

Weet iemand een boek/film/serie waarin veel verschillende Europese landen aan bod komen of het thema Europa?

Ik zoek iets om te onderzoeken

Waar is dat bed met licht van? Denk dat mijn vriend deze helemaal geweldig vind en misschien dan eindelijk eens mee op beddenjacht wil.

Ik had een bezichtiging en die bewoner was niet thuis, dus de bezichtiging ging niet door. Echt heel irritant, nu heb ik daarvoor een avonddienst genomen terwijl ik morgen een kut toets heb. En er waren 10 mensen uitgenodigd en ik was de enige die is op komen dagen

1 like

@Karl_Lagerfeld Wat asociaal van die bewoner. Veel succes met je toets!

Ik verwacht vandaag de aflevering van mijn nieuwe telefoon. Belt iemand aan, ik ik snel naar beneden lopen, maar staat daar iemand voor mijn deur met een grote bos bloemen. Zijn de bloemen niet voor mij, maar voor de buren en raak ik in paniek want ik wist niet gauw een grote vaas of emmer te vinden en dat ding om 1 gootsteen even onder water te houden is ook weg. :’)

1 like

Ik heb voor mijn scriptie 2 literaire Nederlandstalige boeken gebruikt waar Europese landen veel in voorkomen om het beeld van Europa in die boeken te onderzoeken:

Pieter Waterdrinker - Poubelle
Kader Abdolah - Salam Europa

1 like

Sorry voor de late reactie! Lag beroerd op bed toen ik je melding zag en wilde dus later reageren maar was 't vergeten :see_no_evil: Maar hij komt vanavond hier voetbal kijken haha :open_mouth: Dus ben benieuwd hoe het zal gaan en wat ik van 'm zal vinden haha (gezien het de vorige keer eigenlijk een professionele afspraak was voelt het nu toch anders en dus ook spannend ook al heb ik hem dus al eens gezien haha)

3 likes

Thanks, ik kende ze allebei niet!

Wow, dat klinkt echt super interessant! Voor welke studie was dat, als je dat wilt delen?

Literatuurwetenschap

1 like

Ah neeee er ging net behoorlijk wat water over mijn telefoon :sob: het ging sowieso ook in een paar kiertjes en in dat speakertje boven

Hij doet het nog wel maar ik ben nu echt bang dat hij er straks opeens mee op zal houden ofzo

in een bak rijst STAT

1 like

Meteen uitzetten en volledig laten drogen, liefst >1 dag. Anders kan het idd nog kortsluiting geven.

1 like

Iemand die Dikke Ongelukkige Vrouwen Kan Genezen!!!1!!

“Een dikke vrouw loopt een restaurant in, en wat er dan gebeurt geloof je nooit!!!”

Vermoeiend artikel, haha.

2 likes

wat, ze gaat zitten en eten??