Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben wel wat aangekomen, gelukkig blijft het binnen de perken. Ik slik het natuurlijk ook iedere dag en wat hogere dosering. Ik ben liever 3 kilo zwaarder dan dat ik nooit slaap.

1 like

Ik ook! Bij mij helpt het ook al enorm dat ik weet dat ik het kan nemen als het echt niet meer gaat. Het werkt als een soort geruststelling. Een soort van ‘okee als ik overmorgen nog niet langer dan drie uur achter elkaar geslapen heb, kan ik altijd dat doen’. En dan is het soms niet eens per se nodig, maar het kan wel. Okee, lekker lang van stof weer. Sorry! En ik snap jou ook hoor @anon50122296, het is altijd goed de andere kant te laten horen.

1 like

Begrijp ik, ik weet hoe belangrijk slaap is ( als ik niet slaap dan functioneer ik totaal niet)

En ik snap ook dat de overweging dan groot is om er iets voor te gebruiken.

Het blijft ook lastig
 daarom ben ik blij dat het medicijn voor anderen wel goed werkt.
Voor slapen werkt het ook prima haha, als je mij laat liggen wordt ik 18:00 savonds een keertje wakker, zonder overdag wakker te zijn geworden.

Dus ik snap de overweging, alleen blijf ik er bij dat je een risico neemt

Ik heb een ‘echte’ verzwaringsdeken geprobeerd (>12 kg) maar die vond ik heftig. Je mag er officieel niet een nacht onder slapen omdat het gevaarlijk kan zijn en het is moeilijk om zelf goed neer te leggen/van je af te halen als je ligt.
Nu slaap ik met een door mijn moeder gehaakte sprei die ook zwaar is door al het katoen (echt een grote granny square deken) en dat vind ik fijner. Minder warm, afsluitend, maar toch rustgevend door het gewicht

Dus misschien kun je daar ook wat mee?

1 like

Een deken waar je niet onder mag slapen? :grin:

Ik heb zelf een Winterdekbed wat behoorlijk zwaar is, vind ik ook heerlijk om onder te slapen.

Mijn vriend vind hem veel ste zwaar, ding jaren terug bij de Aldi gekocht

Ik heb dit ook jaren gebruikt. Afbouwen viel ook reuze mee! Gebruik nu alleen nog melatonine om in slaap te komen/“

1 like

Ik heb een sprei van koeka (220x240) en dat ding is loodzwaar. Maar qua kosten kan je dan beter voor die verzwaringsdeken gaan :joy:

Nou precies dat. Ik merkte echt dat ik als persoon gewoon aan het wegbrokkelen was, niet ok. En van niet slapen krijg je ook honger dus uiteindelijk zal het niet veel uitmaken.

1 like

Ik voel me altijd zo’n zeur als ik weer m’n huurbaas mail met dingen die kapot zijn oid.

1 like

Ik vond trump die de vlag omhelste al een bizarre foto maar misschien deze in een bomberjackie nog spraakmakender omdat ik niet zou verwachten dat ie zoiets zou dragen? :laughing:

10 likes

Ik begrijp het gevoel helemaal, maar niet doen hoor! Zo zijn de afspraken gewoon, heb je recht op

1 like

Wordt gebruikt in bijvoorbeeld de psychiatrie omdat zo’n dikke deken veel mensen een beschermd en prettig gevoel geeft. Het is een soort druktherapie

2 likes

Ik zou de hele dag wel in mijn deken willen wonen :smile:

1 like

Ja ik hoorde het net van mijn vader en ik dacht eigenlijk ook dat ze het prima deden als bedrijf? Geen idee waar ik die conclusie uit heb getrokken haha. Ben benieuwd wat er verder mee gaat gebeuren

Ik word er een beetje zenuwachtig van dat ik mijn staatslot niet kan checken (foutje op de site/app ofzo). GEEF ME GEWOON GELD!!

1 like

Denk dat iedereen die een paar shabbies wil het inmiddels heeft. De schoenen zijn al jaren hetzelfde en ze gaan ook niet kapot dusja dan ben je klaar he als bedrijf

3 likes

Denk dat ik ook zo’n deken moet hebben :sweat_smile:
Slaappillen durf ik niet te nemen (heb ik nog wel).

Het is net uit met m’n vriend en we wensten elkaar altijd goede nacht via de app. Het voelt zo raar om dat nu niet te doen


Is er niet anders waarmee je (voorlopig) die traditie voort kan zetten een goede vriend(in) of zo?

1 like

He ik kan me heel goed voorstellen hoe naar en leeg het dan nu voelt :frown:
Voor wat het waard is: Welterusten :hugs:

1 like