Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben op mijn werk en er is hier geen rijst :sob:

@Mimosa ok doe ik! Ik voel wel dat hij warm is inderdaad. Tussendoor even aanzetten wordt zeker ook afgeraden?

Moet het actueel zijn? Je hebt de televisieserie ‘‘In Europa’’, gebaseerd op het gelijknamige boek van Geert Mak. Dit draait echter wel om de geschiedenis in de 20ste eeuw van allerlei Europese landen. Wij hebben hem op de middelbare school gekeken en dat vond ik toen wel heel erg interessant.

1 like

Pas opstarten wanneer hij volledig droog is. Snap dat het verleidelijk is om te testen maar echt beter niet. Hopelijk komt het in orde!!

1 like

Shiiiit, vanavond thuis wel? Zou hem zeker niet aanzetten tot hij droog is en dan duurt wel een dag.

Ik heb vandaag vrij, voor het eerst in 13 dagen en maar één dag. Dus had allemaal plannen om te gaan sporten, pakjes naar postkantoor, winkelen. Resultaat is dat ik om 12:45 ui bed ben gekomen omdat de accu van mijn laptop leeg is en nu op de bank ex on the beach kijk. Met M&Ms paaseieren en rijstwafels. Gelukkig had ik gister te veel gekookt, hoef vandaag dus echt de deur niet uit.

3 likes

Ooh wat leuk! Veel plezier!

1 like

Gaat ze eten ?!?!?!?!?! Dikke vrouwen mogen niet eten!!!

2 likes

Klopt. Ze mogen alleen nog drinken. :thinking: Daarom staat de wijn al koud.

1 like

God laten we het niet hopen zeg, stel je voor

Wat is een betrouwbare taxiservice naar Schiphol vanuit omgeving Rotterdam? Lees zulke wisselende reviews.

Omg YES FUCKING YES ik heb gister de vegetarische kroketten van mora gekocht. I laf past Banananana

3 likes

Hallo weet je wel hoeveel calorieen wijn bevat???

Gewoon vragen of Jezus er wat meer water bij doet.

6 likes

Kan de microfoon aan kan de microfoon aan

Yep same. En ik ben ook altijd al te bewust van ruimtes tussen tafels en stoelen en of ik er wel doorheen pas en of ik niet dat glas omstoot met m’n buik of kont.

Dan zal ik even door moeten bijten! Wel lastig, want ik had graag nog wat belangrijke appjes willen ontvangen en versturen, maar hij staat nu al uit. Had eigenlijk Webwhatsapp moeten openen op mijn computer, maar ik durf dit niet omdat ik altijd het idee heb dat Big Brother meekijkt op het werk (met FF neem ik nu dan maar even het risico, daar staan minder persoonlijke dingen op dan op Whatsapp).

@Banananana ja thuis heb ik gelukkig altijd rijst in huis :smiley: Ik ben wel pas thuis om 19.30 dus hopelijk zal hij het redden. En geniet lekker van je paaseitjes en je tvdagje! Je hoeft niet elke vrije dag te besteden aan nuttige dingen!

Bedankt voor het advies allebei :slight_smile:

1 like

Ja die bezichtigingen via de woninbouwvereniging zijn altijd terwijl de huidige huurder er nog woont. Vind ik zelf heel raar want meestal zijn ze al aan het verhuizen en is het echt een tering zooi.

Voor web whatsapp moet je telefoon ook een actieve internetverbinding hebben, dus dan had je hem ook niet uit kunnen zetten! Ik ga voor je duimen dat hij het overleefd.

1 like

Oh ja natuurlijk!! Dom van mij, maar ik ben niet zo handig met smartphones. Dank je wel! :smiley:

2 likes

Herkenbaar en heel irritant ja

De barcodes op de retoursticker zijn door zowel PostNL als DHL te scannen. Staat er ook in kleine letters onder als het goed is. Je kan hem dus gewoon bij een postnlpunt brengen. Zelfs als het niet werkt, kunnen zij gratis een nieuw label uitdraaien voor het antwoordnummer van H&M (die ook op de retoursticker staat).