Wat je even kwijt wilt #17

Ja omg zag dit al een paar keer voorbij komen fucking creepy

Jeetje. Ik kwam vandaag online en zag dat er hier in de tussentijd 1000 nieuwe berichten waren geplaatst. Nou ik heb ze allemaal gelezen hoor mensen :thumbsup:. Heb alleen niet onthouden wat jullie allemaal gezegd hebben dus een inhoudelijke reactie ontbreekt :sweat_smile:.

5 likes

Ah haha lief, jij ook!

@Nidorina dankjewel :slight_smile:

2 likes

ik vond het einde zo intens zielig :disappointed_relieved: was dit trouwens de laatste aflevering van dit seizoen?

Wow dit artikel? Zoveel dingen die er fout mee zijn?!

https://amayzine.com/nl/2019/waarom-het-bijna-nooit-lukt-om-af-te-vallen/

Ja echt? Is het zo moeilijk om voor te stellen dat vrouwen van alle gewichten en lengtes en kleuren en whatsoever zich gewoon helemaal lekker voelen over zichzelf? Hoezo deze zieke projectie op anderen?

Het is geen de speld-achtig iets maar ze plaatsen wel vaker van dit soort extreem domme ivoren toren-artikelen

3 likes

Over 5 uur moet ik opstaan, dagje BHV en calamiteiten cursus. Kom op slaap waar ben je :sweat:

Ugh, dit is toch om te kotsen. Heb hem doorgestuurd naar @zeikschrift op Instagram.

Wat vreemd ook, de bovenkant lijkt 2 kleppen te hebben?

Mijn date is tot half 2 gebleven en als mijn wekker niet zo vroeg zou gaan zou ze zijn gebleven. Ik ben even met mijn hoofd in de wolken hoor, ook al zit ik supermoe in de trein haha

23 likes

Haha das toch altijd zo? Als iemand opgebaard is zie je bijna nooit zijn voetrn

Ja, ga weg sneeuw :angry:

2 likes

Het kantoorgebouw is weer aan het sissen door dr wind. Zo naar geluid is dat.

@Maestoso Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

En… nu ben ik ook gedeeltelijk ziek. Ik hou niet van ziekmelden, maar ook niet van ziek achter de balie te zitten dus ik ga even kijken hoe ver ik kom en of ik me niet beter voel als ik eenmaal op mijn werk ben.

Hmm ja ik moet zeggen dat bij alle begrafenissen die ik heb meegemaakt je gewoon de hele persoon zag, maar dat zal dus wel verschillen. Is ook wel logisch. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe diegene aan zijn einde is gekomen.

1 like

@Maestoso Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

@Maestoso :birthday::balloon: Fijne verjaardag!!!

1 like

Het is drie graden en in de trein staat de airco keihard te loeien? Whyyy

Ik ben vandaag voor het eerst aan het vloggen, maar ik voel me echt ongemakkelijk :sweat_smile: Niet dat ik anders verwacht had