Wat je even kwijt wilt #17

Belt de dierenambulance mij… Dus ik krijg echt een hartverzakking en denk ja ze hebben mijn kat! Is het om te vragen of ik zelf al meer heb gehoord over mijn kat en dat er 2 straten verderop een zwarte kat loopt maar dat hun zelf al de conclusie hadden getrokken (uit foto’s en omschrijving) dat het mijn kat niet is.

Ik vind het wel lief dat hun even bellen na een maandje maar ik had wel heel even hoop dat hun haar hadden gevonden toen ze zeiden ‘met de dierenambulance’. :disappointed_relieved:

1 like

Yep, heel herkenbaar.

Heh wat kut dat je kat nog niet terug is. Had zo gehoopt voor je dat ze er snel weer zou zijn. Knuffel voor jou!

2 likes

Wat een domper. :frowning: Ik hoop nog steeds voor je dat je kat weer levend ergens opduikt :kissing_heart:

2 likes

Ik heb van die gekruide aardappelschijfjes gekocht bij de lidl die tot donderdag goed zijn, maar nu verloopt m’n planning anders waardoor ik nooit dat hele zakje op ga krijgen voor die tijd.

Kunnen aardappelschijfjes ingevroren worden?

Yep

1 like

Ik ontdekte laatst dat Flixbus ook naar Schiphol rijdt vanaf R’dam CS. Misschien is dat een optie? Ikzelf ben van plan dat een keer in de toekomst te proberen.

Beetje goed nieuws op deze winderige dag.

En fuck de PVV en de SGP. Hoe kun je hier tegen zijn. Wat is je FUCKING PROBLEEM

25 likes

Ik heb zo’n last van mijn tieten. Niet ok.

Dan zou ik dat nu gewoon bestellen en lekker onder je dekentje opeten.

1 like

20fucking19.

Binnen nu en 2 uur horen we of we een huis gekocht hebben. :scream:

Per e-mail. Dus ik verwacht er niet veel van. Maar ik heb altijd met examens/sollicitaties etc die ik gehaald heb, een bepaalde spanning/gevoel in m’n buik die ik nu al een hele week heb.

Ik vind het zo spannend.

23 likes

Misschien dat voor Henk en Ingrid en de PVV zelf het onderscheid tussen een intersekse persoon en een transgender man- of vrouw te ingewikkeld is dat ze bij voorbaat tegen zijn. :’)

2 likes

Neehoor hoeft niet heel actueel te zijn. Klinkt goed, noteer ik!

1 like

Bevroren druiven is nog lekkerder haha, daar doe je ook ‘langer’ mee, net ijsjes.

2 likes

Wacht even… dus dikke vrouwen eten buitenshuis en we mogen manvrouwuh nie meer diskriemieneruh. Mot niet gekker worduh.
Se jattuh me gelt ( deze zin vind ik gewoon te leuk)

1 like

Is het bij jullie ook opeens zo dat bij het terugkijken van een programma op de npo site de video automatisch op pauze wordt gezet als je naar een ander tabblad gaat? Echt irritant joh, normaal zit ik altijd andere dingen tussendoor te doen maar dat kan nu niet meer.

Kan je geen splitscreen even doen met twee browsers open? :stuck_out_tongue: Ik doe dat zo vaak op mijn mac met chrome 1 op netflix en 1 op een forum/reddit/ of Word :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb net mijn “vlog” bewerkt en ik vind het wel grappig om alles terug te kijken en te zien hoe mijn moeder door alles heen praat :joy:

3 likes

Omdat ze het land overnemen en dan zijn we niet meer veilig! /serieus