Wat je even kwijt wilt #17

Slim! Ik ga dat wel even proberen.

Yesss, net met een vriendinnetje een klein tripje Disney geboekt en we gaan over twee weken al! En we zitten suuuuper goedkoop in een Disneyhotel. :heart_eyes:

16 likes

Blij om te lezen dat er meer mensen met een kutdag zijn. Ben ik niet de enige :dancingbanana:

6 likes

Nog steeds grappig :joy:

1 like

Ja, sinds gisteren! Heel irritant dus inderdaad maar met 2 browers ā€˜kijken’.

1 like

We horen bij de laatste 3 en mogen nog een bod doen + onze voorwaarden aanpassen.

Dat gaan we niet doen. Dus dit huis gaat aan ons voorbij. Zo jammer. :sob:

Ik moet ongesteld worden en heb zoveel buikpijn :sob: kon mij daardoor ook echt niet op m’n werk concentreren

Ah balen :slightly_frowning_face:

1 like

Ben blij dat ik de auto heb gepakt naar therapie

1 like

Snap echt niet dat mensen dagelijks pas om 7 uur kunnen avondeten. Ik moet vandaag wachten tot 7 omdat ik bij iemand ga eten maar ik trek het nu al niet meer. Ik heb eigenlijk altijd al vanaf half 5 ofzo wel zin in avondeten.

8 likes

Ja ik kwam er ook over klagen, niet normaal! Ik liep net op een tochtig stuk en ik kwam gewoon letterlijk niet vooruit. M’n benen bewogen maar ik bleef op 1 plek, het leek wel een tekenfilm haha

1 like

En? :biggrin:

1 like

Vanavond eindelijk A Star Is Born kijken. Ben benieuwd… nou ja… eigenlijk niet, want ik weet toch al hoe die gaat :joy:

Heb een leuke jongen ontmoet en we appen heel veel en hebben al een aantal keer afgesproken.
We hebben het echt super leuk samen.
I think I am falling in love.
#eindelijkeensliefdeaanmijnkant

57 likes

Mijn vriend eet de Vivera biefstuk. Volgens hem smaakt het naar pannenkoek :sweat_smile:. Gelukkig houd ik sowieso niet van biefstuk en heb ik lekker een spinazie-kaasfilet

1 like

Haha die twee zijwaartse stoelen waar je tegen dat glas zit? Soms zie ik daar twee brede mannen helemaal met hun schouders tegen elkaar aan geplet zitten en dat ziet er echt aandoenlijk uit

2 likes

Thermosbeker?

1 like

Klein koeltasje mee? Of zo’n bakje kopen met ingebouwd koelelement. Of toch een andere snack bedenken, iets met veel suikers.

1 like

Ik wik morgen in de stad langs een winkel om wat advies te vragen hoe ik er het best wat ouder uit kan zien met make-op (vrijdag een belangrijk werk examen herkansing en heb commentaar gehad op mijn jeugdige uiterlijk). Waar kan ik het beste langs? MAC, douglas of ICI paris?

Zo panisch hoef je toch niet te zijn met yoghurt s het gewoon winter is? Tenzij je in een sauna oid werkt