Wat je even kwijt wilt #17

Huh waarom kreeg je commentaar over je jeugdige look tijdens een examen?

Haha denk dat je er niet dood aan gaat maar kan me wel voorstellen dat zo’n portie yoghurt veel minder lekker wordt na een paar uur.

Yoghurt is eigenlijk al verrot, dus ik denk niet dat het heel erg is als je het niet koelt. Ik nam het zelf altijd gewoon “zo” mee, want ik vertrouwde mijn collega’s niet.

Hmm ik vind het een beetje een stomme opmerking, want je kunt niet veel doen aan hoe je eruit ziet.

Een bril kan misschien wel al helpen. Er wordt wel eens gezegd dat je door donkere kleuren make-up ouder uitziet, maar misschien is dat weer te extreem?

1 like

Ik ook hoor, moet het compenseren in de andere dingen. Dat lees ik inderdaad ook op internet, wat mattere donkere kleuren, hoop morgen ergens nog wat advies op te doem!

1 like

Ik heb geen advies voor je, maar jouw baan lijkt me echt fantastisch!! Ik ben jaloers haha

1 like

Hahaha, ik moet helaas wel echt dat examen halen. Anders lig ik er uit :frowning:

Oh spannend wel, heel veel succes alvast :star2:

1 like

Dankjewel!

Ik heb echt al de hele dag koppijn en ben zo misselijk. Maar ik heb morgen een afspraak die ik echt niet kan verzetten, en ik hoop zo dat het gezakt is morgen.

1 like

Omdat mijn baas het niet goed vindt als ik avondeten ga koken op het werk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wij eten op zn vroegst 18:30. Ook vaak 19:00 of 19:30. Ben dat nu zo gewend dus mijn lijf is daar ook wel op ingesteld. Ook handig want ik snack dus nooit na het avondeten.

1 like

Bij de laatste 3… maar we gaan het bod niet verhogen. Dus dat wordt ‘m niet. :pensive:

Ben ook ziek naar huis gegaan vandaag. Zo kut altijd, zeker als je relatief nieuw werk hebt. MEEHHHHH

Heb al 2 weken een gescheurde mondhoek die maar niet wil genezen omdat ik telkens moet gapen :angry:

Ben wel in bad geweest met een glas wijn en ga zo ben&jerry’s eten dus verder heb ik het leven onder controle :+1:t3:

8 likes

Ik ben vandaag in mijn pauze alle aanbiedingen wat betreft verzorging af gegaan (tandpasta, shampoo etc) en in voel me toch even een partij volwassen.

4 likes

Je bent er om paas eieren te zoeken?

13 likes

Ben wel in bad geweest met een glas wijn en ga zo ben&jerry’s eten dus verder heb ik het leven onder controle :+1:t3:

Jaloers :heart_eyes:

1 like

@Matilda misschien met seitan/tarwegluten? Niet supermakkelijk om mee te werken maar wel effectief, denk ik. Misschien heeft @anon76889665 wel een geniaal idee?

2 likes

Wat een tyfusweer. Word helemaal gek van wind en regen

6 likes

Ik voel me echt zo volwassen. Ik heb in de tijd dat mn zelfgemaakte quiche in de oven staat soep gemaakt van de groenterestjes. Met nog wat andere overblijfselen uit de koelkast. En nu heb ik voor de rest van de week lunch :muscle:t2:

10 likes