Mijn leidinggevend is echt aan vervanging toe eigenlijk…
Het is zo kut de laatste tijd. Geen lange termijnplanning, geen duidelijke visie, mensen op alles afkraken en alleen zijn eigen mening is oke.
Ik ben pas net een dag hier (ben naar een land in Europa verhuisd) en ik had net per ongeluk een date hahaha oeps
Ik had al een kutdag (is tegenwoordig niet anders met m’n werk), kom ik thuis heb ik geen stroom. Oké, goed excuus om eten te bestellen. Komt de bezorger net pas (na twee uur!) en het is koud. Ik haat alles vandaag.
Ik zou opbellen en klagen dat je eten koud was. Misschien krijg je nieuw eten of korting op je volgende bestelling.
Maar de vogeltjes zingen hier ook!
@Daytona Pizza, en normaal zou ik 'm even in de oven opwarmen maar dat kan nu dus niet. Heb eigenlijk ook geen trek meer nu. Vind het verder juist wel lekker om even alleen te zijn nu (met een deken en kaarsjes haha).
@Geo Ik ga wel een negatieve recensie achterlaten ja!
ik heb de verkeerde wijn gekocht (lust deze wijn echt niet) en nu ben ik echt teleurgesteld
Shit mn bananen zijn op… dat word een flut ontbijt morgen vroeg.
Heeft er hier iemand wel eens zelf kefir gemaakt? Zo ja, is dat gedoe?
Ziet er simpel uit
Ik kan Esteon aanraden. Je moet er wel voor betalen maar vond 21 euro voor drie maanden echt heel erg meevallen.
Ben dit aan het kijken
want ik vind die nieuwe video en single van hen wel echt heel tof. Maar wow ik heb dus echt GEEN Jonas Brothers fase gehad ahahaha. Ik herken niks.
…say what
een vierde broer??
Hahah heerlijk! Zo had een collega van mij laatst toen ze wegging een kaart met ‘sterkte met dit verlies’ neergelegd. En ik werk in een zorginstelling dus iedereen dacht dat er iemand was overleden
Ik ben me aan het oriënteren op huurwoningen, maar volgens mij is het vrij moeilijk om een beschikbare woning te vinden binnen mijn budget. En ik kom ook niet in aanmerking voor huurtoeslag. Nu baal ik dat ik geen relatie heb, want samenwonen is waarschijnlijk goedkoper + meer opties.
Klein broertje toch?
Hé thanks! Gek op dit soort filmpjes haha
ah klote : ( jullie huis komt wel!!
Geen idee welke kant de wind op staat maar het waait hier echt tyfushard ook he
Ja ik, melk kefir en waterkefir. Was lekker, niet moeilijk maar met melkkefir ben je wel elke dag bezig. Kwartiertje ofzo.
Uiteindelijk gestopt. Ik was het zat
Mijn ouders doen het ook al jaaaaaaren