Bedankt voor je antwoord! Ja je moet dus elke keer een nieuwe portie maken. En merkte jij iets betreft je gezondheid ofzo?
Ja dit is hĂŠt probleem van onze generatie. Samen wonen helpt ook niet, want dan heb je weer een groter appartement nodig heb loop je weer tegen een inkomenseis aan waar op onze leeftijd nog maar heel weinig mensen aan voldoen.
Bovendien kom je met twee inkomens ook weer niet in aanmerking voor huurtoeslag dus nee dat is helaas niet de truuk
Mwah, wel goed voor de darmpjes. Maar zag geen wonderen gebeuren
Beste versies waren wel met rauwe melk.
Kon ik vers bij een bioboer halen.
Haha ik heb hier te maken meteen pro haha
Ik moet even overwegen of ik het gedoe het waard vind.
Ik slaap 2 weken heel slecht en ik ben geneigd een ibuprofen te nemen voor het slapen, is dat slecht? Ik heb niet ergens pijn maar soms werkt dat bij mij haha
Dit is echt niet waar hoor, ik woon op 65m2 en ik ken ZAT stellen die dat maar al te graag delen. En dan heb je dus wel twee inkomens voor dezelfde huurprijs, dat geeft meer zekerheid qua betaling want als je alleen woont en je verliest je baan⌠Juist.
De truc tegenwoordig lijkt via via te zijn, een normaal aanbod op de markt is er niet meer
Ja ik dacht hier deze week nog over na bij al die debatten van de provinciale staten, dat de overheid/gemeente/provincie hier echt meer aan moet gaan doen. In de stad waar ik woon zijn de inkomenseisen nu al vaak 3 x de huurprijs, dus in je eentje huren is niet te doen. Onder de 710 is eigenlijk sowieso al niet meer te vinden. Terwijl mijn oude huurbaas maar blijft kopen, opknappen en verhuren voor belachelijke prijzen. Is natuurlijk gewoon marktwerking, maar in je eentje is het dus echt geen optie om iets te huren tenzij je een heel goed salaris hebt. Maar ja dan heb je zoân appartement van 1500 per maand en geen geld om te sparen voor een koophuis.
Ik zou eerst bij een natuurwinkel een goede kwaliteit kefir kopen en proberen of het wat doet.
Ik koop dat nu af en toe ook los.
Wij hadden uiteindelijk elke dag een liter kefir. Het kwam mijn neus uit hahaha
Dat hadden wij ook laatst. Hele kantoor ging. Telefoon doorgeschakeld naar de baas en hij had zijn mobiel uit. Opgelost!
Iedereen moet toch de mogelijkheid hebben om er te zijn voor doen collega? Vond ik wel fijn in ieder geval.
Ik kijk die documentaire over zusjes met het syndroom van Usher. Ze worden allebei langzaam blind en doof. Ik vind het echt heel heftig.
@C3PO en @Brum rustig maar wilde alleen maar ff relativeren dat je ook als stel niet zo hop een huis hebt en dat het ook aan de huizenmarkt ligt.
En 65 m2 ja top, fijn voor je! Ik heb bijna 16 en zou idd best 65m2 met mân vriend willen betrekken.
Zou ik ook beste vinden! Tot nu toe lukt dat dus nog niet. We hebben nog even, dus hoop dat dar lukt!
Ik kijk âm ook. Idd, heel heftig. Ik vergelijk mezelf ook altijd snel met hoofdpersonen en dan denk ik toch; jeetje wat klaag ik veel om onzin dingen. Wees blij met wat je hebt. Kan ât me gewoon niet voorstellen hoe dit moet zijn, om te weten dat alles steeds slechter wordt. Heel cru inderdaad, maar hoe leef je dan verder straksâŚ
Nee misschien niet snel maar wel sneller dan alleenstaande met hetzelfde salaris als 1 persoon uit dat stel. Het is voor een hele grote groep kut, daar niet van, prijzen kloppen van geen kant. Maar juist doordat de vraag zo groot is, zitten zowel stellen als alleenstaande op hetzelfde huis te azen. En dan hebben die eerste toch vaak een sterkere positieâŚ
Maar ja zoals je merkt zit het me hoog haha, vandaar mijn reactie denk ik. Ik ben ook ERG blij met mân huis, maar het was een kwestie van veel geluk hebben. Daarnaast had ik voor dit huis alsnog mân vader nodig als borgsteller terwijl ik 3 keer netto de huur verdien. Vind dat best fucked up, als ik mân vader niet had gehad op die manier was ik nooit in aanmerking gekomen
Maar dat is de situatie nu inderdaadâšď¸
Ja hè. Ik vind die meisjes ook heel sterk en heel knap hoe ze ermee omgaan.
Ik ben in Evernote een soort encyclopedie begonnen met gebeurtenissen en personen en periodes die ik interessant vind met allemaal kruisverwijzingen en passages van boeken en subencyclopedien van verzamelde notities. En ik ben helemaal in mân nopjes met het systeem wat ik erbij heb bedacht en hoe overzichtelijk het is en hoe leuk ik het vind.
Heb nu een dossier aangelegd over de tachtigjarige oorlog, omdat ik daar een boek over aan het lezen was en ben nogal blij met mezelf daarover
Wellicht als iedereen dat als groep voorstelt?
Dit klinkt echt heel cool en ik ben best wel nieuwsgierig
Ah dit breekt mân hart (stukje van uitslag examen).
Sowieso bizar dat dit nu pas een wet is. Watsdeze.