Wat een leuke hobby! Zoek je dan actief informatie over de onderwerpen op, of maak je een soort naslagwerk van wat je tegenkomt? Ben echt nieuwsgierig naar hoe dit eruit ziet nu haha
Dan moet er nog steeds wel woonruimte zíjn… ik zie het niet snel voor me dat ik als stel op kamers ga. Ik snap ook wel dat je de kosten kan delen en niet dubbel zo veel ruimte nodig hebt, maar het is net wel het verschil tussen een kamer/studio of een appartement. En appartementen zijn er hier niet. Zeker niet voor mij alleen maar ook als tweeverdiener niet. Wel veel leuke koophuizen vanaf 4,5 ton!
Sorry als ik kribbig reageer maar het zit hier ook hoog qua woningleed
Ik zou mn wenkbrauwen wat meer aanzetten en me verder afvragen (tenzij het een examen ouder lijken is) waarom er jeugdig uitzien van toepassing is op je examen.
(Ik @Skadi ook meteen even)
Nou, ik ergerde me eraan dat ik zoveel dingen vergeet die ik heb geleerd of dat ik iets lees en dan iets eigenlijk niet helemaal begrijp omdat ik te lui ben om een woord dat ik niet ken op te zoeken. Dus toen dacht ik: ik ga elk woord en elke term die ik niet ken opzoeken en opschrijven en in mn eigen woorden uitleggen. En alles wat ik interessant vind wil ik ook onthouden, dus dat schrijf ik ook op. En toen liep het een beetje uit de hand haha.
Het ziet er niet superspannend uit, maar ik word altijd heel gelukkig van dingen systematisch ordenen en daar dan doorheen bladeren (Haha, klinkt nu een beetje sad)
Ik ben ziek en aan het verhuizen en daardoor een emotioneel wrak. Word ineens ook onzeker in m’n relatie en ga alles overanalyseren en piekeren en ik maak mezelf echt helemaal gek. En die stomme regen maakt het ook niet beter.
En dan word ik dus ook nog eens boos op mezelf omdat ik het niet eerlijk vind dat ik me zo voel, want eigenlijk is er helemaal geen concreet probleem ofzo.
Oke ik wil deze app!
Echt leuk dat je dit doet trouwens
Jaaaa we hebben net een vakantie geboekt! Zoveel zin in. Nog 69 dagen . We gaan 16 dagen Curacao!
Echt heeeeel leuk! En ik vind het niet sad klinken hoor, leuk toch juist om nieuwe dingen te leren en dat je er van kan genieten om dat op een overzichtelijke manier op te slaan
Zo kwam ik er eentje tegen die op linkedin had staan: “I skipped the 3rd grade, in which children learn to read, write and calculate”
Ik werkte vandaag samen met 3 andere collega’s en we hebben een aantal keren gezegd tegen elkaar ‘er ligt suiker op de grond bij meneer … moeten we zo even opvegen, anders valt hij er misschien over’ Niet gedaan. En nu is die meneer vanavond gevallen en vind echt dat wij dat schuld zijn.
Ik ken iemand die in plaats van “Student (opleiding)” er “Ambitieuze student (opleiding)” heeft staan.
Janken.
Ik zit ineens met een moord(?)zaak in m’n hoofd en ik kan het met geen mogelijkheid terugvinden. Het was denk ik ergens in Scandinavië, en uiteindelijk hebben volgens mij meerdere mensen (studenten?), bekend. Zij waren er van overtuigd dat ze schuldig waren, terwijl uiteindelijk bleek dat ze niks gedaan hadden. Weet iemand heel toevallig waar ik het over heb en hoe deze zaak heet/waar het was/om wie het ging? Ik word helemaal gek
Dit? Ik heb even gegoogled en komt wel overeen met wat je zegt!
Ja!!! Duizendmaal dank
Sterke Stockholm Syndroom vibes wel.
Jaa ik lees het net inderdaad! Wist ik helemaal niet, ga hem dit weekend kijken denk ik
Iemand tips bij een doorkomende verstandskies? Het tandvlees is al een paar dagen gezwollen en pijnlijk (bij aanraking). Heb wel vaker gehad dat het doorkomen een paar dagen pijnlijk was en dan weer wegging, maar ben benieuwd wat jullie doen ter verlichting van de pijn
Ik heb het ook wel eens (en ben te bang voor de tandarts) maar ik slik dan gewoon veel ibuprofen en spoel mijn mond met een zoutoplossing. Helpt wel tegen de ergste pijn en remt in elk geval ontstekingen.
Gefeliciteerd!! Ik ga voor je/jullie duimen