Wat je even kwijt wilt #17

Kheb echt nooit winterdipjes enzo maar de afgelopen dagen ben ik zo mega futloos en nergens zin in. Wanneer is deze eeuwige herfst voorbij :pensive:

1 like

Wat is een Nutella-kraam?

Dankjewel voor je reactie! Ze kwam er later nog eens op terug en toen vroeg ik hoe ze dat bedoelde. En toen zei ze inderdaad dat het een leerpunt voor mij kon zijn dat ik er best mag zijn, ook mijn mening etc. Ze bedoelde het wel lief gelukkig, niet als verwijt

3 likes

Het eerste teken dat je stad binnenkort overgenomen wordt door hordes kutte toeristen, monocultuur en alle huizen vervangen worden door AirBnbs. :thumbsup:

9 likes

Rustig dagje gehad, mag ook wel eens gebeuren :blush: hoe is het met jullie?

2 likes

Klein beetje een crush op een klant
 hmm miss de volgende x gewoon mn nummer in zn tasje doen hahaha.

9 likes

Dat zou ik heel stoer van je vinden :grin:

1 like

Ik moet zo nog werken maar wil echt niets liever dan op de bank liggen. Nog 1 minuut

@Oprah oehh nu al??
Spannend. Goeie reis alvast en maak ons maar jaloers met je avonturen :grin::grin:

1 like

:no_mouth: Dat klinkt verschrikkelijk. Bedankt voor de waarschuwing!

Guuuurllssss
Deel 17 is al bijna vol!

2 likes

@Matilda ja ze zijn compleet koud wanneer ik ze verpak dus warmte of stoom kan het niet zijn.

@Wegwijzer dat heb ik inderdaad ook wel eens gedaan maar ik heb er nu gemaakt voor visite morgen. Heb geen tijd om er dan te bakken. Kan ze morgen wel in de oven doen, dan worden ze wel weer krokant en lekker. Heb dat net getest. Maar helemaal voor komen zou wel ideaal zijn. Snap echt niet wat er verkeerd gaat. Wafelijzer is net nieuw en doet zijn werk prima.

1 like

Ben even onze wedding plannen brb

3 likes

Even spuien, hoor. Ik zit in een vrijwilligersorganisatie die activiteiten organiseert voor het dorp waar ik vandaan kom, maar niet meer woon. Volgende week moet er weer zo’n activiteit plaatsvinden, maar er zijn maar twee of drie mensen die hun taken fatsoenlijk uitvoeren en de rest doet niks? Cruciale dingen zijn nu nog steeds niet geregeld. Ik erger me echt kapot, straks kan het niet eens doorgaan.
Voor de activiteit daarna moest ik samen met iemand iets voorbereiden en hij heeft al tot drie keer toe onze afspraak daarvoor afgezegd. Ik ga nu niet voor de vierde keer een datum opperen, hij zoekt het maar lekker uit.

@Krabsalade sorry voor de tag :rofl: maar wat kan ik doen tegen een verstopt oor door verkoudheid? Neusspray helpt niet, ben bijna zover dat ik met de kant van het dichte oor op tafel wil slaan in de hoop dat het zich opent

Ben te scheel om op zoek te gaan naar het medische vragen topic, je m’excuse

2 likes

Ik heb hier ook enorme last van, al jarenlang en heb er helaas nog steeds geen ideale oplossing voor gevonden. Bij mij komt het ook vanuit mijn nek/schouders vermoed ik, het is altijd maar aan één kant tegelijk (maar dus wel zowel links als rechts) en trekt dan door tot achter mijn oog. Ik heb dan een enorme stekende pijn waardoor ik amper kan functioneren. Er is wel vastgesteld dat ik zwakke nekspieren heb/had. Ik heb dan een intensief revalidatietraject gevolgd om die spieren te versterken, maar dat heeft eigenlijk niet veel geholpen. Ik weet wel min of meer wat mijn triggers zijn: stress, slechte houding, te lang in bed blijven liggen als ik al wakker ben, te veel prikkels,
 Heb dus helaas niet echt tips voor jou, maar je bent dus niet alleen!

Edit: Ik neem meestal dan ibuprofen 600 (is wel heel slecht voor je maag dus altijd iets bij eten), maar dat helpt eigenlijk nooit zo goed. Warmte verzacht de pijn nog het meest.

1 like

FUCK MY LIIIIIIFE zund. Nouja, ga morgen toch nog niet werken. Kan nu niet telefoneren denk ik :rofl:

1 like

Ik ben zooo moe. Allemaal door die rot wind.

1 like

Oeh die heb ik mss wel haha. Ja ik snuif me de neten maar heb het gevoel dat het te hoog zit, heb ook echt pijn in wangen en voorhoofd (maar wat ik opsnuif is niet gekleurd oid dus denk geen ontstekingen)

Ok tht van prednison is wel way way back. Die kan ik beter niet meer pakken dan of wel?

Ik ga zo naar de sing a long van Bohemian Rhapsody!!!

13 likes