Wat je even kwijt wilt #17

Wat goed! Gefeliciteerd :blush:

1 like

Toen het tandvlees bij mij daardoor wat ontstoken was moest ik van de tandarts spoelen met waterstofperoxide. Volgens mij heeft dat toen wel geholpen!

1 like

Wauw gefeliciteerd! Ik hoop dat alles voor jullie goed gaat!

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd!

1 like

Zo echt hoor. Tyfuswind

Ik denk echt dat we in een apocalyps zitten man, elke dag als ik wakker word

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Vandaag komen er 2 pakketten, ik heb meubels besteld. Maar ik kan nergens de afmetingen van de pakketten vinden en ben ZO bang dat het niet in m’n huis past. M’n deur gaat een beetje gek open namelijk, niet 90 graden. En nu ga ik de hele dag zenuwachtig zijn, ik haat dit. Waarom kan ik nergens gewoon de afmetingen vinden?

Weet je de afmetingen van de meubels wel. Als het pakket niet past maar de meubels wel, dan kun je de pakketten buiten even open maken.

Ik heb gisteren weer eens met m’n jaarclub gegeten en geborreld, waarvan het de bedoeling was dat het thuis zou gebeuren. Nu zijn wel alleen op de zaak belandt en hebben we allemaal beschamend veel gedronken. Nu zit ik met mn brakke kop in de trein onderweg naar een presentatie waarvan ik de helft moet doen en wat te maken heeft met bepaalde resources krijgen die honderden tienduizenden euros kosten in tijd uitgedrukt. Hoezo ben ik zo.
Maar het was wel leuk.

2 likes

Ja van de meubels wel, maar er staat bij de productgegevens dan bijvoorbeeld “volledige montage nodig”. Dat is een kast, ok dus die komt niet in 1 geheel (gelukkig maar want die is 1.80 hoog en 1.20 breed), maar blijkbaar komt het wel in 1 pakket. Dat is het enige dat de app aangeeft… Heb nu maar contact opgenomen met post nl!
Ik woon op de begane grond en zit al allerlei alternatieve te bedenken zoals door m’n raam haha, hoop niet dat dat nodig gaat zijn

1 like

Wat fijn zeg, gefeliciteerd!

Wij gaan zo de sleutels van ons nieuwe huis ophalen :sunglasses::sunglasses::sunglasses: ZIN IN

20 likes

Ik heb net een string gedroogd op mijn dashboard :ok_hand:

21 likes

Kun je bij zara serieus niet later dan 30 dagen een retour aanmelden!? Heeft iemand hier ervaring mee? Er staat dat ik een aanvraag moet doen maar er staat niks op die wegpagina…

Ik snap dit soort foto’s niet. Is dit eetbaar? Waarom doe je zoveel moeite voor je ontbijt? Joe lang doe je hier over? HALP!

5 likes

Ik ben in groep 2 getest op hoogbegaafdheid en er is gekeken of ik een klas kon overslaan. Ik bleek niet hoogbegaafd, maar ‘gewoon’ intelligent te zijn en degene die mij kwam testen, zei tegen mijn ouders dat ze daar maar blij om moesten zijn, want die kinderen hebben het vaak niet gemakkelijk. Mijn ouders hebben ook besloten me geen klas over te laten slaan, omdat het hen op sociaal-emotioneel gebied niet verstandig leek en daar ben ik ze tot op de dag van vandaag dankbaar voor. Ik kan nu helaas alleen niet opscheppen in de (sociale) media :woman_shrugging:

4 likes

Nee 30

Daarom :grin: Nee, hoor, ik post het juist omdat ik eigenlijk niks heb om over op te scheppen, meer om aan te geven dat hoogbegaafdheid en klassen overslaan niet altijd bejubeld moeten worden door ouders/kinderen, omdat het niet per se alleen maar goed voor ze is. Hier op het forum zitten zĂł veel mensen die veel intelligenter/meer belezen/enz. zijn dan ik, dat merk ik elke dag. Maar als het overkomt als een humblebrag, mijn excuses, dat was echt niet de bedoeling!

1 like

Hahahahahaha omg neeee k kan me echt niet voorstellen dat ik dat op LinkedIn zou zetten

1 like

Ja het is eetbaar zo te zien is het fondant. Als je een beetje kan kleien doe je er niet zo lang over. Want dat roze is gwn smoothie dus dat doe je in de blender. En dit is niet voor elke dag ontbijt maar mooi om op insta te laten zien.

1 like