Wat je even kwijt wilt #17

Ik moest echt een wasje draaien, maar ik voel me soms zo’n incapabele student. Ik had echt geen ondergoed meer over. Haal ik net de was uit de droger… ligt mijn OV-kaart tussen de was.

2 likes

Ohh schei uit! Ik ben bezig in seizoen 15 en echt elke aflevering moet ik minstens 1 traantje weg pinken. Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar?

5 likes

Weet iemand of studenten een verminderd tarief krijgen bij een psycholoog? Ik voel dat ik wel nood heb aan professionele hulp, maar vind 50 euro wel echt veel geld voor één sessie (is de prijs die ik het vaakst tegenkom). Ik woon trouwens in België!

Heb tot nu toe nog niet moeten janken, maar ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Op naar seizoen 11.

1 like

Ik vermoed van niet, maar zouden er ook huisdieren zijn voor mensen die alleen wonen, 40 uur per week werken, en allergisch zijn voor alle zachte huisdieren zoals katten/cavia’s/hamsters?

Ik voel me regelmatig alleen thuis.

1 like

Ik weet niet waar je studeert, maar aan mijn universiteit kon ik naar een studentenpsycholoog voor 16 euro (is wel al een aantal jaar geleden).

Wat in mij opkomt is een vis, reptiel of amfibie? Maar dat zijn wel echt kijk-dieren, om het zo maar te noemen haha. Ik weet niet of je tegen vogels kan?

1 like

Er zit ineens een Zweedse artiest in m’n Spotify Discover Weekly en ik word er helemaal zen van. Wat een mooie taal is dat eigenlijk wel? Hij staat op repeat nu (voor de nieuwsgierigen hij heet Markus Krunegard - Trointeduärnåt City) Moet ik mij nu schamen? :thinking:

Haha zie nu echt voor me dat het een Zweedse volkszanger is of zo a la Frans Duits. En of dat andersom ook zo zal gebeuren; dat een Zweeds persoon ineens Frans Duits in z’n playslist heeft en denkt oh wat een leuk nummer. Wat een mooie taal eigenlijk hé dat Nederlands?

18 likes

Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht! Ik ga eens verder onderzoeken hoe dit werkt en hoe dat zit, haha.

Ik geloof dat ik wel tegen vogels kan, maar ik heb al 209349 duiven om m’n huis heen en word nu al gek van het lawaai en de poep dus ik denk niet dat ik er nog een vogel bij wil haha.

1 like

Hahah ow nee dan lijkt een vogel geen goede match.

1 like

Er zijn ook kale versies van sommige zachte dieren zoals een kale cavia (die er te schattig uit ziet, beetje als een mini nijlpaard) kan je daar misschien wel tegen? Hebben geloof ik wel soms specifieke verzorging nodig.

2 likes

Ik had laatst op Youtube, dat ik muziek van ene Kryštof in mijn aanbevelingenljst zag staan. Klikte ik nieuwsgierig verder en kreeg ik een clip voorgeschoteld van de Tsjechische Tygo Gernandt op zijn Kensingtons. Maar de muziek klonk best lekker en de taal best mooi. :stuck_out_tongue:

1 like

Baardagamen zijn wel lief <3

1 like

Hè bah… :frowning: Sterkte!

Fohn of scharen om je nek as accessoire/sieraad?

1 like

Een vogel kost nog best veel tijd en heeft ook aardig wat aandacht nodig.

1 like

@Krabsalade of soms zo’n wit of zwart blouseje en dan bepaalde kappersaccesoires in het borstvakje. Of je zou een shirt kunnen stencillen/verven met “Anita’s kapsalon” - “Geknipt voor het vak” oid. :stuck_out_tongue:

8 likes

Mijn kapster deed altijd van die haarklemmen aan haar shirt vast maken. Was makkelijker met pakken e.d. Misschien de randen van je shirt vol hangen met van die klemmen?

4 likes

Je kunt ook helemaal over de top, met panterprintje als bovenkleding, hard kauwen op roze kauwgom en opgestoken, getoupeerd haar

2 likes

Nouja ik werk met directe familie, en ik weet dat als ik het er over ga hebben ik dan een shitload aan negativiteit over me heen krijg