Wat je even kwijt wilt #17

Dan wel een wit blouseje of zwarte en dan een longsleeve juist in de andere kleur daaronder of een pantertje daaronder zoals @Zitzak voorstelt.

Als ik als kapser zou gaan zou ik mijn haar doen zoals Gaga deed :stuck_out_tongue: Maar dat is wel erg over de top :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik ben overgestapt van energieleverancier en internetprovider, voel me nu echt volwassen en productief op m’n vrije dag :sunglasses:

4 likes

Heb ik gedaan. Was gratis, maar stelde ook wel niet veel voor. Ze wou me onmiddellijk doorverwijzen naar iemand anders. Maar bedankt voor je antwoord! :slightly_smiling_face:

Dat vind ik ook echt het vervelendste aan het werkend leven. Die 5 weken per jaar benauwen me zo.

6 likes

Heeft er iemand hier storytel en kan diegene me vertellen of het de 10eu per maand waard is?

Ik ga zo naar een gigantische toko en het voelt een beetje alsof ik naar Disney ga.

12 likes

Ik heb precies hetzelfde, ook bij mij op stage heeft iedereen deze week wel een dagje vrij of gaat 's middags eerder weg.

Waar ik nu werk hebben we twee brandalarmen, allebei echt een rotgeluid.

Eentje is niet-continue en dat is ht alarm van “er is misschien ergens brand maar misschien ook niet dus je hoeft nog niet te ontruimen maar ja he dan weet je dat vast” en de ander is wel continue geluid en dat is gewoon “er is brand ga naar buiten”. Maar dat eerste alarm vind ik zoooo vreemd en een paar dagen geleden duurde dat gewoon driekwartier?!

1 like

Je kan het eerst 2 weken proberen. Ik vind het wel heel fijn, veel keus.

Ik zit in de zon maar t is echt bloedheet

2 likes

Er zijn wel massagesalons waar je een hoofdmassage kunt boeken.

1 like

Zo’n spijt dat ik een trui heb aangedaan😭
Geen dikke trui maar had beter een blousje ofzo aan kunnen doen

Nog 2 uur en ik peer hem vermoedelijk naar huis tabeeee

1 like

Aaah de pakketjesman kwam net voor de vierde keer op rij een pakket afleveren voor een van mijn buren.
‘Echt sorry mevrouw, weer niks voor jou!! Jij moet meer kopen ja’ :heart:

16 likes

Hm, dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Dat zou nog wel het uitzoeken waard zijn, misschien.

1 like

Haha ik bied me aan hoor! doe de hoofdhuidmassafe vaak bij mn dates, met name omdat zelfs de meest macho man dan ineens een klein jongetje wordt en dat vind ik zo schattig om te zien.

3 likes

Ik ben boos op iets maar het heeft helemaal geen nut om er boos over te zijn want ik kan er toch never nooit niet iets aan veranderen, maar het beïnvloedt wel mijn enthousiasme om dat te doen en ik haat het zo. Kan echt een potje gaan zitten janken erom, maarja dat heeft helemaal geen nut.

Het slot van onze deur was kapot. Slotenmaker gebeld, kosten kwamen uit op 611 euro. Omg. Heb toen gezegd dat ik dat veel te duur vind.

Toen hebben we onze buurman om hulp gevraagd, die is best handig. Hij heeft het slot eruit gehaald en toen bleek maar 1 onderdeel kapot te zijn en niet het hele slot.

Eindstand: onze deur is gemaakt voor 85 cent :thumbsup:

70 likes

Ik wil zoveel shoppen maar mag niet!

Mijn haar punten zijn zooo droog en gespleten terwijl ik netjes naar de kapper ga, allemaal producten en maskers erin flikker en t maar 1 keer per week was. Maarja blonderen hé.

En uiteraard twee keer per week stijl of krultang er doorheen. Gewoon mee doorgaan ook :joy: