Wat je even kwijt wilt #17

Hè bah… :frowning: Sterkte!

Fohn of scharen om je nek as accessoire/sieraad?

1 like

Een vogel kost nog best veel tijd en heeft ook aardig wat aandacht nodig.

1 like

@Krabsalade of soms zo’n wit of zwart blouseje en dan bepaalde kappersaccesoires in het borstvakje. Of je zou een shirt kunnen stencillen/verven met “Anita’s kapsalon” - “Geknipt voor het vak” oid. :stuck_out_tongue:

8 likes

Mijn kapster deed altijd van die haarklemmen aan haar shirt vast maken. Was makkelijker met pakken e.d. Misschien de randen van je shirt vol hangen met van die klemmen?

4 likes

Je kunt ook helemaal over de top, met panterprintje als bovenkleding, hard kauwen op roze kauwgom en opgestoken, getoupeerd haar

2 likes

Nouja ik werk met directe familie, en ik weet dat als ik het er over ga hebben ik dan een shitload aan negativiteit over me heen krijg

Dan wel een wit blouseje of zwarte en dan een longsleeve juist in de andere kleur daaronder of een pantertje daaronder zoals @Zitzak voorstelt.

Als ik als kapser zou gaan zou ik mijn haar doen zoals Gaga deed :stuck_out_tongue: Maar dat is wel erg over de top :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik ben overgestapt van energieleverancier en internetprovider, voel me nu echt volwassen en productief op m’n vrije dag :sunglasses:

4 likes

Heb ik gedaan. Was gratis, maar stelde ook wel niet veel voor. Ze wou me onmiddellijk doorverwijzen naar iemand anders. Maar bedankt voor je antwoord! :slightly_smiling_face:

Dat vind ik ook echt het vervelendste aan het werkend leven. Die 5 weken per jaar benauwen me zo.

6 likes

Heeft er iemand hier storytel en kan diegene me vertellen of het de 10eu per maand waard is?

Ik ga zo naar een gigantische toko en het voelt een beetje alsof ik naar Disney ga.

12 likes

Ik heb precies hetzelfde, ook bij mij op stage heeft iedereen deze week wel een dagje vrij of gaat 's middags eerder weg.

Waar ik nu werk hebben we twee brandalarmen, allebei echt een rotgeluid.

Eentje is niet-continue en dat is ht alarm van “er is misschien ergens brand maar misschien ook niet dus je hoeft nog niet te ontruimen maar ja he dan weet je dat vast” en de ander is wel continue geluid en dat is gewoon “er is brand ga naar buiten”. Maar dat eerste alarm vind ik zoooo vreemd en een paar dagen geleden duurde dat gewoon driekwartier?!

1 like

Je kan het eerst 2 weken proberen. Ik vind het wel heel fijn, veel keus.

Ik zit in de zon maar t is echt bloedheet

2 likes

Er zijn wel massagesalons waar je een hoofdmassage kunt boeken.

1 like

Zo’n spijt dat ik een trui heb aangedaan😭
Geen dikke trui maar had beter een blousje ofzo aan kunnen doen

Nog 2 uur en ik peer hem vermoedelijk naar huis tabeeee

1 like