Wat je even kwijt wilt #17

Ja dit klopt. En ik erger me ontzettend aan ongevraagd advies. Ik weet heus wel dat ik lekker kan gaan winkelen of een dagje naar de dierentuin kan gaan, maar dat vind ik niet leuk. En ik vraag ook helemaal niet om tips, ik wilde gewoon even mn hart luchten.

1 like

Nouja als je geen tips wil kun je dit soort dingen beter in een dagboek gaan schrijven ofzo, dan krijg je sowieso 0 respons. Is toch niet gek dat mensen op je gaan reageren als je een soort van vraag formuleert

14 likes

Ik vind dit wel een heel overdreven reactie op gewoon aardige antwoorden van anderen?

8 likes

Omg er lagen ook nog bitterballen in de oven dus nu is Mn dagplanning

Bitterballen
Kroket
Bitterballen

Een krokante dag wel, heerlijk.

52 likes

Het ligt ook aan mij. Ik heb gewoon een hekel aan ongevraagd advies.

1 like

Het was absoluut niet als vraag bedoeld, sorry als het zo overkwam dan?

De post klopt toch gewoon nog?
Ik heb geen zin in vakantie want weet niet wat ik ermee moet
-> Dus ik ga werken want werken vind ik okƩ.

7 likes

Wat fijn! Gefeliciteerd :blush:

1 like

Ah wat leuk zeg! Nog gefeliciteerd.

1 like

Van de minimale plannen voor vandaag is weer eens niets terecht gekomen, lig nu alweer in bed bleh

Wat fijn en wat lief van hem! En gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

Ik wil iets kwijt maar ook weer niet en ik weet niet aan wie. Ik durf het ook niet zo openbaar op het forum te zetten maar ik wil wel advies eigenlijk :slightly_frowning_face:

Mijn pb staat open. Ik ben de laatste tijd dr phill en vind het leuk om mensem te helpen

1 like

Lief, ik ga er gebruik van maken

1 like

Zo leuk en lief! Gefeliciteerd

Dat heb ik dan gemist, maar dan snap ik het beter ja @Luzarl

@Vloeistof pb mag altijd, als je het aan nog iemand kwijt wilt!

1 like

Ik zie wel vakwr dingen als " haar post worden onder een vergroot glas gezet " of " iedereen reageert altijd gemeen op mij"
Ik denk dat dat eigwnlijk komt door de dingen die diegene post. Het zijn niet altijd dezelfde mensen diw op iets reageren of het ergens niet mee eens zijn.
Misschien op ten duur worden er dan wel vaker discussies gevoerd met diegene, maar dat komt dan wss door dat er eerder irritaties zijn ontstaan door wat diegene post.

Het is een combi van beide. En dit ie geen aanval naar iemand specifiek wanr er zijn meerdere mensen die dit gevoel wel eens hebben.

11 likes

Vantevoren dagen inplannen waarop je iets leuks doet samen en echt tijd voor elkaar hebt? Als dat doordeweeks in de avond niet lukt misschien in het weekend?

1 like

Bluetongue skink of baardagaam!

2 likes

Hmm ja weet niet of dat te veeleisend is, denk dat je dat alleen samen in gesprek kan bepalen? M’n vriend en i hebben ook allebei megadrukke periodes gehad waarin we elkaar eigenlijk alleen in het weekend zagen, doordeweeks was het dan wel samen slapen maar dan was dat het oo wel. Ik vind het lastig om goed te zien zo alleen aan de hand van deze post, maar eigenlijk moet je kijken of het probleem er bij ligt dat je hem te weinig ziet/te weinig contact hebt in je relatie, of dat je misschien teveel op hem wacht omdat je dat gewend bent/niks anders te doen hebt? Ik heb toen met m’n vriend afgesproken dat we elkaar in elk geval ergens gedurende de dag even appen en we spraken dan wat langer van te voren af welk dagdeel in het weekend we iets leuks of in elk geval iets echt samen gingen doen.

1 like