Wat je even kwijt wilt #17

Ik word echt zo chagrijnig van iedereen die zegt dat het lekker weer is ja I KNOW maar ik zit al de hele week binnen opgesloten met een shitload aan werk. Ga weg met je blije hoofd.

3 likes

Ik ben echt heel moe vandaag, ik slaap al een paar nachten veel te weinig. En vrijdag heb ik examen, dus ik moet nu eigenlijk studeren, maar ik heb ook nog avondles vanavond waar ik nog wel ietwat helder wil zijn. Dussssā€¦

  • Nu nog een middagdutje doen tot ik naar de avondles moet en dan morgen heel hard aan de slag voor mā€™n examen.
  • Nu doorbikkelen, toch nog wat studeren, want alles wat ik nu doe, moet ik morgen niet doen, zelfs al is het maar een beetje.

0 stemmers

Geen idee, ik woon in een buurt waar 95% van buitenlandse/niet-westerse komaf is, terwijl ik een Nederlandse naam heb. Maar dan nog moet ik er expliciet toestemming voor geven terwijl ik dat nooit heb gedaan.

Ik heb net heerlijk zonder jas in het zonnetje gezeten met een ijsje, getrakteerd door een collega :yum:

2 likes

Met jullie (overduidelijke) toestemming ga ik lekker een dutje doen :grin:!

1 like

Hoop t ook! En anders wil ik toch bij t andere ziekenhuis blijven hoor

Ik wil dit weekend iets leuks gaan doen met mijn vriend, maar ik weet niet wat. Het is aankomend weekend carnaval, dus iets in de stad doen zie ik niet zo zitten.

Iemand ideeƫn? Het liefst buitenshuis. En niet wandelen/naar het bos.

Oeps. Er komen morgen 3 pakketjes maar er is niemand thuis (en afgelopen dagen kwam de bezorger ook alšŸ˜…)

Ik stond net op het punt om airpods te bestellen, totdat ik er weer aan dacht dat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik ze 10000000% ga kwijtraken
zoveel twijfellllll

1 like

Kan je dan niet beter eerst goedkope draadloze earbuds van aliexpress of zo plukken en met jezelf afspreken dat je de echte, kwalitatieve pods past mag kopen als je die andere 2 maanden lang hebt geprobeerd en niet bent kwijtgeraakt o.id. :stuck_out_tongue:

1 like

Whatā€™s next? Instagrammable toiletten waar het tarief hoger ligt omdat je dan een #pleefie kan maken op een goudeN toiletpot met fotogenieke metrotegels en een tropische plant op de achtergrond of zo. :laughing:

2 likes

Ik heb ze en ben echt de meest klunzige persoon ooit en ben ze nog geen een keer kwijtgeraakt!

Die had ik ook wel gewild :joy: Ik verbaas me echt dat sommige mensen van die mooie fotoā€™s hebben met hun pasgeboren baby na de bevalling. Met hun haar mooi in de plooi enzo.
Ik heb een foto met een knalrode kop en mijn haar alle kanten op.

1 like

Ik heb vakantie :heart::yellow_heart::green_heart:

27 likes

Ik weet echt niet wat ik vanavond moet eten, heb ook echt geen zin om moeite te doen.

Ik ben zo labiel, en ik weet niet waarom? Ik moet pas volgende week ongesteld worden, dus het is te vroeg voor pms. Ik moest net huilen bij GBBO omdat er een taart omviel?

Ik heb volgende week vakantie maar ik zie er zo tegenop. Ik ga gewoon heel de week werken denk ik, ik weet anders echt niet wat ik moet doen

Beste allemaal,

Even een kleine reminder: het delen van screenshots van conversaties met derden op bijvoorbeeld whatsapp of per email is niet toegestaan op het forum. Je mag het verhaal uiteraard wel in eigen bewoording vertellen.

Dit vind je terug in de huisregels:

En hoe ver weg is dat andere ziekenhuis? Is dat geen optie?

Hahahaha was wel de bedoeling! Maar heb het netjes gehouden, ga over 5 weken naar Oostenrijk dus dan kan ik altijd weer bijhalen. De buit van vandaag is bescheiden maar wel heel fijn

Samenvatting

Vooral die cola douchegel ruikt mega goed haha

7 likes