Goedzo!! Ik ga morgen ook voor het eerst een groepsles doen maar ik heb bodypump gekozen. Hoop dat het spinnen je bevalt!
Oo ik wil heel graag weten hoe jouw les was morgen. Dat leek me namelijk best heftig als eerste les dus dat durfde ik al helemaal niet.
Twijfel of ik ga netflixen of lezenā¦
Denk lezen. En dan maar op tijd slapen, want heb al een half uur pijnlijke steekjes in mn borst
Ik ben dus ook iemand die dit soort dingen nooit opmerkt ofzo ziet maar @Luzarl is een vrij nieuw lid hier toch, nu net een maand geleden aangemeld ofzo?
Jammer dat dit je dan nu al op begint te vallen bij iemand die hier vrij nieuw is
En @anon86562306 ook al poste je het niet hierom maar echt mijn complimenten wat je allemaal hebt gedaan voor die man
Ik was de winter tot nu toe behoorlijk zonder kwaaltjes doorgekomen maar nu ben ik toch verkouden geworden, en goed ook Ben er ook onredelijk boos over gewoon
Hahah iemand uit Breda had zijn fb foto veranderd in zijn carnavalsfoto en daar sta ik op de achtergrond in vol ornaat in mijn carnavalspakkie op en nu kijk ik de docu op ned3. Stiekem toch wel een heel gaaf feestje hahaha
Haha ja mij ook! Maar ik kan overdag gaan en dan is het maar een klasje van 5 ofzo haha dus dan durf ik wel. En ik ga al een tijdje naar de sportschool dus heb even bestudeerd hoe fit die mensen zijn die gaan en even intel bij vriendinnen gevraagd en ik denk dat ik het goed komt. Wel heftige FBI actie voor een groepsles, maar ok⦠Ik zal laten weten hoe het was, ben ook benieuwd hoe het bij jou was!
Gekozen voor lezen, anders krijg Ɣl die nieuwe boeken nooit uit
Heb ik een lang weekend, gaat het ongeveer stormen . Daar gaat mijn luie ochtenden op stal want no way dat ik vooruit kom met wind van 42 km/u
Omg de klantenservice van NS heeft me tot nu toe nog noooooit teleurgesteld
Elke keer als ik bel word er binnen 10 seconden opgenomen (uiteraard wel na keuzemenu)
Echt meteen ook actie voor mijn āproblemenā
Maar ik heb nooit hinder ervaren met klantenservice of bezorgen/bestellen en dat is een uitzondering als je t forum zo over het algemeen leest haha
Haha ik lig al in bed en hoor mijn vriend beneden juichen voor Feyenoord en de buurman keihard schelden
Maar goed, er zit nog steeds niks in.
Nee ze is niet nieuw nieuw, wel een nieuw account maar good old EGFāer. En ik denk dat als je weet dat diegene dat oude account is dat je dan sneller bevooroordeeld bent ofzo.
Achhh daarom is mn vriend zo stil
@Sparkles Ha grappig hoe dat werkt, want ik kijk juist altijd een beetje op tegen de mensen die op apparaten aan de slag zijn. Ik ga juist altijd naar groepslessen omdat iemand dan zegt wat je moet doen, voelt voor mij veel veiliger :ā) Ik vind krachtapparaten veel imposanter en daardoor heftig
Dat durf ik inderdaad al helemaal niet
Groepslessen zijn leuk en makkelijk hoor.
Koekjes kopen of niet
- Ja ga maar kopen
- Nee bijna bedtijd
0 stemmers
Snap ik! Ik vind nieuwe apparaten ook āengā, maar ik kan me daar makkelijker overheen zetten en als ik het toch kut vind ga ik wat anders doen! Sommige dingen doe ik ook niet, zoals de loopband, omdat ik me daar echt een olifant op voel (ik land blijkbaar op mān hiel en dat bonkt vet hard), dan voelt het echt of dat gedreun de hele sportschool door gaat haha! En ik ga dus altijd als het rustig is, misschien helpt dat ook wel mee. De (kracht)oefeningen waar ik me comfortabel bij voel doe ik iig altijd gewoon, en het ligt een beetje aan hoe mn pet staat of ik ook iets nieuws ga uitproberen of ergens hulp bij vraag of niet
Edit: ik denk dus dat het gevoelsmatige verschil bij mij zit in dat ik op het moment dat het rustig is gewoon lekker met mezelf aan het sporten ben en iedereen zich met zichzelf bemoeit, terwijl ik bang ben dat i khet met een groepsles niet kan ofzo en dan voor lul sta. Wat best een irreĆ«le angst is, want ik sta waarschijnlijk niet voor lul en als dat wel zo is boeit dat me meestal niet zo heel erg veel in dit soort settingsā¦
Ohh dacht dat jij fitness deed! Wat voor sport doe je dan nu? Of tennis alleen?
Ja ik moet ook eens op een rustig moment gaan. Maandagavond om 20u durf ik me echt niet in de buurt van die apparaten te begeven. Allemaal gespierde stoere mannen daar :ā)
Cardio-apparaten durf ik wel aan omdat ik die āsnapā. Nouja de roeimachine laat ik ook altijd met rust.
Bij groepsles let niemand echt op anderen hoor, ik heb het altijd te druk met naar de instructeur en mezelf kijken Letten op mijn eigen houding enzo. En soms lach ik mezelf uit als ik mezelf bezig zie in de spiegel, kan daar wel lol om hebben haha. Kan motorisch soms gestoord zijn
Op internet filmpjes kijken hoe verschillende apparaten werken. Dan voel je je misschien al een stuk zelfverzekerder. Oh en zoān spierbundel om uitleg vragen, helpt ook. Vinden ze vaak leuk