Ja! Spinning is leuk en super easy (of ja wel zwaar op zich maar zo zwaar als je het zelf maakt en echt niet moeilijk). Vind het zooo’n chille sport
Ook om alleen heen te gaan?
Ja, heb ik mijn eerste les ook gedaan ga nog steeds de helft van de lessen alleen, chill juist, hoef ik geen poging te doen om nog iets te hijgen in de richting van mijn sportmaatje.
Uh nee, ik kijk liever naar programma’s met een beetje niveau.
Samenvatting
Ik zit al klaar voor Hotter Than My Daughter
Je bent een goed mens! Ik weet zeker dat hij je intens dankbaar is ook al voelt het voor jou niet genoeg
Hahahaha ik las dit ook hahaha.
Nee, maar wel de knvb beker
Maar nu niet meer?
Ik heb me aangemeld. Nu hopen dat er ook echt plek is morgenavond
Goedzo!! Ik ga morgen ook voor het eerst een groepsles doen maar ik heb bodypump gekozen. Hoop dat het spinnen je bevalt!
Oo ik wil heel graag weten hoe jouw les was morgen. Dat leek me namelijk best heftig als eerste les dus dat durfde ik al helemaal niet.
Twijfel of ik ga netflixen of lezen…
Denk lezen. En dan maar op tijd slapen, want heb al een half uur pijnlijke steekjes in mn borst
Ik ben dus ook iemand die dit soort dingen nooit opmerkt ofzo ziet maar @Luzarl is een vrij nieuw lid hier toch, nu net een maand geleden aangemeld ofzo?
Jammer dat dit je dan nu al op begint te vallen bij iemand die hier vrij nieuw is
En @anon86562306 ook al poste je het niet hierom maar echt mijn complimenten wat je allemaal hebt gedaan voor die man
Ik was de winter tot nu toe behoorlijk zonder kwaaltjes doorgekomen maar nu ben ik toch verkouden geworden, en goed ook Ben er ook onredelijk boos over gewoon
Hahah iemand uit Breda had zijn fb foto veranderd in zijn carnavalsfoto en daar sta ik op de achtergrond in vol ornaat in mijn carnavalspakkie op en nu kijk ik de docu op ned3. Stiekem toch wel een heel gaaf feestje hahaha
Haha ja mij ook! Maar ik kan overdag gaan en dan is het maar een klasje van 5 ofzo haha dus dan durf ik wel. En ik ga al een tijdje naar de sportschool dus heb even bestudeerd hoe fit die mensen zijn die gaan en even intel bij vriendinnen gevraagd en ik denk dat ik het goed komt. Wel heftige FBI actie voor een groepsles, maar ok… Ik zal laten weten hoe het was, ben ook benieuwd hoe het bij jou was!
Gekozen voor lezen, anders krijg ál die nieuwe boeken nooit uit
Heb ik een lang weekend, gaat het ongeveer stormen . Daar gaat mijn luie ochtenden op stal want no way dat ik vooruit kom met wind van 42 km/u