Hardlopen. Maar ik word een beetje moe van elke keer zelf verzinnen welke route ik doe, hoe ver ik wil, afhankelijk zijn van het weer etc. Ik wil wat meer afwisseling en gewoon iemand die zegt wat ik ga doen hahaha
Waaaar kan ik morgen in het centrum van den bosch goedkope gouden sieraden scoren? Tokkie stijl grote ringen etc.
Gefeliciteerd nog! Fijn dat je zoân leuke dag hebt gehadđ„ł
Ik ben het helemaal met je eens, niet oké dit
En hierover: mensen hebben soms echt rare opvattingen over meningen, ik ben nu @Eddie aan het napraten hoor, maar âDit is mijn mening en die mag ik gewoon uitenâ kan toch noooooit een afdoende reactie zijn op INHOUDELIJKE reacties op die betreffende mening?
Zou denken aan H&M, Kruidvat, HEMA, Six en zulke winkels? Waar van die rekken met oorbellen staan.
Dat is helemaal waar!! En daarbij, meisjes/vrouwen âwijfenâ noemen is niet eens een mening
Misschien is dit een onpopulaire mening (haha, mening ), maar ik vind vrijheid van meningsuiting sowieso een beetje overgewaardeerd. Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk belangrijk, maar ik vind dat mensen er vaak té veel waarde aan hechten.
Bovendien worden begrippen als tolerantie en respect een soort lege hulzen hierdoor. In jouw voorbeeld doet een ander een uitspraak die door mensen als kwetsend kan worden ervaren. Jij geeft in een inhoudelijke reactie aan het niet met die persoon eens te zijn en krijgt vervolgens als respons dat die ander gewoon recht heeft op zijn eigen âmeningâ en dat jĂj respectloos bent. Hoe dan? Dan moet je dus respect hebben voor het feit dat andere mensen zich respectloos gedragen ofzo?
Ik kreeg net een heel raar berichtje van iemand in een groepsapp of iemand mij kon toevoegen, snapte er niks van want zat er gewoon in. Bleek ze een los appgesprek gehad te hebben met iemand die mijn FB foto gebruikt en zegt dat ik mijn telefoon in de wasmachine heb gegooid en een tijdelijk nieuw nummer heb. Klinkt als mij (al gebruik ik niet van die idiote apenemojiâs) Was ik dus niet. Werd later ook om geld gevraagd.
Gelijk mijn wachtwoord van FB veranderd, maar het zit me echt niet lekker.
Foto van Facebook kun je makkelijk opslaan en dan gebruiken toch? Zou er niet vanuit gaan dat je Facebook gehackt is!
Wel bijzonder dat iemand probeert in een appgroep binnen te komen als ware âjijâ terwijl jij daar al in zit. Heeft die persoon zijn onderzoek dan toch niet helemaal goed uitgevoerd. Gefaalde boef.
Wel toegang tot mijn contacten dus wel gehackt. Sprak diegene ook aan met juiste naam. Plus ze vroeg niet om toegang, die vriendin deed dat op eigen houtje. Daarna vroeg nepslippers pas om geld in hun privégesprek.
He bah wat naar is dit een soort van nieuwe scam manier misschien. Hoop dat je erachter kan komen hoe of wat en dat het snel oplost
Ik vind het zo verdomd lastig om nee te zeggen en ik bevind mij daardoor vaak in de meeste kutte situaties
Wow super raar joh. Klinkt bijna alsof ât een bekende van je is? Maar hopelijk is dat niet zo.
Ja, ook gelijk mijn ouders geappt, want die zouden zo geld overmaken. Dacht ik plaats het ook hier, kunnen jullie ook even opletten of wachtwoord veranderen mocht dat nodig zijn. Er was ook in mijn FB messenger ingelogd een 2 uur geleden, en dat was ik niet, dus mss via daar.
Ja shit ik zag laatst op social media ook al een paar van deze gevallen voorbij komen. Ouders die een berichtje krijgen van hun zoon/dochter met âhey pa dit is mijn nieuwe nr blablabla ohja shit kreeg ineens een rekening trouwens maar zit krap, zou je 5000 eu willen overmaken naar dit rekeningnr?â. Nieuwe soort scam
Edit: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/fikse-toename-van-oplichting-via-whatsapp/
wtf echt triest man
Ohh sorry verkeerd begrepen.
@anon39978576 Ja schijnt geregeld voor te komen âHeey pa/ma/zus/broer/vriend/vriendin ik heb een nieuw nummer en er moet echt even dringend geld worden overgemaakt wat me niet lukt, wil je me nu helpen? en dan ook echt nu, thanks!â
Ik had een vet leuke date. Zag in eerste instantie er tegenop maar het klikt echt heel goed. 5 uur later gingen we beide eens op huis aan nummers uitgewisseld en alles.
Kom ik toch nog eens van die dierentuin af
Ben een beetje dronkenen moet morgen werken
Hou op schei uit dit komt niet goed
Dronken bedoelde ik dus