Wat je even kwijt wilt #17

Ben ik met je eens hoor! Ik heb de negeerfunctie zelf ook nooit gebruikt op het oude forum.

3 likes

In de zomer willen we een aantal weken naar ScandinaviĆ« om onder andere te gaan kamperen. Iets wat ik vreselijk vind maar bijna nog nooit heb gedaan dus ik kan er eigenlijk niets over zeggen. Maar waar ik pas Ć©cht tegenop zie is mijn schoonmoeder van wie we kampeerspullen gaan lenen en die ons betweterig gaat vertellen dat we het zo en zo moeten doen en echt dit en dit moeten gebruiken. ZĆ³ geen zin in, canā€™t handle it.

3 likes

Kan de woonstichting hem (/jou) helpen met woonruimte zoeken? Van daar uit kunnen dan andere dingen geregeld worden. Het lijkt me voor zijn herstel ook goed als je ergens verblijft waar je niet bang hoeft te zijn dat je er wordt uitgekickt.

Jeeej gefeliciteerd <3

Je mag me een PB sturen als je dat fijn vindt :kissing_heart:

1 like

Ik zit nu in een trein die vanwege een vertraging van 10 minuten het volgende station voorbij rijdt. Blij dat ik daar er niet uit hoefde

Ik snap zo goed dat je echt ontzettend kwaad bent, wat een nare situatie om iemand in te vinden zeg. Vet goed dat je hem zo helpt, want blijkbaar is dat dus niet zo vanzelfsprekend als het zou moeten zijn. Als er iets gedaan kan worden van ons uit, laat het dan inderdaad weten. <3

Ik kan me heel erg herkennen in je berichtje, dankjewel. Ik zit er nu idd vaak bij als een slons want ik kan me het echt niet opbrengen om voor dat halve uurtje dat hij zn ogen nog open heeft er leuk uit te zien.
Ook dat huisvrouw gedeelte herken ik. Ik doe momenteel alles, omdat ik het zonde vind als hij de uren die we wel samen zijn schoonmaakt. Maar echt vrolijk word ik er niet van.
Dat zonder telefoons samen tijd spenderen klinkt heel fijn en ga ik ook proberen.

Weegt die ene dag in de week samen voor jou op tegen de rest van de week alleen zijn?

Wow @degas Goed gedaan! Snap dat je kwaad bent.
Ik weet zo ook niet wat wij/jij nog meer kan doen. Hopelijk levert dat gesprek maandag iig goede woonruimte op!

1 like

Als ik jou was zou ik doordeweeks gewoon leuke dingen voor mezelf gaan doen dan, met vrienden eten, sporten, bij een koor, vrijwilligerswerk. Dan ben je niet zo alleen en zit je ook niet op hem te wachten. En als het blijkbaar zo goed gaat met zijn bedrijf zal hij vast ook snel iemand aan moeten gaan nemen waardoor hij het rustiger krijgt en jullie weer wat meer tijd ook doordeweeks samen kunnen doorbrengen.

1 like

En @Degas, wat goed dat je dit hebt gedaan, en wat een verschrikkelijke situatie voor die man. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor zijn woonsituatie en het snel weer goed gaat met hem!

Vandaag bij mijn nieuwe fysio geweest, weer eens mn hele (levens)verhaal gedaan. Ging goed en ze was superaardig! :blush:

En morgen komt mijn bank :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Dus ik ga op tijd naar huis na werk en dan de hele avond op de bank liggen :sunglasses:

11 likes

Ben het eens met @kika. Zit in een zelfde situatie en over het algemeen vind ik dat prima, omdat ik weet dat het tijdelijk is, omdat het wel heel erg leuk is als we elkaar zien en omdat we zo allebei ook veel tijd hebben voor onze eigen dingen. Maarrr als ik niet zou weten dat dit tijdelijk is (althans zo extreem als nu, hij werkt met name avonden en weekends en ik kantooruren, bovendien in een andere stad) dan weet ik niet hoe ik hier in zou staan.
Wij wonen trouwens niet samen dus huishouden doe ik niet voor hem.

2 likes

Durf ik het of durf ik het niet om morgenavond een proefles spinning te doen

1 like

Ja! Spinning is leuk en super easy (of ja wel zwaar op zich maar zo zwaar als je het zelf maakt en echt niet moeilijk). Vind het zoooā€™n chille sport

1 like

Ook om alleen heen te gaan?

Ja, heb ik mijn eerste les ook gedaan :slight_smile: ga nog steeds de helft van de lessen alleen, chill juist, hoef ik geen poging te doen om nog iets te hijgen in de richting van mijn sportmaatje.

1 like

Uh nee, ik kijk liever naar programmaā€™s met een beetje niveau.

Samenvatting

Ik zit al klaar voor Hotter Than My Daughter :tipping_hand_woman:t2:

27 likes

Je bent een goed mens! Ik weet zeker dat hij je intens dankbaar is ook al voelt het voor jou niet genoeg

Hahahaha ik las dit ook hahaha.

1 like