Wat je even kwijt wilt #17

Omg de klantenservice van NS heeft me tot nu toe nog noooooit teleurgesteld
Elke keer als ik bel word er binnen 10 seconden opgenomen (uiteraard wel na keuzemenu)
Echt meteen ook actie voor mijn “problemen”

Maar ik heb nooit hinder ervaren met klantenservice of bezorgen/bestellen en dat is een uitzondering als je t forum zo over het algemeen leest haha :sunglasses::ok_hand:t4:

7 likes

Haha ik lig al in bed en hoor mijn vriend beneden juichen voor Feyenoord en de buurman keihard schelden :joy:

Maar goed, er zit nog steeds niks in.

7 likes

Nee ze is niet nieuw nieuw, wel een nieuw account maar good old EGF’er. En ik denk dat als je weet dat diegene dat oude account is dat je dan sneller bevooroordeeld bent ofzo.

2 likes

Achhh daarom is mn vriend zo stil

1 like

@Sparkles Ha grappig hoe dat werkt, want ik kijk juist altijd een beetje op tegen de mensen die op apparaten aan de slag zijn. Ik ga juist altijd naar groepslessen omdat iemand dan zegt wat je moet doen, voelt voor mij veel veiliger :’) Ik vind krachtapparaten veel imposanter en daardoor heftig :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat durf ik inderdaad al helemaal niet

Groepslessen zijn leuk en makkelijk hoor.

Koekjes kopen of niet

• Ja ga maar kopen
  • Nee bijna bedtijd

0 stemmers

Snap ik! Ik vind nieuwe apparaten ook ‘eng’, maar ik kan me daar makkelijker overheen zetten en als ik het toch kut vind ga ik wat anders doen! Sommige dingen doe ik ook niet, zoals de loopband, omdat ik me daar echt een olifant op voel (ik land blijkbaar op m’n hiel en dat bonkt vet hard), dan voelt het echt of dat gedreun de hele sportschool door gaat haha! En ik ga dus altijd als het rustig is, misschien helpt dat ook wel mee. De (kracht)oefeningen waar ik me comfortabel bij voel doe ik iig altijd gewoon, en het ligt een beetje aan hoe mn pet staat of ik ook iets nieuws ga uitproberen of ergens hulp bij vraag of niet :stuck_out_tongue:

Edit: ik denk dus dat het gevoelsmatige verschil bij mij zit in dat ik op het moment dat het rustig is gewoon lekker met mezelf aan het sporten ben en iedereen zich met zichzelf bemoeit, terwijl ik bang ben dat i khet met een groepsles niet kan ofzo en dan voor lul sta. Wat best een irreële angst is, want ik sta waarschijnlijk niet voor lul en als dat wel zo is boeit dat me meestal niet zo heel erg veel in dit soort settings…

1 like

Ohh dacht dat jij fitness deed! Wat voor sport doe je dan nu? Of tennis alleen?

1 like

Ja ik moet ook eens op een rustig moment gaan. Maandagavond om 20u durf ik me echt niet in de buurt van die apparaten te begeven. Allemaal gespierde stoere mannen daar :’)
Cardio-apparaten durf ik wel aan omdat ik die ‘snap’. Nouja de roeimachine laat ik ook altijd met rust.
Bij groepsles let niemand echt op anderen hoor, ik heb het altijd te druk met naar de instructeur en mezelf kijken :stuck_out_tongue: Letten op mijn eigen houding enzo. En soms lach ik mezelf uit als ik mezelf bezig zie in de spiegel, kan daar wel lol om hebben haha. Kan motorisch soms gestoord zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Op internet filmpjes kijken hoe verschillende apparaten werken. Dan voel je je misschien al een stuk zelfverzekerder. Oh en zo’n spierbundel om uitleg vragen, helpt ook. Vinden ze vaak leuk :+1:t4:

1 like

Niet mijn smaak maar veel plezier ermee?

25 likes

Ja moet zo;n filmpje er echt bij hebben haha. Het liefste zou ik willen dat iemand het voordoet en ik het direct kan nadoen :stuck_out_tongue: . Ik kan echt heel onhandig zijn en denk te belanden op zo’n filmpje op social media van iemand die een oefening TOTAAL verkeerd uitoefent. Vragen aan een spierbundel zou ik ook eng vinden hahah.
Nou zo te merken vind ik de sportschool een spannende omgeving :’) Misschien kan ik die gast die nu toch al weet dat ik zijn Facebook heb lopen stalken om hulp vragen. Moet ik niet weer van een apparaat aflazeren (zie het ongemakkelijke momenten topic)

Ik heb afgekeken bij collega’s. Dus het wordt meestal zoiets als: wat een geluk! Geniet ervan samen.

Maar ja, iedereen weet meteen dat ik uit mijn nek lul en dat ik zoiets niet zelf zou verzinnen. The struggle. :joy:

1 like

Snap ik, dat is ook best intimiderend toch! Wat @Lula zegt inderdaad, filmpjes kijken! En ik weet niet bij wat voor sportschool je zit, maar de mensen die er bij ons werken willen ook altijd helpen als ze tijd hebben! Of anders met een vriend of vriendin, dan kan je elkaar een beetje helpen en instrueren waar nodig. Mocht je in de buurt van de hofstad wonen wil ik je wel een keer een roeiclinicje geven - m’n favo apparaat maar ik roei dan ook al heel lang. Met de andere apparaten ben ik ook nog lerende dus dat durf ik niet aan :stuck_out_tongue:

2 likes

image

8 likes

Hahahaha mijn vriend kijkt Feyenoord - Ajax en hij gaat helemaal los, ik moet echt mijn lach inhouden. JA SCHIET DAN! JEZUS wat kan je wel! Nu is hij boos weggelopen vanwege het onterechte doelpunt voor Ajax

Hij zit ook met Olli op schoot omdat dat geluk brengt

8 likes

Hier, hele database aan filmpjes!

3 likes

Slaap lekker! Ik vind dat soort dingen ook lastig en ik heb zelf twee kinderen en ik zou zelf daarom nu altijd het woord genieten vermijden. Iets in de trant van gefeliciteerd en ik wens jullie een fijne kraamtijd.

2 likes

Ik ben maar op bed gaan liggen, wat een dramaaaaaaqueen is die vent van mij. Ben benieuwd hoe gezellig die is zo haha

1 like