Hahaaaa Feye-neeeeerds
âgoed gewerkt, pikâ
Ik hoop dat mijn vriendinnen dat bij mij er gewoon opzetten hahaha heerlijk
Maak een geluidsopname zodat wij mee kunnen genieten! Die van de vriend van @Musa was erg vermakelijk weet ik nog
Kaartje omdraaien, erop zetten: je leven staat op zân kop⊠Maar wat een geluk. Van harte.
We zijn nu bezig inderdaad met een stichting die daarbij gaat helpen. Maandag komen die langs bij hem om de situatie te beoordelen en hem verder te helpen.
Ik dacht ff dat er âcola spareribsâ op de douchegel stond ipv âcola sparkleâ
Jeetje wat een heftige situatie. Kan me voorstellen dat je hoofd nu totaal niet naar werk staat. Misschien Kun je als voorbereiding over wat werkgerelateerds lezen? Zodat je even kan schakelen? En niet schuldig voelen hoor! Zo te horen doe je ontzettend hard je best
Oh yes ik snap je helemaal!
Mijn vriend werkt ft en topsport⊠en als ie dan thuis is soms ook nog op de laptop weer aan het werk⊠en idd met vlagen is hij zo druk dat ie als ie thuis is moe is en ik nog geen reet aan hem heb. Hij is dan wel aanwezig, maar kan er niks mee zeg maarâŠ
Dat is al 1,5 meer dan ik aankan!
oh dankjewel!
een vriendin van me is personal trainer en heeft vandaag een schema voor me gemaakt, in mân gebouw zit een sportschool waar nooit iemand is dus ik kan rustig een beetje die oefeningen gaan proberen met filmpjes op mân telefoon ernaast hehe
Hee wat een rotsituatie zeg! Het is echt niet erg en compleet logisch dat je niet alle ballen tegelijk in de lucht kunt houden. Hoewel je je leven niet compleet on hold kan zetten hiervoor/hierdoor kan je ook je gevoel niet on hold zetten en dat hoef je ook echt niet van jezelf te verwachten.
Als ik uit eigen ervaring spreek gaat het meestal vanzelf wat beter als je in een andere omgeving bent, je bent dan even afgeleid en zo te horen ben je ook echt bezig morgen met de bijeenkomst. Ik zou gewoon proberen zo goed en kwaad als het gaat morgen te gaan (mits je je daar comfortabel bij voelt), mocht er iets mis gaan of je voelt je niet goed of wat dan ook dan excuseer je je gewoon en zeg je dat je dringende persoonlijke omstandigheden hebt die je op het moment erg afleiden. Dan pleurt er een bal uit de lucht, so what, die kan je altijd weer oprapen. Je hebt nu logischerwijs andere dingen aan je hoofd en het zal je verbazen hoeveel begrip mensen hiervoor kunnen hebben (ook uit onverwachte hoek). Als ze dat niet hebben ligt het probleem duidelijk bij hen en niet bij jou want jij hebt ook niet gekozen voor deze situatie.
Ligt het aan mij of is het inderdaad abnormaal dat onderstaande grappig wordt gevonden?
De reacties zijn ook om te huilen:
âDat is gewoon zijn mening uudhdbdbendkâ echt hoe triest
Lief @MangoMango en @Sparkles, dankjulliewel wel een goed idee om nog even wat te lezen voor morgen, dat ga ik doen. Vind werk ook wel een fijne afleiding vaak, maar kan normaal veel thuis (of met mijn vertrouwde collegaâs) doen dus hoef dan niet hard mijn best te doen op hoe ik over kom.
Maar inderdaad als het niet gaat kan ik er morgen altijd nog tussenuit piepen, dat is wel een geruststellende gedachte.
Hardlopen. Maar ik word een beetje moe van elke keer zelf verzinnen welke route ik doe, hoe ver ik wil, afhankelijk zijn van het weer etc. Ik wil wat meer afwisseling en gewoon iemand die zegt wat ik ga doen hahaha
Waaaar kan ik morgen in het centrum van den bosch goedkope gouden sieraden scoren? Tokkie stijl grote ringen etc.
Gefeliciteerd nog! Fijn dat je zoân leuke dag hebt gehadđ„ł
Ik ben het helemaal met je eens, niet oké dit
En hierover: mensen hebben soms echt rare opvattingen over meningen, ik ben nu @Eddie aan het napraten hoor, maar âDit is mijn mening en die mag ik gewoon uitenâ kan toch noooooit een afdoende reactie zijn op INHOUDELIJKE reacties op die betreffende mening?
Zou denken aan H&M, Kruidvat, HEMA, Six en zulke winkels? Waar van die rekken met oorbellen staan.
Dat is helemaal waar!! En daarbij, meisjes/vrouwen âwijfenâ noemen is niet eens een mening