Etermis toch? Ja vond het ook wel heftiger
@anon81733682 sterkte met je moeder en situatie, want ontzettend heftig en klote. Zorg goed voor jezelf!!
Ik zei net tegen mijn moeder dat ik mijn knuffel meeneem in mijn koffer voor mijn verhuizing. Ze keek alsof ze water zag branden.
Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als in de laatste week. Zoveel onzekerheid en gedoe. Slaap hierdoor amper en mān anxiety wordt meteen weer getriggerd.
Ughhhh hoop zo dat alles goed komt en snel ook
Hoop met je mee <3
Ik moest gisteren kickboksen met iemand die veel beter dan mij is. Ik heb een trap niet goed opgevangen en ik loop nu hartstikke krom van de pijn in mijn bovenbeen
Soms ben ik best blij als ik me niet lekker voelt en ik koorts blijk te hebben, kennen jullie dat? Ik zat gisteren al te stressen over wel of niet ziekmelden omdat ik dat altijd zo moeilijk in te schatten vind, maar nu heb ik gewoon overduidelijk koorts en weet ik zeker dat het terecht is dat ik me ziekmeld.
Had net even problemen met mijn telefoon, en kwam dus niet op het forum. Dikke paniek
Jaaa moest nog aan jou denken! Vond het heel pijnlijk. Hij bood nog een tandarts verdoving aan
Ja nu is het vooral heel erg gezwollen en blauw maar denk dat het wel weer mooi gaat worden!
Ja dat herken ik heel goed. Komt denk ik bij mij vanuit vroeger. Ik mocht alleen thuis blijven als ik koorts had ( of alles onderspuugde ofzo uiteraard).
Beterschap in ieder geval!
Oh shit, had best gekund inderdaad! Ik had hem eigenlijk moeten filmen, hij was mega druk aan het doen met zijn armen en had ondertussen Olli op schoot
Ik ben na de eerste helft afgehaakt en Sims-filmpjes gaan kijken met mijn koptelefoon op
Oh dat kan ik me voorstellen dan ja! Mijn ouders waren best wel makkelijk met thuisblijven, dus kan het bij mezelf niet zo goed āverklarenā, haha. En dankjewel!
Dat zou echt het ergste zijn. Ik denk alleen dat ik dus toch niet gehackt ben. Die vriendin heeft haar telefoonnummer op marktplaats staan, en dat schijnt een veelvoorkomende truc te zijn.
Ben nu wel opgelucht dat mijn FB zeer waarschijnlijk niet gehackt is.
Ahh ja misschien hebben ze haar op facebook opgezocht om te kijken wie haar vrienden zijn. En dan jouw naam en foto gebruikt. Als nog kut maar wel fijn dat ze niet in je facebook zijn geweest.
Nepslippers hahahahah sorry ga echt helemaal stuk
Ik tjoek op het moment Limburg uit. Tot na de Carnaval mensen!
Mijn thesis begeleider vond mijn onderwerp heel interessant en zei dat ze er veel van zou gaan leren. Aan de ene kant ben ik super blij en enthousiast, aan de andere kant ben ik bang voor hoge verwachtingen
Ik start pas om 12:00 met werken want ādan kon ik vanochtend studerenā.
Granola gemaakt, bananenbrood gebakken, kamer opgeruimd, nagels gelakt en naar de AH geweest vanochtend. En nu moet ik straks alweer weg. Fijn
Nouja je hebt wel een superproductieve ochtend gehad, ik vind het knap hoor!
Ik ben ook een ochtendje vrij, maar tot nu toe heb ik uitgeslapen, het forum gelezen en een filmpje op youtube gekeken.