Wat je even kwijt wilt #17

Pff mn moeder was net antwoord apparaat aan het ‘opschonen’. Kwamen we berichtje tegen van mijn overleden oma nog van vorig jaar :sleepy:

2 likes

Ik hoorde het het brandalarm afgaan bij iemand anders in het complex maar nu stinkt het naar verbrand eten bij mij daardoor

Kun je die niet bewaren?
Bah wel erg confronterend

Ja we hebben hem laten staan, ofja mn moeder. Maar we hadden er niet bij stil gestaan dat dat er nog tussen zat. Was echt heel raar om dan iemands stem te horen

Kan ik me voorstellen… :frowning:

Ik had net gekookt met restjes en het was echt vies. Nu ben ik zo niet verzadigd dus nu wil ik eigenlijk lekkere snacks halen voor vanavond bij de Appie, maarja, is niet ecccht nodig. Struggle of life.

Ik heb zin in chocola, maar dan moet ik naar de winkel. Zal ik het doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh de reactie die jij hebt op hars heb ik ook gehad! Eerst deed ik het zelf thuis, maar mijn huid reageerde daar heel slecht op en ik kreeg ook vaak puistjes. Nu laat ik het weg epileren met draad, veel fijner voor mijn huid maar wel pijnlijker dan met wax. Bij harsen heb je even een paar seconden pijn en dan is het voorbij, terwijl het met epileren met draad een paar minuutjes duurt voordat alle haartjes wegzijn. Ik laat het doen bij een kapper voor €5! Ik kan je wel een pm sturen als je wil weten welke kapper?

1 like

Ik heb je een pm gestuurd :smiley: Kan epileren met draad wel echt aanraden, zeker als je huid gevoelig is voor de wax. Ik liep ook altijd een paar dagen rond met een pukkelsnor, totdat ik me bedacht ik slecht tegen de hars/dat de hars zo hard van je huid afgetrokken wordt kan. Daar heb ik gelukkig geen last van bij epileren met draad want daarbij worden alleen de haartjes meegenomen.

1 like

Ik zie dit net in de bonus en ik weet echt 0,0 van carnaval, maar wat hebben eieren en haring in godsnaam met carnaval te maken?

2 likes

Wat ik zelf doe is koelen met ijsblokje en dan met pincet aan de slag (had vroeger ook ALTIJD pukkeltjes na harsen op m’n bovenlip).

1 like

Ei&spek wordt vaak gegeten als katervoedsel. Denk ik.

Brabant ook. En eieren bakken na het stappen @Rozevarken

1 like

Ik denk met vasten? Maar geen idee hahaha
(Ik vier nie eens carnaval ga ik ineens relligieuse redenen geven🤦‍♀️)

Ik heb al een paar dagen last van m’n keel en sabbelen op een honingdropje helpt.

Met paaseistjes zal het ook wel werken toch?

5 likes

KUT IK WILDE RYAN AANKLIKKEN.

En @anon39978576 , @Lentex en @Chesirecat hmm gek, vooral de combi ei en haring. Google maakt me ook niet wijzer.

2 likes

Haring is de dag na carnaval op woensdag en de eieren zijn elke nacht :sweat_smile:
Geen idee waar dat vandaan komt hoor

1 like

Niet alleen mn hoofd, maar ook mn lichaam is toe aan vakantie. Mn hand tintelt al een half uur, kak zeg.

En echt zin om mn appartementje echt af te gaan maken. En lekker veel te lezen.

2 likes

Ah zo lief :heart: klinkt als een hele leuke dag!

1 like