Keep telling yourself gurl
Doe mij maar Samson
Huh en ik wilde net Frankenvoedsel toevoegen aan mijn stopwoordjeslijst
Nu moet ik weer aan dit filmpje denken, daar zit die blik ook in
https://www.dumpert.nl/mediabase/6606994/eb136150/samson_vs._gert.html
Vallekeberg?
Hahaha is wel heerlijk om te roepen als iemand aan komt met iets wat er niet smakelijk uit ziet. " Wat is dat voor Frankenvoedsel!!"
Wat veel tegelijk⦠Heel veel sterkte de komende tijd!
Paar uur geleden mijn eerste hypnotherapie(?)-sessie gehad. Was niet zoals ik het had verwacht; was gewoon bij bewustzijn, kan me alles herinneren en was super ontspannen (was bang dat ik me niet zou kunnen ontspannen). Viel me achteraf reuze mee. Wel heel moe nu haha, maar dat schijnt normaal te zijn.
Ik moet mijn woonkamer eigenlijk opruimen, mijn kind heeft er een idiote bende van gemaakt met spelen. Maar ik heb Ʃcht geen zin, ik wil lekker bankhangen
Dus we laten de boel de boel en gaan met de voetjes omhoog!
Ik hink-stap-sprong wel naar de keuken
Ik heb dus ongeveer nu een afspraak in de LOBBY VAN EEN HOTEL. Ik ben kei nerveus. Waarom doe ik dit soort dingen? Ik voel me echt een prostituee die wacht op haar klant
Daar zal ik eens voor informeren dan! Bedankt!!
Ik had een heel verhaal getypt maar wou ook niet teveel info geven ivm herkend worden.
Maar ik weet niet precies wat de naam van haar baan is hahaha. Maar mocht je meer info willen kan je wel ff pben
Nog even volhouden!!! Het wordt beter!! Van de week is het weer over snap dat t onwijs kut is maar je kunt dit! You can handle this
Ik heb vandaag trouwens voor de 2e keer mijn wenkbrauwen laten epileren en harsen bij een salon. Ik wil nooit meer anders!
Pff mn moeder was net antwoord apparaat aan het āopschonenā. Kwamen we berichtje tegen van mijn overleden oma nog van vorig jaar
Ik hoorde het het brandalarm afgaan bij iemand anders in het complex maar nu stinkt het naar verbrand eten bij mij daardoor
Kun je die niet bewaren?
Bah wel erg confronterend
Ja we hebben hem laten staan, ofja mn moeder. Maar we hadden er niet bij stil gestaan dat dat er nog tussen zat. Was echt heel raar om dan iemands stem te horen
Kan ik me voorstellenā¦
Ik had net gekookt met restjes en het was echt vies. Nu ben ik zo niet verzadigd dus nu wil ik eigenlijk lekkere snacks halen voor vanavond bij de Appie, maarja, is niet ecccht nodig. Struggle of life.