Wat je even kwijt wilt #17

Lukt helaas niet omdat er staat dat het bestand niet geautoriseerd is. Ik had het opgeslagen. Ik heb nou android na jaren en ik snap er weinig van. Iig schreeuwt hij OIT! Om het daarna nog triljoen keer fout te herhalen. Ik heb echt buikpijn van het lachen. Nooit geweten dat dat ZOOO’N moeilijk woord was. Pahaha @Chesirecat ja ik weet precies wat je bedoelt :’)

1 like

Hoe is het gegaan?!

Ik eet vanavond alleen in het huis van mijn vriend. Had door spanning sinds mijn lunch om 11.30 niks meer gegeten. Heb nu net een maaltijdsalade binnen maar heb nog steeds wat honger. Wat doe ik?

  • Wees verstandig, eet een appel
  • Mik de diepvriespizza die er nog is in de oven
  • Vreet de zak chips die er nog is leeg
  • All of the above

0 stemmers

Hahaha ja dit, als de keuze is, Gertje, Samson, Meneer Spaghetti of de Burgemeester, dan ok kies ik ook wel Gert. Maar verder zit ik niet in K3 dus wil ik ook geen seks met Gertje.

10 likes

Haha, leuk! Ik vind dit ook altijd heel grappig. ‘Ui’ is ook een moeilijke klank. Er zitten sowieso best wat lastige klanken in het Nederlands voor iemand die Engels als moedertaal heeft, denk ik. Mijn naam heeft bijvoorbeeld een ‘ee’ en een ‘ie’, maar ze snappen het verschil daartussen niet. Ze horen het ook echt niet volgens mij. En ik begrijp het niet, haha. Zo’n vreemde klank is het niet eens, maar ze blijven 2 keer ‘ie’ zeggen.

(En dan hebben we over de ‘g’ en ‘r’ nog niet gesproken, haha.)

1 like

Eerst een appel, dan de pizza en dan de zak chips. Je hebt nog de hele avond joh

2 likes

Oven staat aan :sunglasses:

8 likes

Die appel snijden en met kaneel en suiker in een pan als toetje.

6 likes

Vandaag te horen gekregen dat m’n contract niet wordt verlengd plus m’n relatie verbroken na bijna 5 jaar.

Ik hou niet van zeiken en heb me de hele dag groot gehouden maar voel me nu ff onwijs kut!

4 likes

Wat een nare combinatie zo samen, los zou het al naar zijn laat staan samen dus het is je goed recht je kut te voelen! Sterkte ermee!

Ben heel sneu tot 18:30 in de regen aan het wachten tot dat ik kan inchecken bij de ns met korting. Haaaaaat het langstuderen zonder studentenov.

2 likes

I like the way you think :sunglasses:

1 like

Och dat is allemaal heel heftig! Twee grote veranderingen in je leven. Veel sterkte!

Edit: vind het trouwens niet zeiken hoor. Heel logisch om je hier kut over te voelen en dat is heel normaal om te uiten.

Als ambtenaar van een dergelijke organisatie, ik zou tot dinsdag wachten en dan even erachter aan bellen. Vaak moeten de brieven door HR gelezen worden, dan mogelijk nog overleg met een of meer mensen van de afdeling (dus een overleg in plannen) en dan nog weer terugkoppeling geven. Plus bij de overheid werkt bijna niemand op vrijdag dus die dag kan je ook vergeten :wink: Ga voor je duimen dat je snel wat positiefs hoort.

1 like

In mijn appartement :clap:

1 like

Superkut! Hele dikke knuffel :heart::heart::heart:

Ik zit om precies dezelfde reden te wachten tot het 18:30 is, belgh. Nog vijf minuten!!

1 like

Haha nice! En mijn trein die om 18:30 precies vertrekt, heeft een minuut vertraging. Yesss

1 like

@Circe @Rozevarken je kunt om 18:25 al inchecken! Dan reis je ook gewoon met korting.

4 likes

Haha dankzij jou heb ik mn trein gered, dankje!!

3 likes