Ik heb zin in chocola, maar dan moet ik naar de winkel. Zal ik het doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb zin in chocola, maar dan moet ik naar de winkel. Zal ik het doen?
0 stemmers
Oh de reactie die jij hebt op hars heb ik ook gehad! Eerst deed ik het zelf thuis, maar mijn huid reageerde daar heel slecht op en ik kreeg ook vaak puistjes. Nu laat ik het weg epileren met draad, veel fijner voor mijn huid maar wel pijnlijker dan met wax. Bij harsen heb je even een paar seconden pijn en dan is het voorbij, terwijl het met epileren met draad een paar minuutjes duurt voordat alle haartjes wegzijn. Ik laat het doen bij een kapper voor €5! Ik kan je wel een pm sturen als je wil weten welke kapper?
Ik heb je een pm gestuurd Kan epileren met draad wel echt aanraden, zeker als je huid gevoelig is voor de wax. Ik liep ook altijd een paar dagen rond met een pukkelsnor, totdat ik me bedacht ik slecht tegen de hars/dat de hars zo hard van je huid afgetrokken wordt kan. Daar heb ik gelukkig geen last van bij epileren met draad want daarbij worden alleen de haartjes meegenomen.
Wat ik zelf doe is koelen met ijsblokje en dan met pincet aan de slag (had vroeger ook ALTIJD pukkeltjes na harsen op m’n bovenlip).
Ei&spek wordt vaak gegeten als katervoedsel. Denk ik.
Ik denk met vasten? Maar geen idee hahaha
(Ik vier nie eens carnaval ga ik ineens relligieuse redenen geven🤦♀️)
Ik heb al een paar dagen last van m’n keel en sabbelen op een honingdropje helpt.
Met paaseistjes zal het ook wel werken toch?
KUT IK WILDE RYAN AANKLIKKEN.
En @anon39978576 , @Lentex en @Chesirecat hmm gek, vooral de combi ei en haring. Google maakt me ook niet wijzer.
Haring is de dag na carnaval op woensdag en de eieren zijn elke nacht
Geen idee waar dat vandaan komt hoor
Niet alleen mn hoofd, maar ook mn lichaam is toe aan vakantie. Mn hand tintelt al een half uur, kak zeg.
En echt zin om mn appartementje echt af te gaan maken. En lekker veel te lezen.
Ah zo lief klinkt als een hele leuke dag!
Ja ik had het hier met mijn collega over, die is Limburgs, zo grappig dat er zo’n verschil zit tussen Brabantse carnaval en Limburgse carnaval.
Tegelijk met mij moest er een andere collega ook weg bij mijn vorige werk en ik kreeg net een appje van haar dat zij ook ander werk heeft gevonden en daar achteraan: het komt wel goed met ons. Ik liet een traan toen ik het las en nu moet ik steeds glimlachen als ik er aan denk. Wij komen er wel
M’n moeder heeft Trump stickers in de groepsapp verboden. Whateverrrrr.
Ik heb net de afwas gedaan en de was opgevouwen. Hoef ik dat morgen niet meer te doen en ik kan ik meer chillen!
Ik heb echt medelijden met de man van de vrouw die de stem doet in de Kruidvat reclames
Ik weet dat ik heb geklaagd over mensen die studieplekken bezet houden als ze er niet eens zijn, maar ik vind 40 minuten pauze houden echt niet lang? Als ik een dag lang bezig ben heb ik bijna een uur pauze tussen de middag. In een 20 minuten ben ik net buiten en heb mijn boterhammen kunnen eten. Dan heb ik nog een half uur over om een stuk te wandelen/iets te kopen/naar de wc te gaan en m’n studieplek weer op te zoeken. Als ik een snelle pauze houd ben ik al 20 minuten weg doordat de koffieautomaat ver weg staat, ik moet plassen en fruit snijden ook tijd in beslag neemt (ik vind etende mensen dus best storend in de studiezaal, denk juist van houd ff pauze en doe dat lekker ergens anders).
Vind 40 minuten dus best prima. Als iemand verder gewoon niet doelloos zo’n plek bezet houdt. Of dus een vriend(in) de plek bezet laat houden :@ Dat is mijn grootste ergernis.