Wat je even kwijt wilt #17

Haha geluk!

@Xiomara ah mijn trein vertrekt om 18:42, maar toch bedankt voor de tip!

1 like

Wat een kut dag. Niet dat er iets echt vreselijk gebeurd is, maar alles zit zo tegen en alls voelt shitty. Te laat opgestaan, hoofdpijn, te laat naar buiten, miezerig kutweer, dingetjes die ik wou kopen waren er niet, een idiote fout gemaakt met mijn Pokemon Go (jaaa, dom om hierover te miepen maar het frustreert me toch), heel mijn mandje met boodschappen dat in de Appie van de toren met mandjes viel aka gebroken eieren over alles en nog langer wachten, schouderpijn en negatieve gedachten. Top top top!!!

2 likes

Haha ja ik vind het altijd fascinerend. Want voor native Nederlands sprekende mensen is het natuurlijk vanzelfsprekend. Ik heb hem de G geleerd door de naam Gerda te zeggen en hij begrijpt ook het verschil tussen de zachte g in het zuiden en de “normale” harde g. De zachte g spreekt hij uit als “sssshh”.

1 like

Ook een dikke knuffel van mij! :two_hearts:

Ik heb wat reacties geskipt dus sorry als dit mosterd is.

Maar wat je zegt is superlief. Zoals je het schetst zou ik zelf fijn vinden – laagdrempelig en gewoon even bij haar zijn. En vandaaruit kun je altijd nog zien of ze toch even de deur uit wil.

Wat ik altijd hoor in bijv rouwsituaties is om je aanbod heel concreet te maken (zo van Zaterdag wat doen? - zou dan worden: Zal ik zaterdag om x uur bij jou komen met/om/voor xyz). En ik kan me indenken dat zo’n voorstel met een vol hoofd goed te verwerken is.

In elk geval heel attent van je!

2 likes

Wat kut, hopelijk komen er nu weer mooie tijden aan! Sterkte

Gadverdamme dit mag van mij in een spoiler. Zo goor

7 likes

Als kind was ik echt gek op huzarenslaatjes in precies zo’n bakje. Koos ik echt boven alle andere dingen in de supermarkt. Nu moet ik alleen al kotsen als ik het ruik. Zo raar.

1 like

Hahaha ja mag dit optie 3 zijn?

2 likes

Gad-ver-damme.
Alsof je een bakje mayo aan t leeglepelen bent

4 likes

Dit vind ik dus zo lekker, terwijl het tegelijkertijd zo vies is. Ik kies wel altijd de versie zonder vlees, Russisch ei.

7 likes

Wij eten die wel eens bij de barbecue haha

1 like

Haha laat m eens proberen het woord “Spui” uit te spreken

1 like

Ja dit is echt barbecue eten ja, en ook bij het gourmetten!

1 like

Gebraden kip, Franse kaas en geitenkaas&peper!

1 like

Frankenvoedsel. Nou ik hoop dat je zelf ook weet hoe idioot dit klinkt en nergens op slaat. Wat betreft slaatje, hier kwam ik voor het eerst mee in aanmerking toen ik bij de oma van een vriendin ging logeren. Ik vond het super geweldig. Met eitje erbij en volgens mij ook een augurk.

Dit is mijn 3e avond op rij alleen thuis en ik wil zo graag iets leuks gaan doen maar het kan niet en dat is stom. Gelukkig morgen lunchen met een vriendin. En dat dit weekend weer alleen thuis 's avonds. Bah.

1 like

Huh, je klinkt bijna persoonlijk aangevallen? Ik vond het eigenlijk wel een leuk bedachte term.

9 likes

Oooh slaatje :heart_eyes: ik hou van rundvleesslaatje maar dan niet uit zo’n klein bakje want die vind ik net iets te chemisch ofzo haha.

Liever uit een grote bak? :stuck_out_tongue:

2 likes