Is dat nog steeds Hadewych? Had een celebrity crush op haar vriend/man door de co-assistent. Ga nu eens googlen of ze nog samen zijn en wat hij doet tegenwoordig.
Zoo als zij thuis ook zo zou praten zou ik niet eens met dr getrouwd zijn haha.
Maar Hadewych is best tof .
Wij hebben in de ub tijdens piekweken mandjes waar je je spullen in moet doen met van die parkeermeters waarop je moet aangeven hoe laat je terug bent. En je mag er ongeveer een uur gebruik van maken omdat dat volgens de analyse een gemiddelde pauze tijd is. Moet zeggen dat ik een uur ook normaal vind. Wij hebben tussen ochtend colleges en middag colleges altijd een uur en een kwartier pauze dus hou dat ook altijd op zelfstudie dagen.
WHOOHOOO LEKKER SLAPEN ZONDER WEKKER BITCHESSSSS
Ik dacht even huh 2009 was 2 jaar geleden ofzo ,The Jonas brothers was toch langer geledenā¦
Maar we zijn inmiddels al in 2019
Ohhhh ik heb nooit geweten dat zij dat was
Dit echt. 2010 is toch net geweest?!?!?!
Jaaa dit was mijn eerste concert haha
He bah. Gelukkig is de dag bijna voorbij! Morgen weer een, en die kan eigenlijk alleen maar beter zijn
Ging echt verschrikkelijk slecht en ben dus ook gezakt
Ohnee wat ontzettend balen zeg:( had je veel last van zenuwen?
Jaa superveel : ( ben met parkeren ook superhard een stoep op gereden mja volgende keer beter
Late reactie, maar heb je al geprobeerd of je cookies verwijderen helpt?
Ik hing met mijn voet uit bed niks vermoedend te chillen. Valt mijn kat opeens aan waardoor ik schrik mijn voet spastisch weg trek en nu enorme kramp heb in mijn voetā¦
Thanks all!
Het komt goed, ff doorheen bijten
Jaa, concreet maken is een goede ja! Ga haar morgen even berichtje sturen en ben benieuwd. Thanks iig!!
Ik was zoooo bang dat ik geld moest betalen aan de belastingdienst maar heb net ff snel ingevuld en vooralsnog lijkt het erop dat ik 200 euro terug krijg. Al krijg ik 0 euro als ik niet hoef te betalen ben ik al gelukkig
Ik hem hem ook gezien en een boks gegeven
Heel lief van je, dankjewel! Ik ga komende week even contact opnemen. Heb al eerder op een vacature bij dezelfde organisatie gesolliciteerd en toen kreeg ik na 2 maanden ongeveer nog te horen dat ik het niet was geworden, dus had ook niet verwacht nu wel heel snel een reactie te ontvangen. Ik houd jullie op de hoogte!
Ik hoor gelijk t muziekje in Mn hoofd, heette dat niet iets van de boze heks ofzo? Ik vond t echt verschrikkelijk eng weet ik nog welš