Wat je even kwijt wilt #17

Haha neeee, voordat dit groter wordt gemaakt dan het is. Ik ken niet eens een frank oid. Ik vind het stom dat je zelfbedachte termen op een forum plaatst. Meer kan ik er niet over zeggen.

Hahaha ja! Zal vast niet veel beter zijn maar ik vind het qua kwaliteit net wat beter ofzo :joy: Deze vind ik het lekkerst:

Beware: slaatje

2 likes

Huh ik denk bij frankenvoedsel aan frankenstein. Dus gek voedsel gebrouwen door een gek hahah

11 likes

Het is niet bitchy bedoelt.

1 like

Ik heb pizza (no joke)

1 like

Ik wou dat ik zo snel een meme kon maken. Maar goed ik ben lui dus dit is een ander verhaal

6 likes

Als echte pro maak je dat natuurlijk zelf op een mooie schaal :sunglasses:

Beware: nogmaals slaatje

Dit hebben wij legit een keer op zo’n manier opgediend voor visite. Hoe tokkie/tatta eigenlijk :joy:

9 likes

Wow ik klikte net eens op mijn eigen account en ik heb 27 leesdagen. Ik heb dus bijna een MAAND :eek: fulltime forum gelezen :eek::eek::eek::eek:

7 likes

Hier kan ik zo mijn gezicht in duwen.

3 likes

Keep telling yourself gurl

Samenvatting

afbeelding

4 likes

Doe mij maar Samson

Huh en ik wilde net Frankenvoedsel toevoegen aan mijn stopwoordjeslijst

8 likes

Nu moet ik weer aan dit filmpje denken, daar zit die blik ook in

https://www.dumpert.nl/mediabase/6606994/eb136150/samson_vs._gert.html

3 likes

Vallekeberg?

Hahaha is wel heerlijk om te roepen als iemand aan komt met iets wat er niet smakelijk uit ziet. " Wat is dat voor Frankenvoedsel!!"

5 likes

Wat veel tegelijk… Heel veel sterkte de komende tijd!

Paar uur geleden mijn eerste hypnotherapie(?)-sessie gehad. Was niet zoals ik het had verwacht; was gewoon bij bewustzijn, kan me alles herinneren en was super ontspannen (was bang dat ik me niet zou kunnen ontspannen). Viel me achteraf reuze mee. Wel heel moe nu haha, maar dat schijnt normaal te zijn.

2 likes

Ik moet mijn woonkamer eigenlijk opruimen, mijn kind heeft er een idiote bende van gemaakt met spelen. Maar ik heb écht geen zin, ik wil lekker bankhangen :grimacing:

Dus we laten de boel de boel en gaan met de voetjes omhoog!

Ik hink-stap-sprong wel naar de keuken :grin:

5 likes

Ik heb dus ongeveer nu een afspraak in de LOBBY VAN EEN HOTEL. Ik ben kei nerveus. Waarom doe ik dit soort dingen? Ik voel me echt een prostituee die wacht op haar klant :joy:

13 likes

Daar zal ik eens voor informeren dan! Bedankt!!

1 like