Wat je even kwijt wilt #17

Een suprise me reis boeken en je laten verrassen haha. Het enige wat je dan hoeft te doen is een verhaaltje vertellen over jezelf, en plekken aangeven waar je al bent geweest. En dan boeken zij voor jou een reis en je komt er dan op het vliegveld achter waar je heen gaat. Je krijgt van ts voren de tijden en de weersverwachtigen.

1 like

Ja dit is inderdaad de betere optie voor mij ja

1 like

Ik heb het een keer gedaan het is echt heel leuk.

2 likes

Het weer is weer normaal!

2 likes

Die kan je denk ik nog wel opvragen bij je (ex)werkgever!

@WhereTheLightIs gefeliciteerd!

1 like

Word er carnaval gevierd in Luik?

Ik heb dit ook eens gedaan via srprsme, wij gingen naar Praag! Vlogen met Transavia en hadden inderdaad ook echt een goed hotel op loopafstand van het centrum. 5 dagen voor 2 personen, 600 euro. Echt niet duur en dat verrassingselement was echt heel leuk

1 like

ik ben zo moe. Heb elke dag wel iets, veel stage, moet nog veel onderzoek naast m’n stagedagen doen, probeer ook nog m’n frans cursus bij te houden, ergens een sociaal leven te hebben. Volgende week heb ik 6 werkdagen achter elkaar, 1 dag vrij en dan weer 3. Ik heb echt geen zin meer :’)

vanmorgen is voor de tweede keer mijn afspraak bij de neuroloog verzet… driemaal is scheepsrecht? zucht…

Ik heb mijn eigen belastingaangifte gedaan vanmorgen :partying_face: wie had dat gedacht, op mijn dertigste

20 likes

Ik moet zometeen heel even bij de Primark in Arnhem zijn. Waar kan ik het beste parkeren zodat ik er het snelst (weer weg) ben?

Parkeergarage onder Arnhem Centraal? Hoewel altijd gedoe blijft om centrum weer uit te komen. Of anders die bij Musis. (Weet de precieze naam daar niet van.)

1 like

Saaaaame. Het kan me vandaag ook allemaal niks schelen, geef me weekend ajb :sleeping:

1 like

Ik krijg vanavond gezellig wat vrienden over de vloer. Ik hoop dat ik niet te moe ben van deze werkweek.

2 likes

Stevige virtuele knuffel van mij voor jou! :heart: Lekker Y knuffelen.

Ik ben zo toe aan vakantie
Maar die heb ik niet :upside_down_face:

1 like

Pfff pfff pfff mijn laptop is kaduuk en kan voor €104 gemaakt worden.
Het is onduidelijk of hij al kapot was voordat ik hem naar de reparateur bracht of dat zij het hebben gedaan. Geen back-up, niks.

Sterkte :heart: heel herkenbaar. Met mij gaat het gelukkig de laatste tijd iets beter, hoop met jou ook

Het is me al gelukt!! Alsnog bedankt!

1 like