Wat je even kwijt wilt #17

Ai shit man. Maar idd volgende x beter! Nu weet je in elk geval beetje wat je verwachten kan. Hopelijk daardoor wat minder zenuwen de volgende keer!

1 like

Ik heb net mijn teen flink bezeerd aan de badkamerdeur, goed begin van mijn ochtend

10 likes

Omg jaaaa

1 like

Wat een contrast :see_no_evil:

10 likes

Ik vond die diertjes altijd leuk maar was bang voor die heks. Ik vond alle heksen eng. Nu ben ik zelf een heks.

8 likes

Echt geen zin om vandaag te werken

1 like

Hahaha hoi

(Doei anonimiteit)
(Straks even verwijderen)

11 likes

Mag ik even een red bull infuusje?
Kan mijn ogen amper openhouden en ik moet nog tot 6 naar school :cry::cry::cry:

2 likes

Wow, dat ze daar nog mensen weten te krijgen voor een vacature. Vind je 2 maanden laten wachten niet erg netjes als het een vacature was. (Open sollicitatie kan ik me nog wel voorstellen.) Maar hopelijk gaat het daar met de gewone werkzaamheden wel wat sneller :joy:

1 like

Ik wilde belastingaangifte doen maar ik moet mn gegevens zelf invullen. En ik ben zo’n muts die jaaropgaves weggooit :frowning: kut!!

Ja dan staat er ‘We konden uw gegevens helaas niet ophalen’

ik moet mijn gegevens nog verzamelen en opsturen naar mijn financieel persoon. Maar argh, ik haat dat.

O wat haat ik uitzoeken van vakanties toch altijd. Niets is wat het lijkt op de foto’s en altijd fomo dat je niet de beste keuze maakt. Ik ben veel te kieskeurig

2 likes

Een suprise me reis boeken en je laten verrassen haha. Het enige wat je dan hoeft te doen is een verhaaltje vertellen over jezelf, en plekken aangeven waar je al bent geweest. En dan boeken zij voor jou een reis en je komt er dan op het vliegveld achter waar je heen gaat. Je krijgt van ts voren de tijden en de weersverwachtigen.

1 like

Ja dit is inderdaad de betere optie voor mij ja

1 like

Ik heb het een keer gedaan het is echt heel leuk.

2 likes

Het weer is weer normaal!

2 likes

Die kan je denk ik nog wel opvragen bij je (ex)werkgever!

@WhereTheLightIs gefeliciteerd!

1 like