Word er carnaval gevierd in Luik?
Ik heb dit ook eens gedaan via srprsme, wij gingen naar Praag! Vlogen met Transavia en hadden inderdaad ook echt een goed hotel op loopafstand van het centrum. 5 dagen voor 2 personen, 600 euro. Echt niet duur en dat verrassingselement was echt heel leuk
ik ben zo moe. Heb elke dag wel iets, veel stage, moet nog veel onderzoek naast mān stagedagen doen, probeer ook nog mān frans cursus bij te houden, ergens een sociaal leven te hebben. Volgende week heb ik 6 werkdagen achter elkaar, 1 dag vrij en dan weer 3. Ik heb echt geen zin meer :ā)
vanmorgen is voor de tweede keer mijn afspraak bij de neuroloog verzet⦠driemaal is scheepsrecht? zuchtā¦
Ik heb mijn eigen belastingaangifte gedaan vanmorgen wie had dat gedacht, op mijn dertigste
Ik moet zometeen heel even bij de Primark in Arnhem zijn. Waar kan ik het beste parkeren zodat ik er het snelst (weer weg) ben?
Parkeergarage onder Arnhem Centraal? Hoewel altijd gedoe blijft om centrum weer uit te komen. Of anders die bij Musis. (Weet de precieze naam daar niet van.)
Saaaaame. Het kan me vandaag ook allemaal niks schelen, geef me weekend ajb
Ik krijg vanavond gezellig wat vrienden over de vloer. Ik hoop dat ik niet te moe ben van deze werkweek.
Stevige virtuele knuffel van mij voor jou! Lekker Y knuffelen.
Ik ben zo toe aan vakantie
Maar die heb ik niet
Pfff pfff pfff mijn laptop is kaduuk en kan voor ā¬104 gemaakt worden.
Het is onduidelijk of hij al kapot was voordat ik hem naar de reparateur bracht of dat zij het hebben gedaan. Geen back-up, niks.
Sterkte heel herkenbaar. Met mij gaat het gelukkig de laatste tijd iets beter, hoop met jou ook
Het is me al gelukt!! Alsnog bedankt!
Een dierenasiel bij mij in de buurt had een advertentie geplaatst van een jong katertje die op zoek was naar een huis en ik heb gereageerd! Ik hoop zo dat ik hem kan ophalen Het is een rode kater, eentje die ik altijd al wou! Fingers crossed.
Dankjewel!!!
Is het raar als ik geen energie/zin heb om af te spreken met vriendinnen oid? Ik voel er op dit moment echt even niks voor om af te spreken. Een vriendin geeft nu aan dat ze daar best wel van baalt, wat ik ook begrijp, maar ik heb er nog even geen zin in om tijd in te steken⦠ik heb best een zware vakantie achter rug ivm gezondheid van mijn vriend en voel me nog gewoon wat overprikkelt. Maar ben bang als ik dat aangeef dat ze daar persoonlijk wat door aangevallen zal zijn. Weet ook niet zo goed wat ik zelf met dit gevoel moet
Thanks, dat is inderdaad ook weer zo!
Nee, het is zeker niet raar om geen zin te hebben om met een vriendin af te spreken, maar ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt om dat tegen haar te zeggen. Wat het makkelijker zou kunnen maken, is om de afspraak voor nu af te zeggen, maar wel meteen een concreet voorstel doen voor een andere datum/activiteit.
Maar je gevoel is echt niet gek! Zoals ik het lees heb je wat tijd nodig om bij te komen, en die tijd mag je gewoon nemen .
Super lief! Dankje
vind het inderdaad lastig. Ik ga je advies gebruiken!