Vrijdagavond relletjes op het forum zijn op dit moment leuker dan dozen inpakken en afwassen.
Waarom ben ik niet gewoon op tijd begonnen???
Maatschappij: als vrouw ben je minderwaardig. Als vrouw zonder hubby stel je al helemaal weinig voor.
Also de maatschappij: yo lesbo, geƫmancipeerd vrouwvolk! Ivf behandeling mag je lekker zelf betalen, geen man hebben maakt niks uit.
Woon jij in Berlijn? Super vet! Denk ik, haha. Heb je een Duitse partner?
Even over die ivf/lesbische stellen die kinderen willen/nemen ādiscussieā (stelling?) Gister had ik het er ook over met iemand uit een ander land die gelovig is over de vraag kunnen lesbische vrouwen ( of homo sexuele mannen) kinderen krijgen ja of nee.
Ik weigerde om nee te zeggen ja natuurlijk kunnen ze het niet samen krijgen zoals een hetro koppel, maar het is 2019 en er zijn zoveel mogelijk heden.
Ookal heb ik veel respect voor welk geloof dan ook mensen met een andere geaardheid verafschuwen/haten/minder vinden omdat ze zich niet kunnen voortplanten op de biologische hetro manier vind ik anno 2019 de domste reden ooit.
Ja, woon in Berlijn! Geen partner. Ben verliefd geworden op de stad toen ik hier eeuwen geleden voor het eerst was, en altijd gedacht dat ik er ooit eens heen wilde verhuizen. Toen het in NL tijd werd voor een nieuwe baan besloten die in Berlijn te gaan zoeken ipv in NL, en de stap te wagen. Inmiddels een paar jaar verder, en de laatste tijd sluipt de twijfel er wel eens in of ik niet terug wil, maar zit momenteel ook niet zo lekker in mijn vel, dus denk dat dat ook wel meespeelt. En zou mijn vrienden hier en de stad zelf dan ook keihard gaan missen, dus ga voorlopig toch nog maar even blijven
Ik snap niks meer van flikken maastricht. Maar goed ik heb ook een concentratie vermogen van een klein kind. Dus heb niet echt opgelet
Jaa, wtf.
Ik wil actie en moorden en niet zoān moord waarin een slechterik dood gaat, want boeiend.
Ik kijk zoān video voor leven op een budget en ik raak dan altijd zo geĆÆnspireerd want ik wil sparen en ik zou echt veel goedkoper boodschappen kunnen doen.
En dan loop ik in de supermarkt en wil ik ALLES.
Oh, ja, absoluut. Ik kan 's avonds vooral heel goed bedenken dat ik gezond ga eten en nu ECHT ga sporten en yess alles. Vanaf morgen.
En dan de volgende ochtend is dat echt als sneeuw voor de zon verdwenen.
Nou ik had gedacht dat zw gestraft zouden worden omdat ze ontslag hebben genomen en geen politie meer zijn. (Moordenaaars!)
Ik bedenk me net dat de tijd van mn wekkerradio eind deze maand weer goed staat
Als ik op een post reageer ( gebruik mobiel) dan gaat ie helemaal naar beneden daarna en moet ik weer naar boven scrollen om verder te lezen. Is hier een truukje voor om dat tegen te gaan?
Pfff hoe ging ik vroeger toch uit na 23:00 uur op vrijdagavond? Zo moeee
HELP
Ik ga morgen toch carnavallen (degene waarmee ik zou gaan was eerst ziek dus dacht dat gaat nooit meer door) en ik moet verkleed als celebrity.
Heb geen zak in huis qua verkleed kleding. Wat kan ik doen? Ik dacht Bridget Jones met foute kersttrui en te kort rokje ofzo. Maar misschien iemand een beter idee wat ik met normale kleding in elkaar kan flansen?
Ik wil dat Mechels opstaat uit de dood. Vind die nieuwe vrouw zon zeikwijf
Oh wat ben ik blij als carnaval weer voorbij is
Dit lijkt me echt zoān heerlijk whodunnit werkmysterie.
Ja dat ook! En weer eens een spannende ontvoering of iets origineels ofzo. Lekker veeleisend haha. Vond t wel spannend overigens dit seizoen maar ja
Huh, cameraās letterlijk gericht op de wc-pot? Of gewoon in de ruimte ervoor met wasbak?
Ik vond ook dat Romeo te weinig in beeld wasā¦