Sprak jij @Oprah en mij laatst niet aan dat wij snel reageren oo mensen die wij irritant vinden. Grappig dat je dit nu zelf ook doet. Ja @Evi-lena zegt vaak dingen waar veel mensen zich aan irriteren maar die elle lange discussies waarin veel dingen 300x worden herhaald helpen niet en zijn voor heel het forum irritant.
Hehe.
Nja zelf heb ik hier een andere mening over maar dir is niet boeiend en ik wil niet spammen.
So lets agree to disagree. ( dit lijkt een beetje alsof ik een discussie afkap maar als je bog dingen wilt zeggen mag dat hoor haha. Ik ben alleen nogal moe en kom niet uit mn woorden dus wil niet perongeluk verkeerde dingen zeggen)
ik zag vanmiddag een banaan in de lift van het ziekenhuis, love it dat ze er daar ook aan meedoen voor de patiënten
Die teleurstelling als je iets in je zak zeewier chips vind en het een vershoud dingentje is en geen plak tatoo…
Anne maluma. Ja klinkt goed!
Nou over die naam hoef je niet meer na te denken! Anne maluma blanca it is!
Ik zit al de hele week niet lekker in mn vel en ben continu overprikkeld (hebben jullie ook wel gemerkt, haha) en ik kreeg net een cadeautje van mijn vrijwilligerswerk en het is best groot en ik zit nu echt superhard te huilen. Ik weet ook niet waarom ik dit krijg en waarom ik er zo om moet huilen. Ik ga zo gelukkig tot en met dinsdag naar mn ouders, even resetten en rusten want dit gaat echt niet zo
Nu niet meer nee
Giordy
Ik ga zo met mijn vader naar een voetbalwedstrijd. Mijn vader werd net gebeld door iemand waar ik nogal een hekel aan heb, of we toevallig een plekje over hadden in de auto en of ze mee kon rijden. Godzijdank heeft mijn vader zijn telefoon altijd knetterhard staan en hoorde ik wie het was en wat ze vroeg. Dus ik keihard nee schudden met mijn hoofd en gebaren dat ik daar geen zin in heb. Mijn vader tegen haar: “ach, sorry… wij moeten ervoor nog ergens anders heen dus helaas. Anders had het natuurlijk gekund!”
Thank you dad!! Hahaha soms ben ik echt een bitch
Speciaal voor jou mijn lieverlings complicatie
4.14 is het beste stukje. “Wat probeer je tr bedoelen”
Haha, deed mijn vriend ook laatst bij een bumperklevende pizzabezorger. Oprotten.
Weten jullie wat bijna even pijnlijk is als stappen op een lego blokje?
Op je oplader stappen en dan specifiek op dat stukje dat in je laptop doet, met blote voeten, recht in je voetzool.
En ze drogen ook nog eens heel mooi! Hier staat het sinds september al te shinen, blijft mooi fel geel
Hopelijk kan ik ze ergens vinden bij een bloemist ofzo, vind ze zoooo mooi
Oh daarom was je afwezig, je had het te druk met een baby maken😂
Bleg rot dag. 2,5 uur langer van huis dan de bedoeling was. En voel me niet tevreden. Verre van.
En ik heb liefdesverdriet en ik baal gewoon. Dit weekend verder ook niks op de planning. Weer. Saai. Al bedenk ik me nu dat ik wel nog iemand kan vragen. Misschien toch maar doen.