Anne maluma. Ja klinkt goed!
Nou over die naam hoef je niet meer na te denken! Anne maluma blanca it is!
Ik zit al de hele week niet lekker in mn vel en ben continu overprikkeld (hebben jullie ook wel gemerkt, haha) en ik kreeg net een cadeautje van mijn vrijwilligerswerk en het is best groot en ik zit nu echt superhard te huilen. Ik weet ook niet waarom ik dit krijg en waarom ik er zo om moet huilen. Ik ga zo gelukkig tot en met dinsdag naar mn ouders, even resetten en rusten want dit gaat echt niet zo
Nu niet meer nee
Giordy
Ik ga zo met mijn vader naar een voetbalwedstrijd. Mijn vader werd net gebeld door iemand waar ik nogal een hekel aan heb, of we toevallig een plekje over hadden in de auto en of ze mee kon rijden. Godzijdank heeft mijn vader zijn telefoon altijd knetterhard staan en hoorde ik wie het was en wat ze vroeg. Dus ik keihard nee schudden met mijn hoofd en gebaren dat ik daar geen zin in heb. Mijn vader tegen haar: “ach, sorry… wij moeten ervoor nog ergens anders heen dus helaas. Anders had het natuurlijk gekund!”
Thank you dad!! Hahaha soms ben ik echt een bitch
Speciaal voor jou mijn lieverlings complicatie
4.14 is het beste stukje. “Wat probeer je tr bedoelen”
Haha, deed mijn vriend ook laatst bij een bumperklevende pizzabezorger. Oprotten.
Weten jullie wat bijna even pijnlijk is als stappen op een lego blokje?
Op je oplader stappen en dan specifiek op dat stukje dat in je laptop doet, met blote voeten, recht in je voetzool.
En ze drogen ook nog eens heel mooi! Hier staat het sinds september al te shinen, blijft mooi fel geel
Hopelijk kan ik ze ergens vinden bij een bloemist ofzo, vind ze zoooo mooi
Oh daarom was je afwezig, je had het te druk met een baby maken😂
Bleg rot dag. 2,5 uur langer van huis dan de bedoeling was. En voel me niet tevreden. Verre van.
En ik heb liefdesverdriet en ik baal gewoon. Dit weekend verder ook niks op de planning. Weer. Saai. Al bedenk ik me nu dat ik wel nog iemand kan vragen. Misschien toch maar doen.
Volgens mij kun je deze (gedroogd) kopen bij Dille & Kamille! Ik zag dat geloof ik vandaag op hun Instagram.
Ooh dankjewel, ga ik daar eens kijken
Ik was net super blij omdat ze ook kleinere zakjes Bugles hadden, en nu heb ik natuurlijk dat hele zakje leeggegeten, al zit er nog steeds wel meer dan genoeg in. Meer dan in zo’n partyzakje voor kinderen zeg maar.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dat het ook voor alleenstaande vrouwen en lesbische vrouwen moet worden vergoed.
Yesss peuter slaapt.
Ik ga zo even lekker mijn gezicht scrubben en een maskertje opdoen o en mijn nagels lakken,
Even me-time .
( na een dag vol met NEEEE NIET DOEN, en LUISTER NOU ES WIL JE , stuiter stuiter, MAAAMAAAA, mag ik een snoepie? IK WIL NIETTT huil, driftbui nummer 10000 en weer overal limonade over de vloer)
Maar ik hou wel zielsveel van mijn kleine monster