Nou ik had gedacht dat zw gestraft zouden worden omdat ze ontslag hebben genomen en geen politie meer zijn. (Moordenaaars!)
Ik bedenk me net dat de tijd van mn wekkerradio eind deze maand weer goed staat
Als ik op een post reageer ( gebruik mobiel) dan gaat ie helemaal naar beneden daarna en moet ik weer naar boven scrollen om verder te lezen. Is hier een truukje voor om dat tegen te gaan?
Pfff hoe ging ik vroeger toch uit na 23:00 uur op vrijdagavond? Zo moeee
HELP
Ik ga morgen toch carnavallen (degene waarmee ik zou gaan was eerst ziek dus dacht dat gaat nooit meer door) en ik moet verkleed als celebrity.
Heb geen zak in huis qua verkleed kleding. Wat kan ik doen? Ik dacht Bridget Jones met foute kersttrui en te kort rokje ofzo. Maar misschien iemand een beter idee wat ik met normale kleding in elkaar kan flansen?
Ik wil dat Mechels opstaat uit de dood. Vind die nieuwe vrouw zon zeikwijf
Oh wat ben ik blij als carnaval weer voorbij is
Dit lijkt me echt zo’n heerlijk whodunnit werkmysterie.
Ja dat ook! En weer eens een spannende ontvoering of iets origineels ofzo. Lekker veeleisend haha. Vond t wel spannend overigens dit seizoen maar ja
Huh, camera’s letterlijk gericht op de wc-pot? Of gewoon in de ruimte ervoor met wasbak?
Ik vond ook dat Romeo te weinig in beeld was…
maar dan doet diegene dat nu toch niet meer? Want hij/zij weet toch ook dat er nu camera’s hangen?
Van de bank naar mijn bed verplaatst.
Ben kapot, vrijdagavond en ik wil alleen maar slapen. Jep
oja logisch natuurlijk. Het is vrijdagavond, ik ben moe, dit bewijst maar weer dat ik naar bed moet gaan
Ik lig in bad en eet een pizza. Dat ik dit nog nooit eerder gedaan heb. Wat een leven.
Zoveel gekkies gezien op straat ook al. Blij dat ik geen dienst heb dit weekend :’)
Nou ik ga zondag m’n titel eer aandoen, ik ga namelijk verkleed als prinses
Hahaha KUT ik stootte net een cactus met van die donzige stekels om en uit reflex pak ik hem vast. Heb nu 20 miljard stekels in m’n hand.
Ik had gisteren beginnende keelpijn die uiteindelijk snel wegtrok door goede zuigtabletten. Maar vanavond was ik uit eten en heb dus uren zitten lullen, en klink ik nu thuis alsnog ineens als Barry White.
Thank you