Maar wel vakantie toch? Hoop dat ik het goed heb onthouden…!
Kan ik omhoog scrollen zonder Flikken spoilers te lezen? Want ik zag net snel iets voorbijkomen
Ik ben in Schotland en heb wel fijn contact met de mensen op stage maar ik spreek ze niet echt daarbuiten. Ben/Was jij ook in buitenland?
Dus diegene kocht een beige - reeeete dure - Chanel tas, liet ‘m rood en daarna zwart verven en dat mislukte? Meine gute.
Mijn vriend komt over tien minuten thuis maar ik kan echt niet meer wakker blijven
Argh ik heb mijn telefoon laten vallen en heb nu echt dikke barsten in het scherm. Ik ben verzekerd maar heb echt geen idee of ik het wel of niet ga laten repareren… toch 100 eu eigen risico
Ik ging net een drankje doen in de stad en je ziet ZO goed wie er op eerste date zijn en wie niet. Één koppel was zoooo awkward… Ze gingen beiden steeds op hun mobiel zitten. En 1 koppel naast ons gingen stoer alcohol drinken, want ze wilden de ander dronken voeren okkk
Ik kreeg laatst bij een cocktail een ‘i <3 tequila’ tattoo. Ben echt aan het bedenken wat de állerbeste situatie is om dit pareltje te gebruiken
Word net wakker, veel te vroeg weer maar allejezus wat veel vogels die aan het tetteren zijn. Slaap niet thuis. Het lijkt een soort wedstrijd welke vogel het hardst kan tjilpen ofzo. Echt allemaal door elkaar.
Hoezo lig ik wl twee uur wakker?
Jaaaaa
Jij ook?
Ahh shit dacht dat ik volgende week een rustige week had maar ik heb daar ook weer 700 dingen geplant. Ik wil gewoon even 1 dag voor mezelf en helemaal niks doen.
Hopelijk ga ik volgende week naar de spa.
Ik ga zometeen naar Ikea, lekker in mn eentje. En nu ‘mag’ ik eindelijk shoppen voor leuke dingen in huis. Kussentjes, plantjes, andere zooi
Panty aan het droog föhnen omdat ik hem was vergeten op te hangen… i need a P.A
Ik heb gisteren ook al mijn kont staan fohnen omdat er een plens water op mijn jurkje die grijs is was gekomen. Leek net of ik in m’n “broek” had gezeken.
Hier in de stad hebben ze overal stickers opgeplakt met “U bent voorgelogen! De aarde is plat!” Haha. Echt intens.
Eitje bakken op de vroege zaterdagochtend
Vanavond maar even kijken
Ik ga vandaag werken met iemand die ja zegt maar nee doet. En ik ben in mn 0 to a 100 real quick modus. Dus dit word een leuke dag.
Ik ga vandaag carnaval vieren met mijn vriendinnen en ik heb er zo’n zin in!!!