Wat je even kwijt wilt #17

Knuffel! Slaaptekort is zo kut <3 hoop dat je vannacht beter slaapt :kissing_heart:

1 like

Hey, ik wilde net quantum taggen maar haar account bestaat niet meer? Misschien is dit een forum faux pas, maar ze is mijn favoriete forummer :anguished: Is ze weg?

1 like

Hahahaha heerlijk vind ik dat!

1 like

Ah oke, thanks haha. Ben benieuwd of ik haar nieuwe account herken

2 likes

Ik heb dan geen kind gekregen, maar het is zo herkenbaar om een bestelling binnen te krijgen waarvan niets past of leuk staat. Kan dan wel janken omdat ik me zo ellendig voel.
Je bent hoe dan ook mooi! Het is even balen, maar binnenkort kom je vast weer dingen tegen waar je wel heel blij van wordt. Knuffel!

@Mhysa test test test :grin:

5 likes

ALPACA WERELDOVERHEERSING

30 likes

Wat naar! Slaapproblemen zijn zo naar, omdat het veel invloed heeft op je dagelijks functioneren. Geen tips, maar ik hoop dat je snel weer normaal slaapt!

Poenie

11 likes

32

71 likes

ik wil ook even blurren

1 like

Ik hoop niet dat iemand zo bv een winnaar van een tv programma spoilert, want je kunt het alsnog ‘herleiden’.

Hahahaha

Ik ga zo verhuizen en drie maal raden wie de helft nog moet inpakken :sob:

Top! Lekker genieten!

Ik heb mijn week net gehad, lekker ziek geweest, heerlak :cry: maar wel uitgerust gelukkig.

1 like

Zo lang als dat bericht online stond heb ik er op zitten drukken.

19 likes

Wat leuk!! Ik ga denk ik ook even zo :blush: ga je ook naar U of woon je helemaal niet hier haha

1 like

wow, gewelddadige verkrachting, drogeren (van een minderjarige) = 30 maanden cel, ik ben sprakeloos

1 like

Ik kan deze niet openen :cry:

4 likes

Dat is de grap het is een foto haha.