Ahhh het maakt me echt blij om het woord ‘kicken’ nog eens voorbij te zien komen. Dat is echt een leuk woord. Werd er helemaal nostalgisch van
Ik voel me heel dom, maar hoe werkt dit?
Wow ik word net pas wakker ik slaap nooit zo lang uit. Nu vind ik het zonde van mn tijd bijna :’)
Gelukkig heb ik weinig plannen vandaag.
Ga naar de huisarts als dit langer speelt. Ik heb er heel lang zelf mee gelopen en nu pilletjes via de huisarts. Enorme opluchting!
Dat ligt ook voor een groot deel aan hm hoor. Die pasvormen worden steeds slechter en de goedkope materialen helpen ook niet. Als je niet onwijs slank bent staan veel dingen niet mooi, heb daar zelf ook last van. Leg niet alle schuld op jezelf en je lichaam!
Wat vervelend voor je. Ik heb zelf ook lang met slaapproblemen gekampt en weet hoe moedeloos je daar soms van kan worden. Ik herken me ook goed in dat je er steeds mee bezig bent en veel druk op jezef legt, waardoor het alleen maar erger wordt. Als ik niet kan slapen probeer ik altijd mezelf te zeggen dat je van gewoon liggen ook al uitrust. Bij mij was het ook vaak stress gerelateerd en wat heel erg hielp was voordat ik ging slapen een lijstje maken van dingen die me bezig hielden en een lijstje van to do’s voor morgen. Ik merkte dat dat me hielp omdat ik mijn hersenen dan als het ware triggerde om die zorgen naar morgen te verplaatsen. Misschien werkt het ook voor jou… je zal vast al wel een hoop hebben geprobeerd. Uiteindelijk heeft melatonine via de huisarts (hogere dosis dan die pilletjes die je bij de drogist kan kopen) mij heel erg geholpen. Ik zou zeker een afspraak maken bij de huisarts, slaapproblemen hebben heel veel invloed op je leven dus om hulp vragen is nooit verkeerd. Heel veel sterkte ermee, hoop dat je snel weer goed kan slapen!
Ja ik zit in Engeland voor stage! Dus ehrken wel wat van wat je zegt.
Yes gefeliciteerd! Hij is heel leuk
Door al dat dat geklets over carnaval heb ik zo’n zin in witte bolletjes met pindakaas. Lekker brak 's ochtends ontbijten met die bolletjes. I want.
Doei !
(Maar wel jammer!!)
Tot snel!
Dat geluk heb ik helaas niet, maar ik krijg heel veel vergoed en ga hem naar een kennis van mn ouders brengen, wie weet matst ie me een beetje!
Waar zeggen jullie nou doei op?
Ja
Doei heeft ons verlaten.
De NS wilt kaartjes in de spits duurder maken. Sorry maar dit is toch debiel? Ik neem aan dat mensen die dan reizen gewoon naar hun werk/studie moeten en zeker niet per se de keuze hebben later te gaan?! Wat is dat voor een achterlijk idee. Als ik voor de fun de trein pak om ergens heen te gaan ga ik nooit in de spits, dat doet toch niemand voor z’n lol
M’n zus zei net iets over de WOZ waarde van haar huis. Toen heb ik snel even gegoogled wat dat is zodat ik een slimme opmerking kon maken #fakeittillyoumakeit