Ik vind het ook een debiel plan hoor. Maar misschien gaan ze er vanuit dat al deze mensen een abonnement of ov-kaart hebben. Ik wel in ieder geval.
Het zou misschien makkelijker zijn als we een semester aan een universiteit zouden studeren qua contacten leggen. Ik probeer regelmatig te bellen of skypen met vrienden in Nederland maar omdat ik in Schotland wil blijven wonen, wil ik toch heel graag mensen leren kennen.
Ik hoop dat je een plezierige tijd hebt daar in Engeland en laat maar weten als je een keertje naar het Noorden gaat
Hehe dit doe ik ook wel eens over voetbal als ik bij mijn mannelijke collegaâs zit
Volgens mij vertelde ik hier 2 dagen geleden over de jongen/man die het woord uit maar niet kan uitspreken. Nou hij is wel heel dedicated en zegt dat hij nog nooit zoân moeilijk woord is tegengekomen. Ui lukt inmiddels een beetje. Het blijft een struggle die ik al eigenlijk had opgegeven. Hij zei dat hij het de hele dag ging oefenen maar dat het "strangely difficult " is. Maar wij gebruiken de ui klank in Nederland dus heel veel besefte ik mij. Ik kan geen out/ajt/aut/oit meer aanhoren. Oh ik heb zelfs zijn gezicht in een bepaalde vorm proberen te drukken om het makkelijker te maken.
Ik wil vanavond lekker wat koken, alleen kan ik geen recept kiezen
Ah, ik vind dit zo schattig!
Huilen, ik had me zo verheugd op carnaval en nou zegt langzaam iedereen stuk voor stuk af
Hahaha ja dat was mijn slimme opmerking: âoh nu gaan je belastingen zeker omhoogâ.
Hoe heet het ook al weer dat mensen (vaak vrouwen) denken wanneer val in eens door de mand dat ik iets niet kan?
Mijn Google skills zijn slecht. Hopelijk ben ik hier wel duidelijk
Imposter syndrome?
Yes! Thank you.
Neee niet weggaan doei!
oh jammer!!! nog bedankt voor die zegels die ene keer, doei en misschien zien we elkaar wel bij dat ene feestje in rotterdam!!
eeennnnnnnnnnnn⊠het liedje zit weer in mijn hoofd.
Dat gaat denk ik wel lukken!
Ik heb per ongeluk dit weekend met een vriendin van beneden de rivieren afgesproken dus nu ben ik onderweg met de trein.
Weet vooral steeds zekerder dat carnaval inderdaad niks voor mij is ahhaa.
Ik denk dat ik de ergste kater ooit heb. Ik kan niet eens tien tellen staan en dan begint alles te tollen en draait mijn maag zich om.
Haha nee woon in Brabant, heb je wat gevonden?
Ik ben soms echt dom. Ik heb brownie mix gekocht maar ik heb geen eens een mixer.