Ik weet niet wat voor mix je hebt, maar veel kan je ook met een garde of zelfs een vork mixen.
Lieve @Madrid
Hartstikke logisch dat jij je zorgen maakt. En ook al heb je nog wel even om dingen te regelen, je wilt gewoon dat het klaar is en je goed zit voor je babytje er is.
Ik wou dat ik iets voor je kon doen <3
Ga lekker even liggen met een kopje thee en daarna die brief maken. En vanavond tegen je vriend zeggen dat wij hebben gezegd dat hij mee moet zoeken
Hahahahaha nice
Jaaa lekker doen!
Aaahh ik zie net dat Annie op netflix staat! Heb ik nu mooi wat te doen tussen mijn diensten door
@Fenayi heb je echt geen mixer voor nodig hoor! (hoe gaat het trouwens met je?)
Ik ben zo heerlijk aan het rommelen thuis.
Kan ook gewoon met een klopper of lepel joh.
Ik heb vanacht overgegeven na het uitgaan op mijn matras dus ik heb de hoes van het schuimrubber gehaald maar volgens krijg ik dat nooit meer terug eromheen
Oh top haha bedankt. Ik doe dit normaal echt nooit dus ik weet het niet haha maar ik vertrouw jullie. Ga ik morgen lekker brownies maken. En @monkeyslut het gaat… Ik heb zo mijn goede dagen en slechte dagen en de laatste paar dagen zijn wel weer slecht maar ik probeer afleiding te zoeken.
Hahahaha mijn gebleekte werk schoenen.
Was echt heel leuk je zo spontaan te ontmoeten! Vind je nog leuker in het echt haha. Ik heb de schoenen niet gekocht want ze waren toch niet zo leuk als ik dacht en nogal duur.
Dit waren ze.
Gisteren met een knappe gast gezoend (ja carnaval). Even fb uitgewisseld. Heeftie n vriendin😵… dat vind ik echt stom… Of hij heeft een open relatie
Niet echt, het was belachelijk druk (goh, op zaterdag, wie had dat verwacht) maar wel een nieuwe popcornpan gevonden met dikke bodem zodat hij niet na drie x begint met aanbakken jii?
En jammer! Maar heerlijk dat je in Brabant woont. Ik ben noordelijker verhuisd en mis het enorm.
Jelly! Wat leuk!
Ahhw gewoon naar Arnhem komen haha. Ik ben hier al een aantal meiden tegen gekomen, of ze hebben mij gespot haha.
Oke ik heb dus echt een probleem:
De hoes gaat er met geen mogelijkheid meer omheen. Ik denk dat ik de hoes aan 1 kant moet openknippen zodat ik hopelijk het matras er wel in kan krijgen.
Heeft iemand nog andere ideeën?
Ik zou het idd proberen met hulp van iemand anders erbij. Openknippen kan altijd nog als allerlaatste optie.
Er komen soms kinderen op m’n werk die daar een speurtocht door m’n werkplek kunnen doen. In dat boekje staat dan ook dat als ze het weer inleveren ze een cadeautje krijgen. Maar heel vaak plempen kinderen dat boekje gewoon op de toonbank en dan kijken ze me aan en zeggen verder niets. Terwijl ze prima kunnen praten. Dus dan zeg ik altijd streng van ooh bedankt, wat wil je me vertellen? En dan raken die ouders in de war en die gaan dan zeggen van ooh huh ze krijgen toch een cadeau. En dan zeg ik van jaa ik dacht misschien willen ze me ook vertellen wat de uitslag is en ik vind het zooo kinderachtig en hekserig van mezelf dat ik dat doe maar ik vind het gewoon irritant als je zo die boekjes op tafel komt gooien (en dan daarna het cadeautje meegrissen). Maarja het zijn kinderen dus misschien moet ik me er niet zo aan storen. Ik houd ook niet van kinderen dus ik ben geen goede graadmeter denk ik.
Een kind kan uit enthousiasme het misschien vergeten maar ik vind dat best veel ouders soms op dat gebied te kort schieten m.b.t. de opvoeding. Ik stond laatst netjes in de rij bij de paskamers omdat ze bezet waren en opeens loopt zo’n jochie door en die duwt mij opzij. Zegt de persoon bij de paskamers die de nummers uitreikt “En wat ben jij van plan?” Zegt die jongen: “Nou gewoon.” De ouders konden die opmerking van de paskamermedewerker niet waarderen.
Wat voor een speurtocht en wat is het cadeautje ik vraag het voor een vriend.