Bij welk paaltje spreken we af? Kan je niet meer bellen met de praatpaal.
Hahahahaah dat heel het forum langs de snelweg staat om te meeten.
Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen, ik woon in noord Holland
En dan komt de politie mij nog ophalen waardoor ik niet van de partij kan zijn “Verwarde jonge vrouw loopt in tegengestelde richting op de middenberm. Toen wij aan haar vroegen waarom zij zich op de snelweg begaf, gaf ze aan dat ze naar een feestje ging van ene Hector. Ze wilde de adresgevens echter niet geven om te kunnen verificeren of ze dit uit haar duim had gezogen.”
Ga ik paprikachips halen of naturel met dipsaus?
- Paprika
- Naturel met dipsaus
0 stemmers
En welke dipsaus dan?
Paté royale
Ik denk dat ik ook word opgepakt maar meer omdat ik aan de verkeerde kant stond en wel even subtiel over de snelweg zou oversteken.
Geen dipsaus gewoon lays naturel
Denk je, dat ze tegenwoordig nog aan tweepersoonscels doen in Nederland? #bajesbeachclub
Nee, klein hokje met houten bankje
Laatst toevallig een programma gezien over een vrouwen gevangenis in Nederland. Er waren 2 persooncellen en er waren zelfs katten. Laten we onze eigen gang beginnen.
Ik ontdekte net dit nummer van die american underwearjochies die klaarblijkelijk nu volwassen zijn geworden en ik dacht heel even dat ik naar de Arctic Monkeys zat te luisteren voordat ze dat laatste gedrog uitbrachten ? 5 Seconds of Summer - Valentine heeft wel een AM-cd vibe.
Ik neem de katten wel mee. De ene springt overal op waar hij niet op mag en de ander gooit alle aarde uit m plantenpotten
Ik ga alvast even met blikjes en draden aan de gang om telefoontjes te maken!
Nee joh ik smokkel er wel een naar binnen in mn reet
Doen we dan ook een feestje geven net als ze nu doen in de gevangenissen?
Illegale houseparty in de bajes
Wel met wijn dan toch?
Met verse knoflooksaus, dus niet uit zo’n vieze tube met chilisaus, guacamole, aiolie, skiracha.
Ja ik was er vroeg, dat scheelde enorm.
Ik heb een keukenkastje, kleed voor de woonkamer, schoenrekje en daarna nog in een andere winkel kussens
Ja ik woon prima in Brabant, ondanks dat ik niet echt van carnaval houd haha.
Ik heb net wat zaadjes geplant van komkommer, tomaat, courgette, wortel en paprika en ben zo benieuwd 1 of alles uit gaat komen 2 of ik het levend kan houden tot juli en 3 of er ook echt vruchten aan gaan komen.
Dit wil ik ook nog gaan doen! Maar ben al te lui om de zaadjes te kopen