Heh waar komt mijn titel ineens vandaan? Is dat al lang? Ik snap 'm niet
Je had in het topic over titels gevraagd om een nieuwe, dus hebben de mods je er een gegeven
Ik heb daar nooit naar gevraagd haha? Ik heb er ook nooit eentje gehad
O ik dacht dat ik je daar gezien had, mijn schuld dan weet ik t ook niet
Ja. Ze is in een pinda gestikt begravenis was mooi.
Ik heb met haar gesproken door een uija bord ze is happy.
Gewoon een keer gaan kijken! Dan zie je hoe de groepssamenstelling en sfeer is. Waar ik train is de beginnersgroep heel gevarieerd. Ze zullen je echt niet uitlachen hoor!
Pinda? M&m toch? Een blauwe als ik het goed heb
Ohja sorry die gele m&m zak met die pinda’s erin. Moet je niet in zn geheel inslikken!!
Ja ik soort van, sinds september begonnen emt dansen, had ik vroeger al wel gedaan. Maar qua conditie was er nul, nul van over. Gaat prima. Was de eerste keer spannend, maar nu niet meer. Ik ging wel samen met een vriendin dst scheelde
Oh ik vind die zwarte geweldig zit daar een beetje een flinke zool onder? En hoe duur? Haha
Jaa goeie zool. Heb ze niet gepast dus weet niet hoe ze zitten. 119 euro (opzich niet duur voor een sneaker maar ik vind het een beetje een gek zaakje waardoor ik dacht dat ze rond de 50 zouden zijn haha. Dus dacht hell nah)
Ik wou die gekleurde maar dat rood met roze vond ik net niet
Ik raak helemaal gestrest door mijn moeders vriend. Hij dwingt me bijna om domme keuzes te maken.
Kan ik je helpen?
Zojuist mijn allereerste thuisbezorgd bestelling ooit geplaatst
Ja daar ben ik het mee eens. Want soms zie je wel dat zo’n kind gewoon verlegen is en dan vind ik het niet zo erg. Ze zijn natuurlijk ook vooraf al langs de entree geweest dus je hebt dan ook al een indruk van of het verlegenheid is of brutaliteit/opstandigheid/bokkigheid. Maar ik vind eigenlijk dan idd dat de ouders in eerste instantie iets zouden moeten zeggen of anders iig het met mij eens moeten zijn
Hey ik zie ineens texten geblurred? Zoals de nude van @anon42392789 en nu ook de laatste zin van @Fenayi . @moderators is dit ter bescherming? Zo ja mn complimenten !
Nieuwe spoilerfunctie
Misschien dat ik later wel even meer vertel. Het is ook wel een beetje privé maar ik raak er zo gestrest van. Ik ga eerst even eten enz. Dankje.
Smakelijk. Je mag je altijd pb en als je dat liever doet
holy shit wat cool