Wat je even kwijt wilt #17

Milde yoghurt mixen met srirachasaus, knoflookpoeder en tijm <3. Hier nacho’s in dippen (of gebruiken als saus op wraps)

Ahaaa

piemel

24 likes

kut

4 likes

Jaa nu wil ik ook weten wat dan je eerste bestelling is!

1 like

Ik ben ineens helemaal misselijk? Snap niet hoe het kan. Nu maar vanille cola drinken in de hoop dat het wegtrekt.

Ik verveel me een beetje, moet me nog vermaken tot WIDM begint en daarna ga ik naar een verjaardag. Ga zo m’n haar maar verven maar daar ben ik niet 2 uur mee bezig :’) En heb alle klusjes voor dit weekend al gedaan (ok, behalve mn kast opruimen).

Ik weet nog steeds niet hoe je een gewone spoiler doet :joy:

2 likes

Ik voel zon vibe met dit filmpje. Ik had ook zo hoo doorgereden met mn vrachtwagentje zo van ah ja lukt wel.

7 likes

@Mademoiselle en @anon39978576

7 likes

Zaterdagavond en ik zit sinds 18u in mijn pyjama en ben nu oude cd’s aan het overzetten op mp3. Iets dat via pc waarschijnlijk keisnel kan maar ik gebruik er mijn bejaarde cd-speler voor.
Intussen denk ik na over wat andere mensen op zaterdagavond doen. Dus wie overtreft dit? :laughing:

5 likes

Het duurt zo lang voor wie is de mol komt. Ik wil kaasplankje eten.

3 likes

deze clip <3

4 likes

Ja zal ik doen, en van hetzelfde als jij een keer naar het zuiden komt!
Heb eerder in het buitenland wel echt vakken gevolgd en dat is zeker anders. Maar ik loop nu op zich wel stage bij de universiteit dus heb wel leeftijdsgenoten om me heen ook op zich. Moet alleen ook gewoon echt nog even wennen, ik ben er nog niet zo lang. Zijn er geen sport of studentenverenigingen waar jij bentw aar je je wel bij aan mag sluiten?

1 like

Net als een klein kind een woedeaanval gekregen omdat ik mijn pot jalapenos niet openkreeg (en dat was de laatste druppel na alweer een dag waarbij alles shitty aanvoelt en veel kleine dingen fout lopen).

Uiteindelijk heb ik de pot wel opengekregen, oef.

2 likes

Weet iemand misschien waar ik de documentaire over R. Kelly kan kijken? Ik kan het niet vinden of ik krijg allemaal spam.

1 like

Oke mn haarverf zit erin. Heb er laatst ruim 10cm af laten knippen en was veel sneller klaar dan normaal, hoop maar dat het goed is gegaan.

5 likes

Op fmovies.cab staan ze!

1 like

nieuw forumspeelgoed. voor alles wat je in de bekende spoiler zou zetten, maar nu kan t ook zo als je dit fijner/leuker/mooier/geschikter vindt.

1 like

Ik wil alleen maar huilen nu.

Waddup?