Voordeel aan in Engeland zitten is dat het voor mij dus om half 8 begint
@Unquestionable oh jeetje dat klinkt heftig… Ik hoop dat het allemaal mee valt, wat er ook precies aan de hand is. Sterkte in elk geval!
Voordeel aan in Engeland zitten is dat het voor mij dus om half 8 begint
@Unquestionable oh jeetje dat klinkt heftig… Ik hoop dat het allemaal mee valt, wat er ook precies aan de hand is. Sterkte in elk geval!
Ik heb eeb pb. En er zitten hier veel meiden die je kunnen helpen als je er even niet uit komt. Nu even lekker rustig aan doen en een berichtje sturen als je het even van je af wilt schrijven.
He godver dan ben ik net vrij. Moet normaal altijd op donderdag werken mja mn rooster maker heeft weer eens een fout gemaakt!
Ik heb geslapen van 1700 tot 2000 Nu even snel eten en dan over een paar uur weer naar bed. Spannend leven!
Iemand hier The Final Table gezien? Vind Ash zo vervelend man man man
Sterkte, knuffel! Al meer forummers hebben het gezegd zie ik, maar je mag altijd een pb sturen.
Zo lief allemaal Moet er nog meer van huilen gewoon
Je hebt wel pech dit weekend met je afspraken! Kun je niet iemand anders appen om mee uit te gaan?
Heb zo’n zin om bachata te dansen vanavond maar het is overal alleen maar carnaval
Omg haha. Het was zo gepiept! Even een doos eieren leegeten, aarde indoen, en dan gaatje maken voor zaadjes. En dan dus maaaaanden wachten en netjes bijhouden.
Ik ga maandag naar mijn eerste therapiesessie (of zelfs de intake daarvan) en zie er zo tegenop en ben er zo zenuwachtig voor dat ik nu al hartkloppingen heb. Man man man wat word ik moe van mezelf.
En ja het ergste dat kan gebeuren is dat ik geholpen wordt en dat wil ik ook dus waar doe ik moeilijk over.
Ah nee, niet zo hard zijn voor jezelf hoor. Dat soort gesprekken zijn super zwaar en vermoeiend, het is heel spannend om zo open te zijn naar vreemde mensen die daar vervolgens dan min of meer iets van vinden (in professioneel opzicht). Probeer je angst/stress niet tegen te gaan, het mag er zijn want het is ook gewoon spannend. Maar komt desalniettemin wel goed! Je slaat je er wel doorheen en hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebt/wenst
Oh als ik ergens een hekel aan heb, is het aan van die studenten jongens die zingen als een stel hooligans. Ik hoor nu de hele tijd EEEUUHHEUUHHEUHHHHHH boven me en ik word er echt agressief van.
Mijn relatie staat op knappen en ik maak mezelf gek met wat de juiste beslissing is, er mee stoppen of toch nog proberen
Succes @Bertie Het komt goed, als je geweest bent, ga je trots zijn opjezelf!
<3
@Unquestionable Dikke knuffel
Wat heb je daar duizend jaar geleden mee gedaan??? Je stopt halverwege je zin!! Wat een cliffhanger