Wat je even kwijt wilt #17

Mijn vriend heeft echt geen ruggengraat en een zwart hart. Waarom wil ik ook alweer gaan samenwonen?

1 like

Ik haat het om afhankelijk te zijn van mensen voor bepaalde dingen maar hier kom ik gewoon niet onderuit. Ben zo geĆÆrriteerd, het duurt eeuwen voordat ik een keer antwoord krijg

Waarom ben ik uberhaupt verliefd geworden op dat jong

2 likes

Ik word weer in m’n angststoornis gesleurd en ik ontken het tegen iedereen en ik haat het.

Dat blijkt, hebben toch een huis gekocht samen dus moet maar eens aan een bril. ofzo…

2 likes

Wow ik had nul zin in housewarming van een vriendin (zit beetje slecht in m’n vel)
maar het was zo gezellig met al m’n leuke vrienden doet me echt goed.

16 likes

Wauw deze avond was echt top!! Love carnaval :partying_face:. Steeds ben ik bang dat het tegen gaat vallen omdat het juist altijd zo gezellig is. Maar gewoon wéér nóg gezelliger of net zo gezellig als andere jaren.

7 likes

Jaaa kut ik ben schuldig, iemand sloeg mij… echt wtf ik heb heb nu een half blauw oog. Maar ik heb terug geslagen. (Mam is vast strots op me) en echt ik hou niet van slaan

Waarom dacht ik dat het een goed idee was om om 09:00 te gaan sporten terwijl ik gisteren avonddienst heb gehad… Mijn hele hoofd zit ook vol met snot dus heb er echt zin in.

O ja en ik woon dus nog samen met mijn ex (het is pas twee weken uit hoor), maar ik heb komende week al drie bezichtigingen en ik durf dat niet zo goed tegen hem te zeggen. Alleen ik weet niet zo goed waarom niet?

Ah lijkt me heftig en moeilijk. Je hoeft het ook niet te zeggen, toch. Kan me voorstellen dat je eerst zelf dingen wilt regelen voor je het vertelt. En dat is ook prima! <3

2 likes

Ik ga vanmiddag naar een haribo outlet en vanavond naar een restaurant met 2 michelinsterren, heb in allebei even veel zin :hugs:

27 likes

is dit wat ik denk dat het is? Snoepjes in de aanbieding? :biggrin:

2 likes

Dat is iig wat ik hoop dat het is haha

1 like

Ohhh wist niet dat dat bestond??? Laat even weten hoe het was :drooling_face:

1 like

Gelukkigste moment van de dag als mijn kat op mijn borst komt liggen knorren en zijn oogjes steeds zo lief dichtknijpt :heart_eyes: yes yes catlady for life

9 likes

Ik heb gisteren echt gĆŖnant veel gegeten om nu wakker te worden met enorme honger. :thinking:

1 like

Ik baal zo erg. Vandaag lunchen we eindelijk eens met de hele vriendengroep en ik kijk er al zo lang naar uit maar nu zit mijn neus vol met snot en ruik ik niks. Ik ben altijd bang voor geurtjes enzo maar ik ruik niks. Ik ga zo douchen uitgebreid ontbijt halen en dan bidden dat ik me beter voel.
Morgen ook weer mijn eerste werkdag :ok_hand:t2:

Heb je nu eigenlijk je matras weer in je hoes gekregen?
Ik had dit recentelijk ook met mn topper en mij is het niet gelukt namelijk :joy:

1 like

Ja!
Ik heb toch het advies van hier opgevolgd en mijn moeder gebeld. Samen en met veel geweld lukte het wel. Mag hem er nooit meer afhalen Haha :sweat_smile:
Hoe slaap jij nu dan?

3 likes

Haha nee snap dat je m er niet meer af gaat halen!
Het is mn matrastopper en qua breedte paste die er wel in, in de lengte stak het alleen 5 cm uit dus heb dat dubbel gevouwen en mer geweld de hoes dicht geritst. Dat stuk ligt nu bij mn kussens dus niet echt last van verder.

2 likes