Wat je even kwijt wilt #17

Omg ik was gisteren aan een film begonnen toen ik al half sliep, en nu zet ik m net aan om m af te kijken maar wat een slechte romcom hahaha. Lachwekkend gewoon. Isn’t it romantic; waar een vrouw sceptisch is over romcoms maar vervolgens zelf in een terecht komt.

3 likes

Heb ik gisteravond ook gekeken, echt heuul slecht idd

Oké toiletpapier is op en ik word net wakker na een avond bier drinken. Hmm

Ik was net bij dat stukje waar Donny 1000x OMG zegt haha hoogtepunt van deze film.

1 like

In dat kader: wat zijn wel leuke films momenteel op Netflix? Romcom of iets spannenders, mag allebei.

@Unquestionable Hoe gaat het nu met je? :kissing_heart:

Ik zou even in het Netflix topic kijken/vragen.

Ik kreeg vannacht een berichtje waar ik wakker van werd omdat ik vergeten was mijn telefoon op ‘niet storen’ te zetten. Dat berichtje voelde kut en hield me zo bezig dat ik vanaf toen mega slecht in slaap kwam en nachtmerries had. Nu voel ik me belabberd en suuuper gespannen en angstig, maar ik kan er niks tegen nemen want ik vier carnaval vandaag (= alcohol). En ik ben boos op mezelf dat het me zo raakt want dat wil ik helemaal niet, ben bang dat het m’n dag gaat verpesten.

Heb geen idee hoe het precies komt, heb wel een halfjaar cgt gehad dus probeer nu daar tips uit te gebruiken maar ben weer zo bezig eigen waarheden te bedenken en mezelf zo gek te maken. Weet dat ik eigenlijk weer met iemand moet praten, maar ik moet eerst weer accepteren dat ik het nodig heb, vrees ik. Pf wat een gedoe ook. Vind je berichtje wel heel lief! <3

Wilde vandaag naar de stoffenmarkt, maar het waait en regent wel heel hard. Ik dacht van de week dat het nog mee zou vallen. Verloren op de bank hangen nu.

Zijn er misschien stoffen winkels bij jou in de buurt?
Wat was je van plan om te gaan maken eigenlijk?

Dicht op zondag. Wilde nog een rits halen voor een mantel waar ik mee bezig ben. Maar ook stoffen voor nieuwe projecten.

1 like

Aah wat gaaf! Hoop dat het gauw beter weer word.

1 like

Voor het eerst sinds 4 dagen ben ik langer dan 10 minuten uit bed :partying_face:
Nu lig ik op de bank :upside_down_face: maar de grote winst is: nu kan ik tenminste met de hond knuffelen!

6 likes

Ja ben wel rustiger, maar nog steeds stress helaas

Dit heb ik ook altijd, alsof je je maag hebt uitgerekt.

2 likes

Wat hebben jullie gedaan om je koffer herkenbaar te maken? Volgens mij heeft iedereen de koffer die ik heb, dus wil even zorgen dat mensen niet per ongeluk de mijne pakken. Kunnen gewone stickers ook of blijven die niet plakken? Weet geeneens waar ik stickers koop eigenlijk.

Ik zag een keer een hondje in een speciale honden rugzak hahaha. Snap het ook niet

Een gekleurd lint er (stevig) aan vast knopen heb ik wel eens gehoord als oplossing hiervoor.

1 like

Ja zo’n label heb ik ook, maar gok dat ik niet de enige ben met een Hema kofferlabel.

Mijn oude afgeragde koffer was tenminste nog een beetje uniek (niemand wil die ook hebben :joy:)