Wat je even kwijt wilt #17

Een neonroze verfspuitbus van de action gekocht en “kunst” gemaakt op de koffer.

6 likes

Opvallende kofferband (heet dat zo?) eromheen. Gewoon zoeken naar de lelijkste die je kunt vinden!

Mn hele (Heeeele :joy:) huis is gepoetst, keukenkastjes zijn uitgedaan, de was is helemaal gedaan. Ik heb boodschappen gedaan en vis uit de vriezer gehaald om vanavond te eten.

Hahaha ik ben zo degelijk he, maar zo gelukkig met mijn schone plekje.
Vanmiddag voor mn huis optocht kijken en verder lezen, forummen op de bank :heart_eyes: en film kijken.

18 likes

Moet over 3 uur de deur uit maar wil lekker heel de dag bankhangen met dit weer… In die 3 uur moet ik nog veel doen maar ook daar heb ik geen zin in

1 like

Ik bedenk me net dat ik de week na pasen in Amerika zit. Hopelijk is daar veel pasen sale. LOF PASEN

8 likes

Hopelijk gauw beter :kissing_heart: Fijn dat je je wel al weer wat rustiger voelt

1 like

Washitape er op plakken

1 like

Mijn zoontje heeft dus last van nachtangsten :frowning:
Al een aantal maanden wordt hij Snachts gillend en huilend “ wakker”, helemaal in paniek, ogen wel dicht maar heel erg om zich heen slaan en niet aangeraakt willen worden, hij is ook niet wakker te krijgen dan. Dit duurt dan een aantal minuten en daarna gaat ie weer rustig slapen.

Vanacht ook 2x zon aanval terwijl hij tussen ons in lag.
Is zo naar om te zien, wij zijn ook echt klaarwakker dan.

Bah, vind het ff superkut

1 like

isn’t it romantic

Ik heb dit nodig denk ik. Ben even een klein hondje halen brb

2 likes

Waarom ben ik zo eigenwijs? We gaan zo lunchen met een grote groep en mijn vriend appt net of ie me moet komen ophalen want hij gaat met de auto om dan daarna door te kunnen naar een verjaardag. Ik met mijn brave hoofd: nee joh, ik fiets er zo heen want ik woon er dichtbij. Zegt hij: ok, zie ik je daar.

Whyyyyy!?!??

Hahahahaha ik had laatst vrij gevraagt voor mn vakantie. En toen zei ik jaa doe de dag erna ook maar vrij zodat ik dan even kan uitrusten. Maar ik bedenk me net pas dat ik die dag soieso pas in nederland land. Dus als ik geen vrij had genomen dan had ik rechtstreeks vanuit het vliegtuig nasr mn werk kunnen gaan hshaha.

5 likes

De haribo winkel viel een beetje tegen, maar de lindt outlet was daarentegen echt de hemel :heart_eyes:

36 likes

Dan app je toch nog een keer? Iets van bij nader inzien haal met toch maar op, wel zo handig.

Lijkt het hier op? https://mijnkinderarts.nl/thuis-en-school/slaapproblemen/slaappaniekaanvallen-pavor-nocturnus/

Ja klopt, night terrors heet het…
Heb vanochtend gegoogelt ook

Vind het echt zielig voor Mn kleine man

Wooow,

Ik zit in de trein en in de 4 zits naast mij zitten 2 oudere mensen die alleen een vreemde taal spreken(Russisch ofzo) met beide een rugzak op de stoel naast hun. Vragen 2 vrouwen die de coupe binnenkomen of ze daar mogen zitten, maar die vrouw die daar al zat moppelt iets onverstaanbaars en wijst zo naar de coupe achter ons! Van “daar kan je zitten”. En ze keek ook nog een ongeïnteresseerde de andere kant op toen ze dat deed!

Ik denk dat ze van Russische afkomst zijn, dus ik verstond niet wat ze zeiden, maar zo aso. En die twee mensen die daar wilde zitten liepen ook nog eens gewoon door naar de andere coupe.

1 like

OMG HEAVEN
Waar is dit? Ik heb het nodig

De oplossing voor je probleem!

6 likes

Ik snap het verhaal niet :face_with_raised_eyebrow: